Οι Έλληνες αγαπούν το διαδραστικό shopping και στρέφονται στη βιώσιμη μόδα

Η 3η έρευνα του GLAMI, της πιο εξελιγμένης μηχανής αναζήτησης μόδας στην Ελλάδα, παρουσιάζεται μέσα από το ανανεωμένο www.fashion-research.gr που φιλοξενεί τα πολύ ενδιαφέροντα αποτελέσματα σχετικά με την Ελληνική online αγορά μόδας. Η έρευνα διεξήχθη τον Νοέμβριο του 2019 με τη συμμετοχή 2.595 Ελλήνων χρηστών του Ιnternet.

- Advertisment -
BabyLiss

Latest

Το brand VITAL PROTEINS Collagen ήρθεστην Ελλάδα

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η επίσημη παρουσίαση...

ΕΚΘΕΣΗ «Στοιχεία και Χρώματα»

  «Υπό την αιγίδα του Ομίλου για την UNESCO Πειραιώς...

BaByliss PRO Drying Wand: The Next Generation in High Performance Drying

The BaByliss PRO Drying Wand is a next-generation professional...

H Wella Company τιμήθηκε με Βronze award στα Hellenic Responsible Business Awards 2025, για τηνπρωτοβουλία “Τα Κομμωτήρια Γίνονται Autism-Friendly”

H Wella Company τιμήθηκε με Βronze award στα Hellenic Responsible Business Awards 2025, για τηνπρωτοβουλία "Τα Κομμωτήρια Γίνονται    ...

CALECIM® Advanced Hair System από την ARMA BEAUTY

Η Arma Beauty παρουσιάζει το CALECIM® Advanced Hair System, μια καινοτόμο θεραπεία αναζωογόνησης μαλλιών που συνδυάζει την αιχμή της επιστήμης με την απόλυτη φροντίδα....

Η L’ORÉAL ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΑΓΟΡΑ ΤΗΣ COLOR WOW

Η L’ORÉAL ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΑΓΟΡΑ ΤΗΣ COLOR WOW ΜΙΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΑΧΥΤΕΡΑ ΑΝΑΠΤΥΣΣΟΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΠΙΟ ΚΑΙΝΟΤΟΜΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΜΑΡΚΕΣ ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗΣ ΜΑΛΛΙΩΝ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ Η...

Newsletter