H L’OREAL ΕΞΑΓΟΡΑΖΕΙ ΤΗΝ ΚΟΡΕΑΤΙΚΗ STYLENANDA

 
Η Stylenanda ξεκίνησε στον χώρο της μόδας και έκτοτε έχει γίνει μία εταιρεία με ναυαρχίδα της τη μάρκα μακιγιάζ 3CE που σήμερα αντιπροσωπεύει περισσότερο από το 70% της επιχείρησης. Με κύκλο εργασιών 127 εκατομμύρια ευρώ το 2017 και σχεδόν 400 εργαζόμενους, η εταιρεία σήμερα λειτουργεί στην Κορέα και την Ιαπωνία και έχει επεκτείνει τη δραστηριότητα της σε διεθνείς αγορές συμπεριλαμβανομένων του Χονγκ Κονγκ, Σιγκαπούρη, Μαλαισία και Ταϊλάνδη.
 
Η Stylenanda είναι μία ιδιαίτερα δημοφιλής μάρκα ανάμεσα στους millennials στην Κορέα και την Κίνα. Το μοντέλο διαφοροποιημένων καναλιών διανομής της Stylenanda, περιλαμβάνει το ηλεκτρονικό εμπόριο, εξειδικευμένα σημεία πώλησης, σημεία λιανικής πώλησης και σημεία πώλησης για ταξιδιώτες. Επιπρόσθετα, οι λάτρεις της Stylenanda μπορούν να ζήσουν την απόλυτη εμπειρία ως καταναλωτές αλλά και εξατομικευμένη εμπειρία της μάρκας στα σημεία που βρίσκονται τα καταστήματα-ναυαρχίδες της εταιρείας: Stylenanda Hong-dae, Myeong Dong Pink Hotel &amp, Pink Pool, Garosu-gil 3CE Cinema και Stylenanda Harajuku Tokyo.
 
O So Hee Kim, Διευθύνων Σύμβουλος και Ιδρυτής της Stylenanda, δήλωσε: «Πιστεύουμε ακράδαντα ότι αυτή η εξαγορά θα είναι σημείο – σταθμός στην πορεία της Nanda. Βασιζόμενοι στην ισχυρή υποστήριξη της L’Or?al και την παγκόσμια πλατφόρμα της, οραματιζόμαστε να επεκτείνουμε το αποτύπωμα της Stylenanda και να γίνουμε μία διεθνώς αναγνωρισμένη μάρκα που θα ηγείται των παγκοσμίων τάσεων στο χώρο της ομορφιάς».
 
Ο Alexis Perakis-Valat, Πρόεδρος του Τμήματος Καταναλωτικών Προϊόντων της L’Or?al δήλωσε: «Είμαστε ιδιαίτερα ευτυχείς που καλωσορίζουμε αυτή την “φρέσκια” Κορεάτικη μάρκα στην οικογένεια της L’Or?al. Η Stylenanda μετουσιώνει τον παλμό, την αιχμή και τη δημιουργικότητα της Σεούλ. Είναι τέλεια τοποθετημένη να τροφοδοτήσει την αυξανόμενη ζήτηση στον χώρο του μακιγιάζ των millennials, στην Κορέα, την Κίνα αλλά και πέραν αυτών των χωρών».
 
Ο Yann Le Bourdon, Πρόεδρος της L’Or?al Κορέας πρόσθεσε: «Με αυτή την εξαγορά, η L’Or?al Κορέας θα ενισχύσει ουσιαστικά την παρουσία της στην προσβάσιμη αγορά του μακιγιάζ. Είμαστε πολύ περήφανοι που καλωσορίζουμε την πρώτη στον  Όμιλο μάρκα Κορεάτικης ομορφιάς και συμβάλλουμε στο να φέρουμε την Κορεάτικη ομορφιά και στυλ στον υπόλοιπο κόσμο».
 
Με αυτή την εξαγορά, η L’Or?al στοχεύει να επεκτείνει διεθνώς τις πωλήσεις της μάρκας 3CE διεθνώς. Η εξαγορά αναμένεται να ολοκληρωθεί στους επόμενους δύο μήνες μετά τις συνήθεις κανονιστικές εγκρίσεις.

Latest

Bridal Expo & Bridal Fashion Week 2013 – 2024 12 ΧΡΟΝΙΑ

Μία πολύ σημαντική 12ετία για τη γαμήλια βιομηχανία της...

SEPHORA Holidays’ event: Το xριστουγεννιάτικο event της Sephora που έφερε τη μαγεία των γιορτών σε νέο επίπεδο!

Την Τρίτη, 5 Νοεμβρίου, η SEPHORA Greeceπραγματοποίησε το καθιερωμένο...

Vivi tv show New Season!

  H τηλεοπτική εκπομπή “Vivi tvshow”συνεχίζεται  για 11η συνεχή...
- Advertisment -
BusinessNews.gr

Vivi tv show New Season!

  H τηλεοπτική εκπομπή “Vivi tvshow”συνεχίζεται  για 11η συνεχή χρονιά, με υψηλού επιπέδου production. Για τη νέα σεζόν έγινε φωτογράφηση με ρούχα Celebrity Skin by...

Λαμπερές παρουσίες στον κορυφαίο πολυχώρο Υγείας και Ευεξίας “W Strength & Health”

Λαμπερές παρουσίες στον κορυφαίο πολυχώρο Υγείας και Ευεξίας “W Strength & Health”,που άνοιξε τις πόρτες του για να φέρει την επανάσταση στην καθημερινότητα μας! Πλήθος...

Λαμπερές παρουσίες στον κορυφαίο πολυχώρο Υγείας και Ευεξίας “W Strength & Health”, που άνοιξε τις πόρτες του για να φέρει την επανάσταση στην καθημερινότητα...

Λαμπερές παρουσίες στον κορυφαίο πολυχώρο Υγείας και Ευεξίας “W Strength & Health”, που άνοιξε τις πόρτες του για να φέρει την επανάσταση...

Newsletter