FASHION WEEK MIΛΑΝΟΥ: ΕΜΠΝΕΥΣΗ DOLCE&GABBANA

 
Η κολεξιόν περιλάμβανε τόσο τα χαρακτηριστικά κομψά φορέματα του οίκου αλλά και tunics με ρίγες συνδυασμένες με παντελόνι και φλοράλ φορέματα, ενώ τα μοντέλα κρατούσαν ένα κινητό τηλέφωνο ως fashion item και έβγαζαν selfies ποζάροντας πάνω στην πασαρέλα.

Latest

SEPHORA στο RIVER WEST: Το Grand Opening που Άλλαξε τα Δεδομένα στο Beauty Shopping!

Την Παρασκευή, 24 Ιανουαρίου 2025, η SEPHORA,...

H Farcom λανσάρει τη Νέα ECHO Κρέμα με UREA 5%

Η ECHO, το νούμερο 1 brand σε πωλήσεις στην...

Chalet Bar – Restaurant Politeia

  5 Years “Chalet” στην...

Shine Like An Icon

Το 2024 έκλεισε για την Kerastase με τον πιο...
- Advertisment -
BusinessNews.gr

SEPHORA στο RIVER WEST: Το Grand Opening που Άλλαξε τα Δεδομένα στο Beauty Shopping!

Την Παρασκευή, 24 Ιανουαρίου 2025, η SEPHORA, η κορυφαία αλυσίδα προϊόντων ομορφιάς παγκοσμίως, εγκαινίασε το νέο της κατάστημα στο εμπορικό κέντρο RIVER...

H Farcom λανσάρει τη Νέα ECHO Κρέμα με UREA 5%

Η ECHO, το νούμερο 1 brand σε πωλήσεις στην κατηγορία "Κρέμες Χεριών" στην Ελλάδα, διευρύνει τη γκάμα της με τη νέα ECHO Κρέμα με...

Η L’Oréal Professionnel ενισχύει το πρόγραμμα Head Up για την προστασία της ψυχικής υγείας των κομμωτών, μέσα από τη νέα, δυναμική συνεργασία της με...

Η L’Oréal Professionnel ενισχύει το πρόγραμμα Head Up για την προστασία της ψυχικής υγείας των κομμωτών, μέσα από τη νέα,δυναμική συνεργασία της με την...

Newsletter