75Η ΕΠΕΤΕΙΟΣ: H ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ Κ. ESTEE LAUDER

Η εμβληματική Αμερικανίδα επιχειρηματίας είχε μια έμφυτη κατανόηση για το «τι είναι αυτό που θέλουν οι γυναίκες», καθιστώντας τη από κάθε άποψημπροστά για την εποχή της. Η κ. Est?eLauder ήταν πρωτοπόρος στην περιποίηση της επιδερμίδας, μια λάτρης αλλά και «μύτη» της αρωματοποιίας, εξαιρετική έμπορος αλλά και marketer. Η δημιουργικότητα, το πάθος και η επιμονή της άλλαξαν κυριολεκτικά τη βιομηχανία των καλλυντικών.

Σήμερα, η μάρκα Est?eLauder συνεχίζει την κληρονομιά της ιδρύτριας της, δημιουργώντας τα πιο καινοτόμα, εξελιγμένα και υψηλής απόδοσης προϊόντα περιποίησης επιδερμίδας, μακιγιάζ και των εμβληματικών αρωμάτων — όλα εμπλουτισμένα με τη βαθιά κατανόηση των γυναικείων αναγκών και επιθυμιών της κ. Est?e Lauder. Καθώς η μάρκα γιορτάζει τα 75 της χρόνια, το όραμα της πρωτοπόρου ιδρύτριας της συνεχίζει να θέτει πρότυπα μέχρι και σήμερα για τη βιομηχανία ομορφιάς.

 

 

 

1946, η κ. Est?eLauder ίδρυσε το ομώνυμο brand της

Η κ. Est?eLauder ξεκίνησε την επιχείρησή της με τέσσερα προϊόντα περιποίησης επιδερμίδας και μια βασική πεποίθηση: πως κάθε γυναίκα μπορεί να είναι όμορφη. Αποφασισμένη να διαθέσει τα προϊόντα της στα πιο πολυτελή και εξειδικευμένα καταστήματα, το 1947, η κ. Est?eLauderκατάφερε να πείσει τους αγοραστές του SaksFifthAvenue να γίνουν το πρώτο πολυκατάστημα το οποίο να διαθέτει τη μάρκα Est?eLauder. Το 1960, μετά από πολλαπλές προσπάθειες, η κ. Est?eLauder«έκλεισε» τον πρώτο της πελάτη στο εξωτερικό, τα Harrods του Λονδίνου. Η παγκόσμια επέκταση της μάρκας είχε ξεκινήσει… δημιουργώντας μια από τις πιο ισχυρές εταιρείες ομορφιάς στον κόσμο.

 

Σήμερα, τα προϊόντα της μάρκας Est?eLauder πωλούνται σε περισσότερες από 150 χώρες του κόσμου, προσεγγίζοντας τις γυναίκες με πολλούς τρόπους- από τα φυσικά καταστήματα μέχρι online. Κάθε μία από τις σχέσεις που αναπτύσσονται μεταξύ της μαρκας και των καταναλωτριών, αντικατοπτρίζει την  ισχυρή και αυθεντική προσέγγιση της κ. Est?eLauder– από γυναίκα σε γυναίκα.

 

 

 

1953, η κ. Est?eLauderαλλάζει τον τρόπο με τον οποίο οι γυναίκες αγοράζουν αρώματα.

Έως και τη δεκαετία του 1950, οι περισσότερες γυναίκες χρησιμοποιούσαν άρωμα μόνο για ειδικές περιστάσεις. Μια γυναίκα περίμενε τον σύζυγο της να της δωρίσει ένα άρωμα στα γενέθλιά της ή στην επέτειό τους. Έτσι, το 1953, η Est?e δημιούργησε το YouthDew, ένα έλαιο μπάνιου το οποίο χρησιμοποιούταν και ως άρωμα. Οι πικάντικες αρωματικές νότες του αιχμαλώτισαν τις αισθήσεις των γυναικών σε όλο τον κόσμο. Αυτή ήταν μια ανατρεπτική ιδέα: οι γυναίκες όχι μόνο μπορούσαν, αλλά έπρεπε να περιποιούνται τον εαυτό τους καθημερινά. Η καινοτομία της προκάλεσε θύελλα στη βιομηχανία καλλυντικών, αλλάζοντας τον τρόπο πώλησης των αρωμάτων, επηρεάζοντας για πάντα την πορεία της αρωματο-βιομηχανίας.

