Μπορεί η παρούσα κατάσταση να μην επιτρέπει τις συνεστιάσεις, δεν στάθηκε όμως εμπόδιο στο να μπορέσουν να ενημερωθούν οι υπεύθυνες ομορφιάς για τα νέα προΪόντα.Η ανάγκη για τη δημιουργία του πρώτου Virtual Event ήταν γεγονός και οι απαιτήσεις αρκετές: Να μπορέσουν να ζήσουν έστω και από μακρυά την μαγεία της μάρκας, αφού πρώτα τους δημιουργηθεί η επιθυμία να το παρακολουθήσουν.
Η ιδέα του 1ου Instagram Digital Event είχε μόλις γεννηθεί. Με τίτλο “Summer Live Stories” η επικοινωνία ξεκίνησε στέλνοντας ένα press kit με καλοκαιρινά στοιχεία και τυπωμένη την πρόσκληση με όλες τις λεπτομέρειες και τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσουν για να παρακολουθήσουν το virtual event. Η πρόσκληση στάλθηκε και ηλεκτρονικά ενώ στο λογαριασμό που δημιουργήθηκε ειδικά για την εκδήλωση είχε αντίστροφη μέτρηση μέχρι την ημέρα και ώρα που διεξήχθει.
Στη συνέχεια σε ένα στούντιο στήθηκε ένα μοναδικό και αντιπροσωπευτικό για τη μάρκα σκηνικό που σκοπό είχε να «ταξιδέψει» τις συμμετέχοντες. Η Στέλλα Χάλκου υπεύθυνη Make Up Trainer εκτέλεσε καθήκοντα οικοδέσποινας και κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον στους συμμετέχοντες για 15 λεπτά, ενώ παράλληλα απάντησε ερωτήσεις του κοινού. Το Virtual Event παρακολούθησαν δημοσιογράφοι ομορφιάς, make up artists αλλά και influencers με πολλά σχόλια κατά της διάρκεια της παρουσίασης κάτι που χαροποίησε ιδιαίτερα τόσο την Στέλλα όσο και τη μάρκα.
Την επιμέλεια, οργάνωση και συντονισμό της εκδήλωσης ανέλαβε η εταιρεία ANTHINGS Αβραμέα Ανθή.