Η LA ROCHE-POSAY ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΕΘΕΛΟΝΤΩΝ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΡΚΙΝΟΥ «ΑΓΚΑΛΙΑΖΩ»

 

Στόχος της ανανέωσης της συνεργασίας είναι αφενός η ευαισθητοποίηση του κόσμου και αφ’ εταίρου η ενίσχυσητης αυτοπεποίθησης των ασθενών με καρκίνο, με κυριότερο μήνυμα ότι όλοι έχουν θέση στην ομορφιά.

«Παραμένουμε πιστοί στο όραμα μας, “Κανένας ασθενής μόνος του ενάντια στον καρκίνο!” και συνεχίζουμε να ενισχύουμε για δεύτερη  συνεχή χρονιά το έργο του ομίλου «ΑγκαλιάΖΩ». Βασικός μας στόχος για το 2020 είναι να «είμαστε δίπλα» σε ακόμα περισσότερους ασθενείς μέσω στοχευμένων ενεργειών που θα τους βοηθήσουν να βγουν νικητές σε αυτή τη δύσκολη μάχη», δήλωσε ο Brand Manager της La Roche-Posay  Σπύρος Αρβανιτάκης.

 

Είναι γεγονός πως οι θεραπείες για τον καρκίνο έχουν αλλάξει σημαντικά τα τελευταία χρόνια. Οι ιατρικές εξελίξεις έχουν φέρει στο προσκήνιο νέες θεραπευτικές μεθόδους, οδηγώντας σε μια ολοένα και πιο εξατομικευμένη προσέγγιση στους ασθενείς. Όμως, κατά τη διάρκεια της θεραπείας, το δέρμα σε όλο το σώμα υφίσταται αλλαγές, οι οποίες ονομάζονται «δερματικές ανεπιθύμητες ενέργειες» που μπορεί ακόμα και να αλλάξουν ριζικά την ποιότητα ζωής και την ψυχολογία του ασθενούς.

 

Αυτές οι ανεπιθύμητες παρενέργειες στο δέρμα μπορούν να εξισορροπηθούν και να ανακουφιστούν με την κατάλληλη δερμοκαλλυντική φροντίδα με σκοπό να βελτιωθεί συνολικά η ποιότητα ζωής των ασθενών. Τα Δερματολογικά Εργαστήρια La Roche-Posay έχουν δεσμευτεί να υπηρετήσουν αυτό το σκοπό και να φροντίσουν το δέρμα των ασθενών με καρκίνο, να περιορίσουν ή να επιβραδύνουν τις όποιες  ανεπιθύμητες ενέργειες και να βελτιώσουν την καθημερινότητά τους, τόσο κατά τη διάρκεια όσο και μετά τις θεραπείες.

 

Σε αυτό το πλαίσιο, εκτός των προϊόντων φροντίδας της επιδερμίδας, η La Roche-Posay αναπτύσσει δράσεις για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των ασθενών όπως :

 

  • Εσπερίδες ενημέρωσης ασθενών, νοσηλευτικού προσωπικού &amp, συγγενών
  • Δράσεις ενημέρωσης φροντίδας και ομορφιάς  (περιποίηση και make-up)
  • Διάθεση 4500 προϊόντων &amp, 4500 ενημερωτικών εντύπων στους ασθενείς

 

Χαρακτηριστικό παράδειγμα και επιτυχημένη δράση για το 2019 αποτέλεσε η θέσπιση του Blue Nails Month ,μιας ενέργειας που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της παραπάνω συνεργασίας και η La Roche-Posay λανσάροντας ένα μπλε συλλεκτικό βερνίκι κάλεσε όλες τις γυναίκες να διαδώσουν το μήνυμα  και να στηρίξουν ενεργά το έργο του Ομίλου.

Latest

SEPHORA στο RIVER WEST: Το Grand Opening που Άλλαξε τα Δεδομένα στο Beauty Shopping!

Την Παρασκευή, 24 Ιανουαρίου 2025, η SEPHORA,...

H Farcom λανσάρει τη Νέα ECHO Κρέμα με UREA 5%

Η ECHO, το νούμερο 1 brand σε πωλήσεις στην...

Chalet Bar – Restaurant Politeia

  5 Years “Chalet” στην...

Shine Like An Icon

Το 2024 έκλεισε για την Kerastase με τον πιο...
- Advertisment -
BusinessNews.gr

SEPHORA στο RIVER WEST: Το Grand Opening που Άλλαξε τα Δεδομένα στο Beauty Shopping!

Την Παρασκευή, 24 Ιανουαρίου 2025, η SEPHORA, η κορυφαία αλυσίδα προϊόντων ομορφιάς παγκοσμίως, εγκαινίασε το νέο της κατάστημα στο εμπορικό κέντρο RIVER...

H Farcom λανσάρει τη Νέα ECHO Κρέμα με UREA 5%

Η ECHO, το νούμερο 1 brand σε πωλήσεις στην κατηγορία "Κρέμες Χεριών" στην Ελλάδα, διευρύνει τη γκάμα της με τη νέα ECHO Κρέμα με...

Η L’Oréal Professionnel ενισχύει το πρόγραμμα Head Up για την προστασία της ψυχικής υγείας των κομμωτών, μέσα από τη νέα, δυναμική συνεργασία της με...

Η L’Oréal Professionnel ενισχύει το πρόγραμμα Head Up για την προστασία της ψυχικής υγείας των κομμωτών, μέσα από τη νέα,δυναμική συνεργασία της με την...

Newsletter