Της Άννας Ανδρεώλα
O Λάμπρος Γεωργατσώνας, M.D. της εταιρείας Lagekon, έχει τις αποκλειστικές αντιπροσωπίες και τη διανομή των εταιρειών Glynt – Lohengrin για την Ελλάδα και την Κύπρο, διαθέτοντας πάνω από 25 χρόνια εμπειρίας σε πολυεθνικές επιχειρήσεις όπως η Acer, η Rilken και η Henkel.
Κύριε Γεωργατσώνα, σήμερα υπάρχουν ευκαιρίες,
Στη LAGEKON λέμε ότι «η αυγή δεν έρχεται δύο φορές για να ξυπνήσει κάποιον». Η επιτυχία είναι θέμα επιμονής όταν οι άλλοι παραιτηθούν ή εγκαταλείψουν. Και ξέρετε, σήμερα οι περισσότεροι παραιτούνται ή εγκαταλείπουν. Ποια πιστεύετε ότι είναι η καλύτερη διαφήμιση για την επιχείρηση του κομμωτηρίου σήμερα, Ως Managing Director της Lagekon και μετά από 25 χρόνια εμπειρίας και εκπαίδευσης έχω καταλήξει σε ένα συμπέρασμα: η καλύτερη διαφήμιση είναι ο ικανοποιημένος πελάτης. Συνήθως λέω ότι υπάρχει μόνο ένα αφεντικό -ο πελάτης- αυτός μπορεί να απολύσει τον οποιοδήποτε σε μια επιχείρηση, από τον πρόεδρο του Δ.Σ και κάτω, κάνοντας το αυτονόητο, απλώς και μόνο δαπανώντας τα χρήματά του κάπου αλλού. Το 96% των δυσαρεστημένων πελατών δεν θα παραπονεθούν για την κακή εξυπηρέτηση και απλώς κάνουν τη δουλειά τους αλλού. Η διατήρηση, ξέρετε, μόνο 5% περισσότερων πελατών μπορεί να κάνει 75% διαφορά στα κέρδη της επιχείρησης, χωρίς να υπολογιστεί ή πρόσθετη αξία από συστάσεις. Απίστευτο δεν είναι,
Πόση υπομονή πρέπει να έχει σήμερα ο επιχειρηματίας κομμωτής και μάλιστα σε τόσο δύσκολους καιρούς,
Πάντα οι καιροί ήταν και θα είναι δύσκολοι, γι’ αυτό και το κλειδί για τα πάντα είναι η υπομονή. Ένας καθηγητής μου στο Master πάντα έλεγε πως παίρνεις την κότα κλωσώντας το αυγό όχι θρυμματίζοντάς το. Ο Thomas Edison χρειάστηκε 2.000 προσπάθειες για να εφεύρει την ηλεκτρική λάμπα φωτισμού και όταν κάποτε ρωτήθηκε από έναν νεαρό δημοσιογράφο πώς ένιωθε που απέτυχε τόσες φορές, απάντησε ότι δεν απέτυχε ούτε μία φορά αλλά απλώς επρόκειτο για μια διαδικασία 2.000 βημάτων.
Ποιο είναι το motto της εταιρείας σας,
Πολλές φορές λέω στους συνεργάτες μου ότι «οι σπουδαίοι χορευτές δεν είναι σπουδαίοι ούτε μοναδικά εξαιρετικοί λόγω της τεχνικής τους αλλά λόγω του πάθους που τους χαρακτηρίζει», γι’ αυτό κάντε αυτό που σας αρέσει, κάντε το καλύτερα απ’ όλους τους άλλους και όσο για τα χρήματα, αυτά έπονται, γι’ αυτό και προσκαλώ όλους τους φίλους κομμωτές/κομμώτριες να γίνουν πηγή ιδεών και να λειτουργούν εκκεντρικά, γιατί εκκεντρικός είναι κάποιος με μία νέα ιδέα μέχρι να πετύχει. Εξάλλου, σκεφτείτε πώς θα ήταν η ζωή εάν ορισμένοι άνθρωποι δεν σκέφτονταν έξω από τα συνήθη πλαίσια (out of the box). Γι’ αυτό εμείς στην Glynt λέμε αλλάξτε, κι ό,τι κι αν επιλέξετε να κάνετε, σιγουρευτείτε ότι αυτό σας πιέζει να σκεφτείτε με νέους τρόπους, ώστε να συγκεντρωθείτε σε ό,τι εμπεριέχει πραγματική πρόκληση. Είμαστε μια εταιρεία που το 2013-2014-2015-2016 λάβαμε τη διάκριση, μέσω της Quelle και ηλεκτρονικής ψηφοφορίας, του Νo1 καλύτερου συνεργάτη στην Ευρώπη για τον κομμωτή.
Διαβάστε αναλυτικά στο Εstetica που κυκλοφορεί.