ΓΙΑ ΤΗ M· A· C ΤΟ ΚΡΑΓΙΟΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΧΡΩΜΑ ΚΑΙ ΤΟ FOUNDATION ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΗ ΚΑΛΥΨΗ. ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΠΙΣΤΕΥΤΕ;

Η καμπάνια Challenge Accepted προσκαλεί το κοινό να δοκιμάσει τα προϊόντα της M· A·C, να τα τεστάρει και να ανακαλύψει την απίστευτα σταθερή απόδοσή τους. Ποιες δύο εμβληματικές προσωπικότητες θα ήταν πιο ιδανικές να ηγηθούν το Challenge, από τη θρυλική Cher και η ανατρεπτική Saweetie, δύο superstars που καταφέρνουν να ξεχωρίζουν με τον δικό τους μοναδικό τρόπο όπως ακριβώς κάνουν και τα προϊόντα του brand.

Latest

- Advertisment -
BusinessNews.gr

ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ: L’ OREAL HELLAS – ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΧΗΣ & ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ – ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Στην υπογραφή Μνημονίου Συνεργασίας προχώρησε το Υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού και η L’Oréal Hellas, ανακοινώνοντας τη συνεργασία...

Η FARCOM ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΤΥΠΟ IFS ESG CHECK

Η FARCOM, με ηγετική παρουσία στον κλάδο των καλλυντικών, έλαβε την πιστοποίηση IFS ESG Check από τον διακεκριμένο φορέα Q-CERT, επιβεβαιώνοντας τη σταθερή της...

Η Dyson παρουσιάζει το Airwrap i.d.™ multi-styler

Η  Dyson παρουσιάζει το Airwrap i.d.™ multi-styler, την πρώτη «συνδεδεμένη» συσκευή ομορφιάς που λειτουργεί ταυτόχρονα και ως dryer. Το καινοτόμο multi-styler, ιδανικό για τέλειες μπούκλες με το...

Newsletter