Η L’Oreal μετασχηματίζει το επιχειρηματικό της μοντέλο με στόχο, μεταξύ άλλων μέχρι το 2025, όλες οι εγκαταστάσεις της να έχουν επιτύχει ουδετερότητα άνθρακα, μέσα από τη βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης και τη χρήση 100% ανανεώσιμων πηγών ενέργειας. Επίσης, μέχρι το 2030, ο όμιλος θέτει στόχο το 100% των πλαστικών που χρησιμοποιούνται στις συσκευασίες των προϊόντων του να προέρχονται είτε από ανακυκλωμένες πηγές είτε από πηγές βιολογικής προέλευσης και μέχρι το 2030 να μειώσει κατά 50% ανά τελικό προϊόν, σε σύγκριση με το 2016, τις συνολικές εκπομπές της σε αέρια του θερμοκηπίου.
Επίσης ο όμιλος διαθέτει 150 εκατ. ευρώ για την αντιμετώπιση επειγόντων κοινωνικών και περιβαλλοντικών ζητημάτων. Προκειμένου να ενδυναμώσει τους καταναλωτές της να κάνουν πιο βιώσιμες επιλογές, η L’Or?al ανέπτυξε ένα μηχανισμό «Σήμανσης του Περιβαλλοντικού και Κοινωνικού Αντικτύπου» των προϊόντων της, με κλίμακα από το Α έως το Ε – πιστοποιημένο από ανεξάρτητους επιστημονικούς εμπειρογνώμονες και επικυρωμένο από έναν ανεξάρτητο ελεγκτή – που προοδευτικά θα ενσωματωθεί σε όλα τα προϊόντα και όλες τις κατηγορίες. «Η βιώσιμη επανάσταση της L’Or?al μπαίνει σε μια νέα εποχή.
Οι προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο πλανήτης είναι άνευ προηγουμένου και είναι κρίσιμο να επιταχύνουμε τις προσπάθειές μας για τη διατήρηση ενός ασφαλούς λειτουργικού χώρου για την ανθρωπότητα. Εμείς θα το κάνουμε αυτό στις δικές μας επιχειρηματικές δραστηριότητες, αλλά και στη συμβολή μας στην κοινωνία γενικότερα. Γνωρίζουμε ότι οι μεγαλύτερες προκλήσεις είναι μπροστά μας και η L’Or?al θα παραμείνει πιστή στην φιλοδοξία της: να λειτουργεί εντός των ορίων του πλανήτη», δήλωσε ο Jean Paul Agon, Chairman και CEO της L’Or?al