Οι νέοι δημιουργοί “τα έδωσαν όλα” και απέδωσαν τα μέγιστα στο σχεδιασμό ρούχων και κοσμημάτων, στη ζωγραφική, τη φωτογραφία και άλλες εικαστικές προτάσεις.
Το NGFL, το απόλυτο event της νέας γενιάς, τόλμησε αυτό που δεν έχει τολμήσει κανένας άλλος μέχρι σήμερα. Επέβαλλε το design και γενικότερα τις εικαστικές δημιουργίες των νέων σε συνδυασμό με την μόδα και παρουσίασε ένα δίδυμο μόδας και τέχνης που κέρδισε απ’ όλους τα συγχαρητήρια και τον θαυμασμό.
Η υπεύθυνη της εταιρείας stalexpo, που υπογράφει την επιτυχία της διοργάνωσης, κυρία Ασπασία Κόντου, δήλωνε στα επίσημα εγκαίνια, πως το NGFL στη τριετή πορεία του, έγινε το μοντέλο για να ενωθεί επίσημα η μόδα με την τέχνη . Μαζί δε με την εκπρόσωπο της εταιρείας Fyffes – χορηγό της διοργάνωσης – παρέδωσε το χρηματικό βραβείο των 1000€ στον νέο ανερχόμενο σχεδιαστή «Christangelos», ο οποίος κέρδισε με την μακέτα του στο διαγωνισμό BANANAS CANVAS που προκήρυξε ο χορηγός, για τη στήριξη της “Κιβωτού του Κόσμου”.
Σχεδιαστές, δημοσιογράφοι, εικαστικοί καθώς και λάτρεις της μόδας, κατέκλυσαν τη Διπλάρειο, δοκίμασαν το Strongbow (τον καινούριο μηλίτη) και τα αναψυκτικά με στέβια ΒΙΚΟΣ και απήλαυσαν τον πετυχημένο συνδυασμό της προβολής των installations art, των εικαστικών εκθέσεων και των fashion shows, που πρότειναν ιδέες για την Άνοιξη – Καλοκαίρι 2019.
Περισσότεροι από 2.500 επισκέπτες μέσα στο διήμερο, θαύμασαν τις προτάσεις της Νέας Γενιάς!!
Πολλές οι εταιρίες και οι σχολές που στήριξαν τη διοργάνωση και τους συμμετέχοντες με υποτροφίες (ΕΣΣ Galileo, Knowcrunch, Freddy Makeup Stage) και χορηγίες (Ευρωπαϊκή Πίστη, Fyffes, Fashion Erotokritos).
Τα fashion shows του NGFL5 πραγματικά ξεχώριζαν. Είχαν διαφορετικό ύφος, styling, ακόμα και μοντέλα με ιδιαίτερο στυλ. Εξαιρετικό make up και hair styling τα οποία επιμελήθηκε η σχολή Freddy Makeup Stage και όπως πάντα το καλλιτεχνικό αποτέλεσμα έφερε την υπογραφή του Μιχάλη Πάντου. Η εταιρία MIGATO υποστήριξε τα catwalks με υποδήματα.