FARCOM:PASSION FOR BEAUTY

 
Της Άννας Ανδρεώλα
 
Η FARCOM είναι η ελληνική εταιρεία η οποία, ακολουθώντας σταθερές στρατηγικές ανάπτυξης και εξωστρέφειας, γνωρίζει επιτυχία στην εσωτερική αγορά και σε πάνω από 30 χώρες στο εξωτερικό. Ας μάθουμε τα μυστικά της επιτυχίας της.
 
H FARCOM φέτος γιορτάζει 45 χρόνια πετυχημένης πορείας. Μιλήστε μας γι’ αυτή την επέτειο.
Για τη διαχρονική τέχνη της κομμωτικής έχουμε ένα διαχρονικό όνειρο: να συνεισφέρουμε στην τέχνη της, δημιουργώντας τα κατάλληλα εργαλεία, τα οποία στα χέρια του επαγγελματία θα μετατρέπονται σε άριστο αποτέλεσμα και εμπειρία για τον πελάτη. Αυτό το πετύχαμε! Υπάρχει λοιπόν, πλήθος ανθρώπων να ευχαριστήσουμε. Πλήθος κομμωτηρίων και επαγγελματιών που αναπτύχθηκαν μαζί μας αλλά και συνεισέφεραν, ώστε σήμερα να μετράμε 45 χρόνια πετυχημένης παρουσίας στον κλάδο. Σε επιχειρηματικό επίπεδο, πιστεύω πως είναι πολύ σημαντικό, επίσης, το μέγεθος μιας εταιρείας να διατηρείται εκεί όπου θα παραμένει ευέλικτη σε εξωγενείς παράγοντες, όπως και να γίνεται έγκαιρη εκτίμηση των μηνυμάτων αλλαγής των τάσεων και μεγεθών, ώστε να ακολουθεί, με περίσκεψη, ο κατάλληλος ελιγμός.
 
Πώς μια ελληνική εταιρεία στο χώρο της ομορφιάς καταφέρνει και πρωταγωνιστεί μέσα σε αυτό
τον αριθμό πολυεθνικών,
Διατηρώντας, από επιλογή, την εταιρεία οικογενειακή, κατορθώσαμε όλα αυτά τα χρόνια να κρατήσουμε άμεση επικοινωνία με τα κομμωτήρια και τις ανάγκες τους. «Ακούμε» τι θέλει και χρειάζεται ο επαγγελματίας για να καλύψει τις ανάγκες των πελατών του και του το παρέχουμε. Συνδυάζοντας τεχνογνωσία και branding, καθώς και αποκτώντας πιστοποιήσεις ISO, εξασφαλίσαμε για τους πελάτες μας τη σιγουριά ότι χρησιμοποιώντας τα δικά μας προϊόντα, δουλεύουν με ποιοτικά, σύγχρονα και ασφαλή προϊόντα. Οι επαγγελματικές προδιαγραφές, η εμπιστοσύνη, η ευρεία γκάμα επιλογών, η ποιότητα, το design και η συνεχής ενημέρωση μέσω εκπαιδευτικών σεμιναρίων υψηλών προδιαγραφών, διασφαλίζουν τη συνεργασία μεταξύ μιας εταιρείας και του κομμωτή. Η FARCOM έχει «σφραγίσει» για τα παραπάνω το αποτύπωμά της στην ελληνική αγορά, αλλά και στην αγορά εξωτερικού.
 
Τι σημαίνει για εσάς πελατειακή εξυπηρέτηση (customer care) και πώς αυτή εκφράζεται μέσα
από τη FARCOM,
Το σύστημα της εταιρείας, εξ αρχής, έχει δομηθεί και αναπτυχθεί με επίκεντρο την εξυπηρέτηση του πελάτη. Όλο το προσωπικό στην εταιρεία μας, καθημερινά, ξεκινάμε τη μέρα μας γνωρίζοντας ότι τα προϊόντα μας και η τιμή τους είναι ποιοτικά και ανταγωνιστικά. Και θέτουμε τα εξής ερωτήματα στους εαυτούς μας: Κάνουμε και σήμερα το καλύτερο που μπορούμε, Προσφέρουμε και σήμερα στον πελάτη μας αυτό που του έχουμε υποσχεθεί, Είναι και σήμερα ευχαριστημένοι όλοι οι πελάτες μας, Επ’ αυτού δουλεύουμε όλη μέρα και όπου διαπιστωθεί ότι χρειάζονται διορθωτικές ενέργειες, τις εφαρμόζουμε χωρίς καθυστέρηση. Λειτουργούμε, πλέον, σε επίπεδο επικέντρωσης και παροχής εξυπηρέτησης προσαρμοσμένης στην ανάγκη του κάθε επαγγελματία κομμωτή για εξειδικευμένη λύση. Mεταξύ άλλων, έχουμε καθιερώσει δεκαπενθήμερες συμβουλευτικές συναντήσεις μικρών ομάδων αλλά και σεμινάρια. Επίσης, δημιουργήσαμε το app color advisor, ψηφιακό εργαλείο για το βαφείο, για εξατομικευμένες προτάσεις στην επιλογή σωστών συνδυασμών και αποτελεσμάτων. Στη FARCOM πιστεύουμε ότι τα μεμονωμένα άτομα σχηματίζουν τη Δυνατή Ομάδα. Οι πελάτες μας είναι οι φίλοι μας και όλοι μαζί είμαστε η Δυνατή Ομάδα.
 
