SUCCESS INSIDER

 

 

Η Μalibu C έχει δημιουργήσει τη δική της δυναμική πορεία στο χώρο της κομμωτικής τέχνης. Μιλήστε μας για τη φιλοσοφία σας και ποιο θεωρείτε ανταγωνιστικό σας πλεονέκτημα,

Η Malibu C λανσάρει μια εντελώς καινούργια φιλοσοφία στην υπηρεσία του ελληνικού κομμωτηρίου που εστιάζεται στις φυσικές αγωγές ευεξίας και αποκατάστασης της υγείας των μαλλιών, του τριχωτού και του δέρματος με 100% vegan προϊόντα, που αντιμετωπίζουν όλα τα προβλήματα που επηρεάζουν την υγεία των μαλλιών και του δέρματος και ταυτόχρονα δίνουν τη δυνατότητα στον επαγγελματία κομμωτή να προσφέρει αναβαθμισμένες τεχνικές υπηρεσίες με άριστα αποτελέσματα και με απόλυτα φυσικό τρόπο.

Έχετε επενδύσει σημαντικά στην καινοτομία. Πιστεύετε ότι αυτή η στρατηγική έχει αποδώσει, Τι δείχνουν τα στοιχεία,

Προς τιμήν των Ελλήνων επαγγελματιών, το ενδιαφέρον που δείχνουν σε πρωτοπόρα και καινοτόμα προϊόντα, υπηρεσίες και φιλοσοφία είναι πραγματικά εντυπωσιακό και έχει την αποδοχή της συντριπτικής πλειοψηφίας των κομμωτών ανεξαρτήτως ηλικίας και εμπειρίας που διαθέτουν στο χώρο. Η στρατηγική της εταιρείας μας αποδίδει παραπάνω από ικανοποιητικά και αυτό οφείλεται πέραν του ενδιαφέροντος του «νέου» και στο γεγονός ότι τα προϊόντα και οι υπηρεσίες της Malibu C δεν είναι ανταγωνιστικά κανενός προϊόντος ή εταιρείας, απεναντίας συμπληρώνουν και αναδεικνύουν – αναβαθμίζουν την απόδοση όλων των προϊόντων και βεβαίως όλων των υπηρεσιών του χώρου. Τα στοιχεία δείχνουν ότι υπάρχει μια μεγάλη μεταστροφή στα προϊόντα που λειτουργούν με φυσικό τρόπο, περιέχουν φυσικά συστατικά, είναι πιστοποιημένα ως Vegan, Οργανικά η φυσικά και δεν επιβαρύνουν τον άνθρωπο με περισσότερη χημεία… Όλα τα παραπάνω θεωρώ ότι είναι η μεγάλη τάση της παγκόσμιας αγοράς του κομμωτηρίου για τα επόμενα χρόνια και όποιος επαγγελματίας επενδύσει σ’ αυτό θα πρέπει να περιμένει πολύ θετικά αποτελέσματα.

Ποιο είναι το «μυστικό» για αποτελεσματική, engaging επικοινωνία σε μια εποχή που οι καταναλωτές είναι πιο απαιτητικοί και πιο «ψαγμένοι» από ποτέ,

Το κεφάλαιο επικοινωνία είναι ανεξάντλητο και ιδιαιτέρως σημαντικό στο χώρο του κομμωτηρίου. Επιγραμματικά θα έλεγα ότι το «μυστικό» της ελκυστικής – ευχάριστης (engaging) ζωντανής επικοινωνίας του επαγγελματία κομμωτή και της ομάδας του με την πελατεία τους, είναι η ισορροπημένη δόση στοχευμένης επαγγελματικής προσέγγισης που σχετίζεται με την παροχή υπηρεσιών αλλά και των γνώσεων που διαθέτουν οι ειδικοί, με την απλή ανθρώπινη προσέγγιση άσχετων θεμάτων από το αντικείμενό τους. Για την Digital επικοινωνία (facebook – Instagram – Twiter κ.λπ.) τα «μυστικά» περιγράφονται στα Google analytics (Keywords – λέξεις κλειδιά, μέγεθος κειμένων, εικόνα (φωτογραφίες – videos, πριν και μετά) χρόνος και συχνότητα αναρτήσεων κ.λπ.

