Οgilvy: Tο ΑΙ και η οικονομία της έμπνευσης!

Οgilvy: Tο ΑΙ και η οικονομία της έμπνευσης!
Κλειστή εκδήλωση πραγματοποίησε η Ogilvy με θέμα τη μετασχηματιστική δύναμη της Τεχνητής Νοημοσύνης και τις ευκαιρίες που δημιουργεί η νέα τεχνολογία για διαφημιζόμενους και διαφημιστές. Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, επικεφαλής τμημάτων marketing μεγάλωνπελατών της Ogilvy Greece και μέλη της ηγετικής ομάδας του Agency συζήτησαν για τη σημασία της έμπνευσης σε μια εποχή όπου η πρόσβαση σε εφαρμογές και εργαλεία «generative AI» διευρύνεται συνεχώς και επιτρέπει στους επαγγελματίες του marketing να «απογειώσουν» δημιουργικά ιδέες που μέχρι ένα σημείο αναπτύσσονται με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης.

Ο κεντρικός ομιλητής της εκδήλωσης, Global Chief Transformation Officer της Ogilvy, κ. Αντώνηs Κόχειλαs, ανέφερε ότι αν και η Τεχνητή Νοημοσύνη δεν είναι κάτι καινούργιο, η ανάπτυξη των μεγάλων γλωσσικών μοντέλων και της γενετικής τεχνητής νοημοσύνης καθώς και η μαζική υιοθέτησή τους μέσω ανοιχτών εφαρμογών όπως το ChatGPT, σηματοδοτεί τη γέννηση μιας νέας εποχής, στο πλαίσιο της οποίας η διαφημιστική αγορά καλείται να σκεφτεί εκ νέου πώς και γιατί κάνει τα πράγματα.

«Το ΑΙ δεν είναι μόνο ένα εργαλείο που αυτοματοποιεί διαδικασίες για να μας μας κάνει πιο αποτελεσματικούς. Είναι μια νέα δυνατότητα επαυξημένης φαντασίας που οδηγεί την πρόοδο σε νέα μονοπάτια και σηματοδοτεί την ανάδυση μια νέας οικονομίας στην οποία η έμπνευση αποτελεί το βασικό νόμισμα», είπε ο κ. Κόχειλας και συμπλήρωσε: «Στο παρελθόν, ο φόβος της αποτυχίας λειτουργούσε αποτρεπτικά για τη δημιουργικότητα. H γενετική τεχνητή νοημοσύνη μας δίνει, πλέον, τη δυνατότητα να πειραματιστούμε, να δοκιμάσουμε νέα πράγματα και τελικά να αφήσουμε την προσδοκία για το όφελος της επιτυχίας να μας καθοδηγήσει».

Με αφορμή την εκδήλωση, οι αναπληρωτές διευθύνοντες σύμβουλοι της Ogilvy Greece, κ.κ. Γιώργος Κωτιώνης και Χρήστος Λάτος δήλωσαν: «Αποστολή της Ogilvy στην Ελλάδα είναι, αφενός να συμμετέχει σε συνεργασίες και να παράγει καμπάνιες που αποτελούν την επιτομή της «δημιουργικής αριστείας», αφετέρου να καθοδηγεί σημαντικές σύγχρονες συζητήσεις, από θέση «thought leader», για τα ρεύματα και τις τάσεις που διαμορφώνουν τη σύγχρονη δημιουργική βιομηχανία και διαφημιστική αγορά. Η εκδήλωση για το ΑΙ μας έδωσε την ευκαιρία να διερευνήσουμε μαζί με τους πελάτες μας πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη μπορεί να ανοίξει νέους δρόμους σε θέματα στρατηγικής τοποθέτησης, δημιουργικής ταυτότητας και, τελικά, επιχειρηματικής ανάπτυξης για τις εταιρείες που εμπιστεύονται την Ogilvy».

Η Οgilvy Greece έχει ήδη εντάξει το ΑΙ στην καθημερινότητά της, εξασφαλίζοντας πρόσβαση σε σημαντικά εργαλεία για όλους τους ανθρώπους της και έχοντας συστήσει ειδική ομάδα εντός του οργανισμού με στόχο να καθοδηγήσει το σύνολο της εταιρείας στο ταξίδι του ΑΙ μετασχηματισμού.

Latest

ESTÉE LAUDER – ΝΕΟ LIMITED-EDITION BRONZE GODDESS

Μεταφερθείτε στα νησιά και απελευθερώστε τις αισθήσεις σας. Αυτή...

“HAIR COUTURE” από τη Farcom Professional – Μια Εκπαιδευτική Εμπειρία Υψηλής Κομμωτικής

Η τέχνη της κομμωτικής απογειώθηκε στο εμβληματικό Θέατρο...

Pop up Project night: Λάμψη και champagne !

Μια ξεχωριστή βραδιά διοργάνωσαν την Τρίτη...
- Advertisment -
BusinessNews.gr

“HAIR COUTURE” από τη Farcom Professional – Μια Εκπαιδευτική Εμπειρία Υψηλής Κομμωτικής

Η τέχνη της κομμωτικής απογειώθηκε στο εμβληματικό Θέατρο Ολύμπιον, μέσα από το εκπαιδευτικό event "HAIR COUTURE" που διοργάνωσε η Farcom Professional την Κυριακή...

Pop up Project night: Λάμψη και champagne !

Μια ξεχωριστή βραδιά διοργάνωσαν την Τρίτη 8 Απριλίου η Φαίη Μπέηκαι η Ιλεάνα Ισμυρίδη στο εντυπωσιακό σκηνικό του Rick’s, για να...

Η Farcom στην Cosmoprof Worldwide Bologna 2025

Η Farcom συμμετείχε με μεγάλη επιτυχία στην Cosmoprof Worldwide Bologna 2025, τη σημαντικότερη διεθνή έκθεση στον χώρο της ομορφιάς, η οποία πραγματοποιήθηκε από τις...

Newsletter