ΒΙΩΣΙΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ: Η L’OR?AL ΕΠΙΔΙΩΚΕΙ ΤΟ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤIΣΜΟ ΤΗΣ

 

Μείωση παραγωγής διοξειδίου του άνθρακα: ανανεωμένη απόδοση
Το 2018 η L’Or?al μείωσε κατά 77% σε απόλυτα μεγέθη, τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα των εγκαταστάσεων και των κέντρων διανομής της σε σύγκριση με το 2005, αυξάνοντας παράλληλα τον όγκο παραγωγής της κατά 38% την ίδια περίοδο. 

Η απόδοση αυτή αποδεικνύει την ικανότητα του Ομίλου να επιτυγχάνει οικονομικά αποτελέσματα μειώνοντας παράλληλα το περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Επιπλέον, μέχρι το τέλος του έτους, 38 από τα κέντρα παραγωγής της L’Or?al πέτυχαν ουδετερότητα στην εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα.

Αυτά τα επιτεύγματα αναγνωρίστηκαν από το CDP. Το 2018 και για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, η L’Or?al είναι μία από τις δύο εταιρείες, ανάμεσα σε 3000 συνολικά, που έλαβαν την υψηλότερη βαθμολογία Α+++ από το CDP σε τρεις βασικούς άξονες: κλιματική προστασία, βιώσιμη διαχείριση του νερού και προστασία των δασών από την αποψίλωση. Η L’Or?al είναι η μόνη εταιρεία στον κόσμο που έχει λάβει αυτή την τριπλή διάκριση από το CDP για τρία συνεχή έτη. 

“Η κλιματική αλλαγή αποτελεί σημαντική ανησυχία για τον κόσμο, και οι συνέπειές της αποτελούν κάλεσμα για άμεση δράση. Ο Όμιλος L’Or?al έχει θέσει ως στόχο να επιτελέσει ηγετικό ρόλο στην προσπάθεια να ανταποκριθούμε στην πρόκληση αυτή”, αναφέρει η Alexandra Palt, Chief Corporate Responsibility Officer του Ομίλου “Οι επιχειρήσεις πρέπει να συμμετέχουν και θα πρέπει να κριθούμε βάσει της αξίας των ενεργειών και των αποτελεσμάτων μας”. 

 

Οι Μάρκες αναλαμβάνουν δράση

Η L’Or?al ενθαρρύνει τις μάρκες της να ενισχύσουν περαιτέρω την ευαισθητοποίηση και να κινητοποιήσουν τους συνεργάτες, τους πελάτες και τους καταναλωτές, πάνω σε σημαντικά περιβαλλοντικά και κοινωνικά ζητήματα. Ως μέλη του προγράμματος Sharing Beauty with All, οι μάρκες αναγνωρίζουν έναν συγκεκριμένο σκοπό και πραγματοποιούν για αυτόν εκστρατείες ευαισθητοποίησης. Το 2018, πάνω από τις μισές μάρκες του Ομίλου (57%) ανέλαβαν δράση, συμπεριλαμβανομένων των Armani, Biolage, Biotherm, Garnier, La Roche-Posay, και Ralf Lauren Fragrances.

 

Η L’Or?al Hellas πετυχαίνει τους παγκόσμιους στόχους

Το 2018, ήταν μια πολύ σημαντική χρονιά για τη L’Or?al Hellas, η οποία ακολουθώντας τα βήματα του παγκόσμιου προγράμματος βιωσιμότητας του Ομίλου, Sharing Beauty with All, ξεπέρασε τους στόχους που είχε θέσει σε τρείς βασικούς τομείς. 

Μείωσε κατά 97% τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα των κέντρων διανομής της σε σύγκριση με το 2005, μέσα από μία σειρά ενεργειών όπως η αλλαγή των συστημάτων κλιματισμού και θέρμανσης, η τοποθέτηση ενεργειακών λαμπτήρων και αυτόματων αισθητήρων ελέγχου του φωτισμού. 

Παράλληλα, μείωσε κατά 59% την κατανάλωση νερού, σε σχέση με το 2005, με την φύτευση φυτών ελληνικής υπαίθρου με περιορισμένες ανάγκες άρδευσης. 

 

 

Latest

DESIGN ART ACADEMY

AVANT GARDE - Όταν η κομμωτική γίνεται τέχνη Αναζητάς...

DAVINES

Η Davines Group είναι μια οικογενειακή επιχείρηση με...

Η L’ORÉAL ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΑΓΟΡΑ ΤΗΣ COLOR WOW

Η L’ORÉAL ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΑΓΟΡΑ ΤΗΣ COLOR...

Roots Hair Salon – ‘’Hair Awards 2025’’

Έλαμψε με την παρουσία του το “Roots...
- Advertisment -
BusinessNews.gr

Η L’ORÉAL ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΑΓΟΡΑ ΤΗΣ COLOR WOW

Η L’ORÉAL ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΑΓΟΡΑ ΤΗΣ COLOR WOW ΜΙΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΑΧΥΤΕΡΑ ΑΝΑΠΤΥΣΣΟΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΠΙΟ ΚΑΙΝΟΤΟΜΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΜΑΡΚΕΣ ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗΣ ΜΑΛΛΙΩΝ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ Η...

Roots Hair Salon – ‘’Hair Awards 2025’’

Έλαμψε με την παρουσία του το “Roots Hair Salon” στα φετινά ‘’Hair Awards 2025’’ by ‘’Esteticα Hellas’’. Οι φημισμένοι hairstylists, Γιάννης Παπανικολάου και...

Καινοτομία & Εξωστρέφεια: Το αποτύπωμα της FARCOM στην PLMA 2025

Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε η συμμετοχή της FARCOM στη Διεθνή Έκθεση PLMA “World of Private Label” 2025, που πραγματοποιήθηκε στις 20 και 21 Μαΐου...

Newsletter