Estetica: Πιο ανανεωμένο από ποτέ

Nέα εικόνα διαθέτει το περιοδικό Εstetica, η ελληνική έκδοση του οποίου κυκλοφορεί από το 2002, µε την υπογραφή της Direction.

Μπορεί να µετρά ήδη 77 χρόνια ζωής, όµως το Estetica παραµένει φρέσκο και αναλλοίωτο από το πέρασµα του χρόνου, χάρη στο ποικίλο και πάντα πρωτοποριακό περιεχόµενό του. Η ανανέωση άλλωστε είναι χαραγµένη στο DNA του διάσηµου περιοδικού, γεγονός που αποτυπώνεται και στο νέο του τεύχος, που χάρη στο ολικό redesign του είναι πιο φρέσκο από ποτέ.

Το λογότυπο, που ξεκίνησε µε πλάγιους χαρακτήρες στο πρώτο τεύχος κυκλοφορίας του περιοδικού, τον Μάρτιο του 1946, συνέχισε µε κεφαλαία στη δεκαετία του 1960 και µετά, ενώ πλέον, στο πνεύµα της εποχής, αποτυπώνεται µε µια κοµψή γραµµατοσειρά, σε µαύρο ή λευκό και συνδυάζεται µε µια νέα διάταξη εξωφύλλου.

Αλλά ένα περιοδικό που έχει αναγάγει τα µαλλιά σε επιστήµη δεν θα µπορούσε να µη συµπεριλάβει τη λέξη HAIR και στο λογότυπό του. Έτσι, στο ανανεωµένο λογότυπο, η λέξη HAIR βρίσκει τη θέση που δικαιωµατικά της αξίζει, κοσµώντας την κεφαλίδα του περιοδικού, όπως τα περιποιηµένα από κορυφαίους κοµµωτές µαλλιά που παρουσιάζονται µέσα από τις σελίδες του Estetica, κοσµούν κάθε γυναικείο και ανδρικό κεφάλι.

Οι αλλαγές, όµως, δεν σταµατούν εδώ. Όπως η µόδα και οι τάσεις στα µαλλιά αλλάζουν διαρκώς στο πέρασµα του χρόνου και εξελίσσονται, έτσι και ο σχεδιασµός του Estetica, ενός περιοδικού που υµνεί την ανανέωση και την οµορφιά, µεταµορφώνεται σε µια αέναη ροή, ακολουθώντας τις επιταγές της εποχής και την εκάστοτε αισθητική.

Χάρη στο redesign του Estetica, οι αναγνώστες θα απολαµβάνουν πιο «δυνατές» εικόνες, πιο ευανάγνωστα κείµενα µε ευδιάκριτα σηµειωµένα τµήµατα όπου πρέπει να δοθεί έµφαση, αλλά και το διαχωρισµό των θεµάτων µε βινιέτες HAIR ή PRO, ανάλογα, αν απευθύνονται στο αναγνωστικό κοινό ή στους επαγγελµατίες.

Μία ακόµη σηµαντική αλλαγή αφορά και το πέρασµα των περιοδικών στη νέα ψηφιακή εποχή, καθώς και τη σύνδεσή τους µε τα πολυµέσα και τα κοινωνικά δίκτυα. Το Estetica, το κορυφαίο περιοδικό κοµµωτικής που «περπατά» µε άνεση στις πασαρέλες της παγκόσµιας µόδας, δεν θα µπορούσε να υστερεί στις εξελίξεις. Σαρώνοντας τον κώδικα QR που θα βρουν στις ανανεωµένες σελίδες του, οι αναγνώστες θα έχουν πλέον την ευκαιρία να απολαύσουν όλα τα διαθέσιµα βίντεο, τις γκαλερί φωτογραφιών αλλά και την πληρέστερη αρθρογραφία που έχει προσφερθεί σε παγκόσµιο επίπεδο από περιοδικό κοµµωτικής.

Ξεφυλλίστε τις νέες, ανανεωµένες σελίδες του Estetica, παρέα µε το smartphone σας και µπείτε σε έναν νέο κόσµο ψηφιακής αλληλεπίδρασης, περπατώντας στις πασαρέλες των διασηµότερων οίκων κοµµωτικής του κόσµου ή απολαµβάνοντας το υπερπολυτελές περιβάλλον των µεγαλύτερων κοµµωτηρίων του πλανήτη από τον… καναπέ σας! Τον νέο συναρπαστικό κόσµο του Estetica µπορούν να απολαύσουν και οι πελάτες των κοµµωτηρίων που το ξεφυλλίζουν όσο περιµένουν να εξυπηρετηθούν, δηµιουργώντας προστιθέµενη αξία στις υπηρεσίες που προσφέρει το κοµµωτήριο καθώς µε τη βοήθεια του κινητού τους τηλεφώνου, θα ανακαλύπτουν τις πιο προχωρηµένες τάσεις στην κοµµωτική µέσα από τις σελίδες του πιο ανανεωµένου περιοδικού του κλάδου.

Το New Estetica προσφέρει πολύ περισσότερα από µια απλή εµπειρία ανάγνωσης. Σεµινάρια κοµµωτικής, εµπορικές εκθέσεις, catwalks και εκδηλώσεις από όλο τον κόσµο, από όλα τα µήκη και τα πλάτη της γης, τώρα σας περιµένουν απλά και µόνο µε το ξεφύλλισµα των σελίδων. Καλή ανάγνωση!

Latest

Η Farcom Professional λανσάρει τις Go Vibrant Color Revive Masks.

Η Farcom Professional λανσάρει τις Go Vibrant Color Revive...

| “Dress2unDress – Make A Wish”

Συνάντηση επωνύμων για καλό σκοπό στο charity event της...

Η FARCOM στη Διεθνή Έκθεση PLMA “World of Private Label” 2024

Δυναμική ήταν η παρουσία της FARCOM για ακόμη μια...

50 Years “Georgoulis S.A”: Ένα ξεχωριστό Anniversary Event στον Άλιμο, που δεν έλειπε κανείς!

Τα 50 χρόνια της premium εταιρείας “Georgoulis S.A.”, Μπάνιο/...
- Advertisment -
BusinessNews.gr

Η FARCOM στη Διεθνή Έκθεση PLMA “World of Private Label” 2024

Δυναμική ήταν η παρουσία της FARCOM για ακόμη μια χρονιά στην PLMA, τη σημαντικότερη έκθεση στον τομέα της ιδιωτικής ετικέτας παγκοσμίως, που έλαβε χώρα...

Ο ιδρυτής & CEO της “Beautiful People Pr” Events Χάρης Σιανίδης βραβέυτηκε ως “Pr Influencer” της χρονιάς στα “Greek Influencers Awards”!

Σε ένα άκρως εορταστικό κλίμα, ο ιδρυτής & CEO της “Beautiful People Pr” Events Χάρης Σιανίδης βραβεύτηκε ως “Pr Influencer” της χρονιάς για...

Future & Transitions

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το συνέδριο “Future” που εξερεύνησε τα όρια του Meteverse και η πρωτοποριακή έκθεση “Transitions” με θέμα την τεχνητή νοημοσύνη και την...

Newsletter