Ποιο είναι το στίγμα που θέλει να δώσει η Farcom στο νέο σκηνικό επικοινωνίας, Αν θέλουμε να περιγράψουμε τη σημερινή ταυτότητά της τι θα λέγαμε,
Η FARCOM είναι η ελληνική εταιρεία η οποία, ακολουθώντας σταθερές στρατηγικές ανάπτυξης και εξωστρέφειας, γνωρίζει επιτυχία στην εσωτερική αγορά και σε πάνω από 30 χώρες στο εξωτερικό. Η κουλτούρα της εταιρείας μας είναι να συνομιλεί και να συνεργάζεται ενεργά με τους κομμωτές και τους τελικούς καταναλωτές για την ανάπτυξη των προϊόντων της. Δημιουργήσαμε αναγνωρίσιμα brands στα επαγγελματικά προϊόντα φροντίδας και styling, Seri, Bioproten και Expertia Professionel, με εγγυημένη, ανώτερη ποιότητα. Είμαστε η μεγαλύτερη ελληνική εταιρεία που παράγει καινοτόμα προϊόντα με «ταυτότητα» και μοναδικότητα και ο επαγγελματίας κομμωτής γνωρίζει ότι του παρέχουμε το σωστό προϊόν. Είμαστε η εταιρεία που έχει “passion for beauty” και μοιραζόμαστε τις επαγγελματικές μας επιτυχίες με όποιον έρχεται στην «οικογένειά μας».
 
Πώς βλέπετε την εξέλιξη της βιομηχανίας της κομμωτικής ομορφιάς στην Ελλάδα,
Η Ελληνίδα, όπως όλοι γνωρίζουμε, περιποιείται τον εαυτό της και τα μαλλιά της. Μεγάλο ποσοστό αυτών έχει ταυτίσει την επιθυμία για «μια αλλαγή» στην καθημερινότητα με αλλαγή είτε στο χρώμα είτε στο στυλ των μαλλιών της. Όλοι, λοιπόν, όσοι δραστηριοποιούμαστε στο χώρο, προσφέροντας υπηρεσίες και προϊόντα, οφείλουμε να είμαστε πάντα «ένα βήμα μπροστά» και να διαθέτουμε στην πελάτισσά μας νέες προτάσεις. Η Ελληνίδα, όμως, είναι προσγειωμένη στην πραγματικότητα. Καθώς οι οικονομικές εξελίξεις στη χώρα περιορίζουν, πιθανόν σημαντικά, το διαθέσιμο χρηματικό ποσό για την περιποίησή της, αναζητά όλο και πιο συμφέρουσες λύσεις χωρίς όμως «έκπτωση» στην ποιότητα των προϊόντων και υπηρεσιών. Σε αυτά τα νέα δεδομένα έχουν προσαρμοστεί βέβαια τα κομμωτήρια και ολόκληρος ο κλάδος. Οι εταιρείες όπως η FARCOM, οι οποίες έχουν επενδύσει σε καταρτισμένο προσωπικό, καινοτόμα ποιοτικά προϊόντα και άψογη εξυπηρέτηση πελατών, θα συνεχίσουν να λειτουργούν χωρίς να χρειαστεί να κάνουν «έκπτωση» στην ποιότητα και υποστήριξη που προσφέρουν προς τον κομμωτή. Άλλωστε η ποιότητα είναι αυτή που μας δίνει ζωή 45 χρόνια τώρα. Έτσι ξεκινήσαμε, έτσι συνεχίζουμε.

Latest

- Advertisment -
BusinessNews.gr

Ο Μάρκος Ευθυμίου μας μιλά εφ΄ όλης της ύλης

Ο Μάρκος Ευθυμίου θεωρείται ο expert στα νυφικά χτενίσματα και παράλληλα έχει ένα μοναδικό ταλέντο στο να μεταλλάσσει ένα πρόσωπο σε "persona". Στόχος του είναι...

COLLECTION «FRACTALS» BY ΑΝΝΙΕ ΑΝΚΕRVIK

H Αnnie Ankervik μας παρουσιάζει τη νέα της collection «Fractals».

COTY & CHLO? ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΗΘΟΠΟΙΟ ΑRIANE LABED ΩΣ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΑΡΩΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥ

 

Η Ariane Labed είναι το πρόσωπο του νέου αρώματος της Chlo?, το οποίο θα κυκλοφορήσει τον Μάρτιο του 2018. Η ηθοποιός θα αποτελέσει τη νέα, μοντέρνα ενσάρκωση της γυναίκας Chlo?.

Newsletter