 

Σήμερα, το YouthDew εξακολουθεί να θεωρείται το προϊόν το οποίο βοήθησε τη μάρκα να ανυψωθεί σε ένα νέο επίπεδο επιτυχίας, συνεχίζοντας να προσελκύει τις γυναίκες με την αισθησιακή και διαχρονική του γοητεία. Σήμερα, η μάρκα Est?eLauder προσφέρει στις γυναίκες μια πλούσια και ποικίλη συλλογή αρωμάτων με κλασικά αρώματα όπως το Beautifulκαι το Pleasures, τα οποία αποτίουν φόρο τιμής στην φήμη που τους χάρισε η κ. Est?e Lauder  με την εξαιρετική οσφρητική της ικανότητα από την πρώτη στιγμή που δημιούργησε το YouthDew.

 

 

 

 

1956, η κ. Est?eLauder δημιούργησε την πρώτη πολυτελή κρέμα περιποίησης επιδερμίδας.

Το 1956, η κυρία Est?eLauder τόλμησε να δημιουργήσει τη ReNutriv, την πρώτη πολυτελή κρέμα παγκοσμίως. Τόσο μοναδική που η ακριβή της σύνθεση της φυλάχτηκε σε μυστικό θησαυροφυλάκιο. Η κ. Est?eLauderανέτρεψε τα δεδομένα πουλώντας την κρέμα ReNutriv για 115$, όταν η μέση τιμή αγοράς μιας ενυδατικής κρέμας ήταν $10. Μέχρι τότε, κανείς δεν συνήθιζε να πληρώνει τέτοια ποσά για μια κρέμα προσώπου. Η κ. Est?eLauderενίσχυσε την πρώτη της «creme of creams» με 26 από τα πιο σπάνια και ακριβά συστατικά στον κόσμο, χρησιμοποιώντας αυτή τη «σπάνια αντιληπτικότητα» προκειμένου να δημιουργήσει ένα χρυσωρυχείο ομορφιάς. Αυτό δεν ήταν τίποτα λιγότερο από επαναστατικό.

 

Σήμερα, 65 χρόνια μετά, η ReNutriv συνεχίζει να ταξιδεύει στα πέρατα της Γης ανακαλύπτοντας τα πιο πολύτιμα συστατικά της φύσης, μεταμορφώνοντάς τα με τη βοήθεια των πιο ισχυρών εξελίξεων της επιστήμης της κοσμητολογίας προσφέροντας αξεπέραστα οφέλη στην επιδερμίδα. Αυτές οι μοναδικές συνθέσεις δεν είναι μόνο καινοτόμες αλλά και εξαιρετικά αποτελεσματικές.

 

Δεκαετία του 1950: η κ. EsteeLauderπρωτοστατεί με το «GiftwithPurchase»

Η κ. Est?eLauderεξέλιξε την ιδέα για «Δώρο με Αγορά» σε νέα επίπεδα, αναδεικνύοντάς την με τέτοιο τρόπο ώστε να γίνει η καθιερωμένη εμπορική ενέργεια που γνωρίζουμε σήμερα. Πηγαίνοντας την ιδέα των δωρεάν προϊόντων ένα ακόμη βήμα παραπέρα, η κ. Est?eLauderπρωτοπόρησε προσφέροντας στους πελάτες της ένα γενναιόδωρο δείγμα των αγαπημένων τους προϊόντων, δίχως την απαίτηση αγοράς αλλά με την πεποίθηση πως εάν μια καταναλώτρια δοκιμάσει το προϊόν, θα επιστρέφει πάντοτε και θα παραμείνει πιστή πελάτισσα της μάρκας.

 

Σήμερα, το “GiftwithPurchase” ή GWP, παραμένει μία από τις πιο ευρέως εφαρμοσμένες πρωτοβουλίες δειγματισμού που πέτυχε η κ. Est?eLauder. Βαθιά ριζωμένη στην κληρονομιά της, η μάρκα Est?eLauder συνεχίζει να προσφέρει στους καταναλωτές δείγματα από τα πιο δημοφιλή προϊόντα καθώς και από λανσαρίσματα που σίγουρα θα αγαπηθούν. Κάθε περίοδο αποκαλύπτεται μια μοναδική συλλογή προϊόντων «GiftwithPurchase» και μια προσωποποιημένη συσκευασία σε συνεργασία με κάποιον καλλιτέχνη, δημιουργώντας μια συναισθηματική σύνδεση με τους πιστούς καταναλωτές, προσελκύοντας νέους πελάτες σε όλο τον κόσμο.

 

 

 

1962, η κ.Est?eLauder λάνσαρε την πρώτη συλλογή μακιγιάζ.

