Με μια μακρόχρονη ιστορία του brand με πάνω από 135 χρόνια στα προϊόντα και στις υπηρεσίες μαλλιών, η νέα συνεργασία με τη Sophie Turner έχει σαν στόχο να εμπνεύσει τους επαγγελματίες ομορφιάς και τους hairstylists να ανακαλύψουν το αληθινό χρώμα μέσα από τη δύναμη της μεταμόρφωσης.
Με 4.9 εκατομμύρια followers στο Instagram, η Sophie Turner είναι η τέλεια μούσα για το δημιουργικό όραμα της Wella Professionals. Η ηθοποιός συνεχώς ανακαλύπτει νέα όρια στο styling, κάνει τολμηρές και γενναίες μεταμορφώσεις και αποτελεί έμπνευση όχι μόνο για τους fans της αλλά και για όλους τους επαγγελματίες ομορφιάς.
“Είναι τιμή μου να είμαι η πρέσβειρα της Wella Professionals, ένα διαχρονικό brand που ενθαρρύνει τις γυναίκες να είναι τολμηρές στις επιλογές τους” δηλώνει η Turner.
“Δουλεύοντας μαζί τους αποτελεί μια πολύ δημιουργική διαδικασία γιατί δίνει ζωή στους κινηματογραφικούς χαρακτήρες μου και μου επιτρέπει να εκφράζω τη προσωπικότητα μου εκτός οθόνης.”
H συνεργασία, θα ξεκινήσει με την εμφάνιση της Sophie Turner στην καλοκαιρινή και φθινοπωρινή καμπάνια αντιστοίχως. Για το backstage video, η Wella Professionals Global Artist, Sonya Dove, συνεργάστηκε με τoν Christian Wood, καταφέρνοντας να προβάλλει ένα μοντέρνο και νεανικό στυλ στη καμπάνια. Η Sophie Turner θα περπατήσει επίσης στο red carpet με look που θα έχει την υπογραφή της Wella Professionals και ήδη έχει δοκιμάσει διαφορετικά στυλ μαλλιών με τα προϊόντα styling EIMI.
“Είμαστε ενθουσιασμένοι με την ανακοίνωση της Sophie σαν τη παγκόσμια πρέσβειρα της Wella Professionals,” δήλωσε η Laura Simpson, Chief Marketing Officer Coty Professional Beauty. “Είναι μια πραγματικά εξαιρετικά ταλαντούχα καλλιτέχνης που αντιπροσωπεύει τη νέα γενιά των γυναικών που τολμούν να εκφραστούν διαλέγοντας premium χρώμα στα μαλλιά τους. Τα εκπληκτικά αποτελέσματα στο χρώμα των μαλλιών είναι δυνατά μόνο στα κομμωτήρια, χρησιμοποιώντας τα καλύτερα προϊόντα και υπηρεσίες, κάτι που η Wella Professionals προσφέρει περήφανα στη Sophie καθώς και σε εκατομμύρια γυναίκες και άνδρες στον κόσμο” είπε ολοκληρώνοντας.
Μέσα από το νέο της ρόλο σαν παγκόσμια πρέσβειρα, η Sophie Turner θα βοηθήσει το brand να λανσάρει προιοντικές καινοτομίες μέσα από πολλά και διαφορετικά marketing υλικά όπως καταχωρήσεις, digital, in-store και με social media περιεχόμενο ξεκινώντας από τον Ιούλιο του 2017.