Ποια είναι η γνώμη σας για την αγορά του ελληνικού κομμωτηρίου,

Όπως όλοι οι κλάδοι στη χώρα μας, έτσι και η αγορά του κομμωτηρίου αντιμετωπίζει προβλήματα, που τα χρόνια της κρίσης εστιάζονται στη μείωση της επισκεψιμότητας της πελατείας, στη μείωση του μέσου όρου κάρτας, στη μείωση των υπηρεσιών και στη συνεχόμενη πίεση για μείωση τιμών γενικότερα.  Όλα τα παραπάνω σε μια αγορά που τα τελευταία χρόνια ο αριθμός των κομμωτηρίων παραμένει σχετικά σταθερός και η συνολική πίτα της αγοράς μικραίνει, παρ’ όλα αυτά η ευκαιρία βρίσκεται πάντα μπροστά μας και όλοι τη γνωρίζουμε, το όνομά της:  ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ και ΕΞΕΛΙΞΗ.

Ποια είναι σήμερα η θέση της εταιρείας στην αγορά και ποιοι οι στόχοι σας για το 2019,

 

Η Malibu C δραστηριοποιείται στην ελληνική αγορά τα τελευταία 4 χρόνια και παρά το νεαρό της ηλικίας της έχει πολύ μεγάλη αναγνωρισιμότητα στην επαγγελματική αγορά, ως κάτι νέο, διαφορετικό, ποιοτικά πολύ καλό και βεβαίως vegan. Σε ό,τι αφορά το μέγεθος της εταιρείας από πλευράς όγκου πωλήσεων, βρισκόμαστε σε υψηλή αναπτυξιακή πορεία με μεγάλη αισιοξοξία για το μέλλον, αφού η αποδοχή της πρότασής μας στην αγορά έχει ιδιαίτερα θετική ανταπόκριση και κερδίζει συνέχεια νέους φίλους. Για το 2019 η στρατηγική μας προβλέπει την εκπαίδευση αλλά και την παρότρυνση των πελατών μας στην προσαρμογή των νέων τάσεων της αγοράς, που σχετίζονται με την ταυτότητα του σύγχρονου κομμωτηρίου, νέες υπηρεσίες, αναβάθμιση ομάδων, νέα φιλοσοφία επικοινωνίας και παροχής υπηρεσιών και γνώσεων στην πελατεία τους, νέες μέθοδοι αύξησης εσόδων και, τέλος, εκπαίδευση στα νέα εργαλεία επικοινωνίας και προβολής της επιχείρησης του κομμωτηρίου. Με μια λέξη, όλη μας η προσπάθεια θα στοχεύσει στην παροχή της πολυπόθητης ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗΣ των πελατών μας από το σύνολο της αγοράς, ουσιαστικά να προσφέρουμε το ανταγωνιστικό συγκριτικό πλεονέκτημα που χρειάζεται ο σύγχρονος επαγγελματίας κομμωτής για να βλέπει με αισιοδοξία και ανανεωμένο ενδιαφέρον τη ζωή και τη δουλειά του.

Latest

- Advertisment -
BusinessNews.gr

Ο Μάρκος Ευθυμίου μας μιλά εφ΄ όλης της ύλης

Ο Μάρκος Ευθυμίου θεωρείται ο expert στα νυφικά χτενίσματα και παράλληλα έχει ένα μοναδικό ταλέντο στο να μεταλλάσσει ένα πρόσωπο σε "persona". Στόχος του είναι...

COLLECTION «FRACTALS» BY ΑΝΝΙΕ ΑΝΚΕRVIK

H Αnnie Ankervik μας παρουσιάζει τη νέα της collection «Fractals».

COTY & CHLO? ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΗΘΟΠΟΙΟ ΑRIANE LABED ΩΣ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΑΡΩΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥ

 

Η Ariane Labed είναι το πρόσωπο του νέου αρώματος της Chlo?, το οποίο θα κυκλοφορήσει τον Μάρτιο του 2018. Η ηθοποιός θα αποτελέσει τη νέα, μοντέρνα ενσάρκωση της γυναίκας Chlo?.

Newsletter