Η Alessandra AMBROSIO, συνδεδεμένη άμεσα με το χώρο της μόδας, ήταν μία προφανής επιλογή για τη L’Or?al Professionnel. Έχει ένα πολύ μεγάλο κοινό στα social media, το οποίο και ενημερώνει κάθε στιγμή για τις τελευταίες εξελίξεις στη μόδα και τις τάσεις. Το διάσημο μοντέλο αποτελεί έναν από τους πιο εμβληματικούς «αγγέλους» της Victoria Secret και έχει δημιουργήσει το δικό της brand, Ale by Alessandra. Μετρά σήμερα περισσότερους από 10 εκατομμύρια followers στα social media της. Είτε ως μοντέλο διεθνούς φήμης, είτε με τη δράση στα social media ή στο εξώφυλλο των μεγαλύτερων περιοδικών (Vogue, Harper’s Bazzar, GQ), η Alessandra είναι σίγουρο ότι επηρεάζει πολλές γυναίκες.
Η Alessandra AMBROSIO θα είναι το πρόσωπο που συνοδεύει το λανσάρισμα των νέων αποχρώσεων DIARICHESSE HI-VISIBILITY, τη νέα γκάμα βαφής στον ίδιο τόνο της L’Or?al Professionnel, που προσφέρει ορατό και λαμπερό χρώμα, ακόμη και στις πιο σκούρες βάσεις.
Η Camille ROWE-POURCHERESSE αποτελεί ένα πραγματικό fashion icon, με σημαντική πορεία ως μοντέλο. Σύμφωνα με το Vanity Fair βρίσκεται στη λίστα με τις 10 Γαλλίδες που έχουν τη μεγαλύτερη επιρροή στον κόσμο. Αποτελεί μια εξίσου σημαντική επιλογή για μία μάρκα που έχει άμεση σύνδεση με το μόδα και τα backstage. Έχοντας κάνει ήδη την πρώτη της εμφάνιση στην ταινία των Romain Gavras &, Vincent Cassel, η Camille βρίσκεται σε πάρα πολλά περιοδικά, έχοντας φωτογραφηθεί από τους καλύτερους, από τον Jean-Baptiste Mondino έως το Mario Testino. Την έχουμε συναντήσει σε πολλά video clips (The Strokes, The Black Keys, MGMT, The Weeknd) και το 2016 ετοιμάζεται να πρωταγωνιστήσει στη νέα κινηματογραφική ταινία του Fr?d?ric Beigbeder. Δεκάδες χιλιάδες followers στα social media της ανυπομονούν για τις επόμενες κινήσεις της και απολαμβάνουν κάθε νέο που έχει να τους πει και να τους δείξει.
Η Camille ROWE-POURCHERESSE θα είναι το πρόσωπο που συνοδεύει το λανσάρισμα των νέων αποχρώσεων INOA BLOND RESIST, μια νέα διάσταση για τις βαφές χωρίς αμμωνία με χρώμα που έχει διάρκεια, αποτελεί το επόμενο βήμα της ΙΝΟΑ για να ικανοποιήσει τις επιθυμίες των γυναικών για απαιτητικά ξανθά.
Για την επικοινωνία των 2 σπουδαίων λανσαρισμάτων στο χρώμα για το 2016, DIARICHESSE HI-VISIBILITY &, INOA BLOND RESIST, έχουν σχεδιαστεί 2 επικοινωνιακές καμπάνιες στο digital: #Nofilter με την Alessandra AMBROSIO και #findtheone με την Camille ROWE-POURCHERESSE. Ανακαλύψτε τώρα στο Youtube τα βίντεο της Alessandra και της Camille.
«Είμαστε πολύ χαρούμενοι που υποδεχόμαστε την Alessandra Ambrosio και την Camille Rowe-Pourcheresse. Αποτελούν 2 συνεργασίες που αναδεικνύουν την όλο και δυναμικότερη παρουσία της μάρκας στα media, που ξεκίνησε το 2014. Η Alessandra Ambrosio και η Camille Rowe-Pourcheresse αντιπροσωπεύουν τέλεια τις αξίες της μάρκας σχετικά με τη μόδα, τις τάσεις και την ομορφιά. Είμαι σίγουρη ότι θα εμπνεύσουν πολλές γυναίκες και θα τις οδηγήσουν στο κομμωτήριο και τη συμβουλή του επαγγελματία κομμωτή», Anne-Laure LECERF, L’Or?al Professionnel International Managing Director.