ΤΟ ESTETICA ΕΛΑΒΕ ΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΣΤΟ INTERCOIFFURE WORLD CONGRESS

 
Η Intercoiffure Mondial αναγνωρίζει το ρόλο των μελών της παγκοσμίως πραγματοποιώντας μια σειρά εμπνευσμένων εκδηλώσεων. Η Intercoiffure Mondial  αποτελεί την πλέον αναγνωρισμένη επαγγελματική οργάνωση hairstylists στον κόσμο και είναι υπεύθυνη για τη διοργάνωση ενός πολύ ιδιαίτερου Παγκοσμίου Συνεδρίου σχεδιασμένο για τους λάτρεις της γοητείας των μαλλιών. Φέτος το Διεθνές Δίκτυο Estetica έλαβε το Παγκόσμιο Βραβείο Τύπου που δόθηκε από την Intercoiffure Mondial προς  όλους τους ανθρώπους σε όλο τον κόσμο που γιορτάζουν καθημερινά την κομμωτική με το Estetica.
 
Ο Πρόεδρος της Intercoiffure Mondial Klaus Peter Ochs παρέδωσε το βραβείο στον Sergi Bancells, Γενικό Διευθυντή της Estetica USA, της Ισπανίας και της Λατινικής Αμερικής. Για όσους αγαπούν τη βιομηχανία κομμωτικής: το βραβείο είναι μια αναπαραγωγή του έγχρωμου άγαλμα «La Lionne», το οποίο δημιουργήθηκε το 1963 από το θρυλικό κομμωτήριο Guillaume.
 
ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΤΩΝ ΜΑΛΛΙΩΝ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
 
“Το Estetica είναι το μεγαλύτερο δίκτυο περιοδικών κομμωτηρίων στον κόσμο με πάνω από 20 εκδόσεις παγκοσμίως”, δήλωσε ο Klaus Peter Ochs. “Το Διεθνές Δίκτυο Estetica και ο εκδότης του, Roberto Pissimiglia, ήταν πάντα ένας πολύτιμος συνεργάτης της Intercoiffure Mondial στην αποστολή μας καθ ‘όλη τη διάρκεια των ετών”.
 
Η ιστορία του Estetica ξεκίνησε τον Μάρτιο του 1946, όταν ο Mino Pissimiglia ίδρυσε το περιοδικό στο Τορίνο (Ιταλία). Αυτές οι όμορφες σελίδες έγιναν σύντομα το πιο σεβαστό περιοδικό στην ιταλική κομμωτική βιομηχανία, αργότερα κατέκτησε και τις παγκόσμιες αγορές. Το 1958, το περιοδικό έφτασε στην Ιαπωνία, το 1962-63 έφτασε στο Περού, τη Λατινική Αμερική και τη Μέση Ανατολή και το 1977 ξεκίνησε η διεθνής ιταλική / αγγλική εκδοχή. Τον Μάρτιο του 1991, ανακοινώθηκε το έργο του Διεθνούς Δικτύου Estetica με τοπικές εκδόσεις: ξεκίνησε στις μεγαλύτερες ευρωπαϊκές χώρες προτού επεκταθεί στις ΗΠΑ και την Ασία. Το περιοδικό εκδίδεται σε 22 πλέον εκδόσεις, το Estetica είναι πλέον παρόν σε περισσότερες από 60 χώρες με κυκλοφορία 300.000 αντίτυπα ανά τεύχος.

Latest

SEPHORA στο RIVER WEST: Το Grand Opening που Άλλαξε τα Δεδομένα στο Beauty Shopping!

Την Παρασκευή, 24 Ιανουαρίου 2025, η SEPHORA,...

H Farcom λανσάρει τη Νέα ECHO Κρέμα με UREA 5%

Η ECHO, το νούμερο 1 brand σε πωλήσεις στην...

Chalet Bar – Restaurant Politeia

  5 Years “Chalet” στην...

Shine Like An Icon

Το 2024 έκλεισε για την Kerastase με τον πιο...
- Advertisment -
BusinessNews.gr

SEPHORA στο RIVER WEST: Το Grand Opening που Άλλαξε τα Δεδομένα στο Beauty Shopping!

Την Παρασκευή, 24 Ιανουαρίου 2025, η SEPHORA, η κορυφαία αλυσίδα προϊόντων ομορφιάς παγκοσμίως, εγκαινίασε το νέο της κατάστημα στο εμπορικό κέντρο RIVER...

H Farcom λανσάρει τη Νέα ECHO Κρέμα με UREA 5%

Η ECHO, το νούμερο 1 brand σε πωλήσεις στην κατηγορία "Κρέμες Χεριών" στην Ελλάδα, διευρύνει τη γκάμα της με τη νέα ECHO Κρέμα με...

Η L’Oréal Professionnel ενισχύει το πρόγραμμα Head Up για την προστασία της ψυχικής υγείας των κομμωτών, μέσα από τη νέα, δυναμική συνεργασία της με...

Η L’Oréal Professionnel ενισχύει το πρόγραμμα Head Up για την προστασία της ψυχικής υγείας των κομμωτών, μέσα από τη νέα,δυναμική συνεργασία της με την...

Newsletter