Ενώ άλλες εταιρείες καλλυντικών λανσάρανε μία απόχρωση τη φορά, η κ. Est?eLauderτο 1962 λάνσαρε τη συλλογή TheEveningMakeup, την πρώτη της ολοκληρωμένη συλλογή μακιγιαζ. Γνωρίζοντας ότι μία απόχρωση κραγιόν δε θα μπορούσε να είναι κατάλληλη για όλες τις γυναίκες, οι συλλογές μακιγιαζ της Est?eLauder έδωσαν στις γυναίκες την ελευθερία της επιλογής, προσφέροντας τους μια μεγάλη ποικιλία αποχρώσεων για τα χείλη, τα μάτια και τα ζυγωματικά.

 

Η τεχνογνωσία της κ. Est?eLauder συνεχίζει να διαμορφώνει και σήμερα τον τρόπο με τον οποίο η μάρκα αναπτύσσει το μακιγιάζ, με δυνατές συνθέσεις περιποίησης επιδερμίδας οι οποίες προσφέρουν υψηλή απόδοση. Σήμερα, γνωρίζοντας τις διαφορετικές αποχρώσεις των τόνων και υποτόνων της επιδερμίδας, το μακιγιάζ της Est?eLauder είναι ειδικά σχεδιασμένο να αναδεικνύει το καλύτερο αποτέλεσμα σε κάθε είδους επιδερμίδας. Τα PureColorLipsticksδιατίθενται σε περισσότερες από 100 αποχρώσεις, προσφέροντας την τέλεια επιλογή για κάθε γυναίκα και κάθε στιγμή. Αποτελώντας ωδή στην πρωτοποριακή ιδέα της κ. Est?eLauderνα δωρίζει κραγιόν έτσι ώστε να προσελκύσει νέους καταναλωτές στα καταστήματα, πολλά νέα καταστήματα Est?e Lauder σε όλο τον κόσμο συχνά χαρίζουν κραγιόν ως δώρο σε νέους πελάτες ακόμη και σήμερα.

 

 

1964, η κ. Est?eLauder μετέτρεψε τα compact σε συλλεκτικά αντικείμενα.

Το 1964, η κ. Est?eLauder παρουσίασε το πρώτο της compactsolid άρωμα, ένα φακελάκι κρέμας YouthDew. Στη συνέχεια και κάθε χρόνο παρουσίαζε νέα σχέδια compact, όπου το 1967 λάνσαρε το κομψό 24ων καρατιών επίχρυσο GoldenAlligatorReusableCompact, το απόλυτο αξεσουάρ ομορφιάς για compact πούδρα. Τα compact έγιναν συλλεκτικά αντικείμενα και το compactGoldenAlligator πωλείται ακόμα και σήμερα. Από παραδοσιακά cameo, artdeco σχέδια, μέχρι ιδιαίτερες φιγούρες από στρας, τίποτα δεν αντιπροσωπεύει την κληρονομιά της κ. Est?eLauderόπως αυτά τα πολύτιμα συλλεκτικά αντικείμενα.

 

Latest

Η λαμπερή πρεμιέρα της 35ης Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας.

  Η  35η Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας ξεκίνησε με τις...

Λαμπερές παρουσίες στον κορυφαίο πολυχώρο Υγείας και Ευεξίας “W Strength & Health”

Λαμπερές παρουσίες στον κορυφαίο πολυχώρο Υγείας και Ευεξίας “W...

Αντίστροφη μέτρηση για την 35η Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας, Athens Fashion Week

OAthens Fashion Week, η 35η Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας επιστρέφει...
- Advertisment -
BusinessNews.gr

Λαμπερές παρουσίες στον κορυφαίο πολυχώρο Υγείας και Ευεξίας “W Strength & Health”

Λαμπερές παρουσίες στον κορυφαίο πολυχώρο Υγείας και Ευεξίας “W Strength & Health”,που άνοιξε τις πόρτες του για να φέρει την επανάσταση στην καθημερινότητα μας! Πλήθος...

Λαμπερές παρουσίες στον κορυφαίο πολυχώρο Υγείας και Ευεξίας “W Strength & Health”, που άνοιξε τις πόρτες του για να φέρει την επανάσταση στην καθημερινότητα...

Λαμπερές παρουσίες στον κορυφαίο πολυχώρο Υγείας και Ευεξίας “W Strength & Health”, που άνοιξε τις πόρτες του για να φέρει την επανάσταση...

Ο 1ος Προκριματικός για Σταρ Ελλάς, Μις Ελλάς, Μις Γιανγκ 2024

Πριν από λίγες ημέρες πραγματοποιήθηκε ο πρώτος προκριματικός του διαγωνισμού ομορφιάς, με στόχο την επιλογή των υποψηφίων για τους επίσημους...

Newsletter