BEAUTY DAY, H MEΓΑΛΗ ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΟΜΟΡΦΙΑΣ, ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΥΕΞΙΑΣ

 

 

Mε διάθεση να διατηρήσουν και να ξυπνήσουν τη νεότητα τους, περίπου 5.000 Αθηναίοι και όχι μόνο, όλων των ηλικιών, από τον χώρο των επιχειρήσεων, των επιστημών υγείας & ομορφιάς, αλλά και κοινού, συμμετείχαν στο 5ο Δ|Υ|Ο FORUM – BEAUTY DAY, την μεγάλη γιορτή της υγείας, της ομορφιάς και τις ευεξίας, που πραγματοποιήθηκε στις 15 & 16 Μαρτίου στο Ζάππειο. Αναπόσπαστο κομμάτι της Beauty Day η Ομοσπονδία Σωματείων Επαγγελματιών Διπλωματούχων Αισθητικών Ελλάδας (Ο.Σ.Ε.Δ.Α.Ε) και η Καλλιτεχνική ένωση Κομμωτών Ελλάδος (Κ.Ε. Κ.Ε.). 

 

Στην εκδήλωση έναρξης του διημέρου, εκτός από τους εκπροσώπους των φορέων που συνδιοργάνωσαν την εκδήλωση,  συμμετείχε ως keynote speaker, ο κύριος Δημήτρης Κατσαχνιάς, Ιδρυτής και Πρόεδρος της «Air Paris», γκουρού στη δημιουργία εικόνας, στρατηγικής και επικοινωνίας σημαντικών παγκόσμιων μαρκών ομορφιάς, υγείας, αρωμάτων, μόδας, κοσμημάτων, ποτών, τουρισμού και τροφίμων.

 

Με την καταξιωμένη δημοσιογράφο και εμπνεύστρια των βραβείων PRIXDEBEAUTÉ, Έφη Μπελέ να συντονίζει κορυφαία ονόματα από τον χώρο των επιχειρήσεων, επιστήμονες και δημοσιογράφοι ομορφιάς ανέλυσαν, αποθέωσαν και παρουσίασαν όλες τις νέες τάσεις σε προϊόντα, υπηρεσίες και τεχνικές στο χώρο της ομορφιάς.

 

Σε μια πραγματικά απολαυστική ομιλία, ο διάσημος make-up artist, Φρέντυ Καλομπράτσος, κάλεσε τις γυναίκες να ακολουθούν τις τάσεις της μόδας στο μακιγιάζ. «Αν προσαρμόζεστε κάθε χρόνο στις τάσεις, θα φαίνεστε πιο φρέσκιες», σημείωσε. Οι φετινές τάσεις περιλαμβάνουν πολλά και έντονα χρώματα στις σκιές, eyelining δηλαδή μια γραμμή που ακολουθεί πιστά το περίγραμμα του ματιού υπογραμμίζοντας το υπάρχον σχήμα του, κόκκινο χρώμα στα χείλη, γκλίτερ για λάμψη, κρεμώδεις υφές και tan & healthy look, δηλαδή όψη ηλιοκαμένου δέρματος. Ο κ. Καλομπράτσος δεν παρέλειψε να αναφερθεί επανειλημμένα στη «μάστιγα» της παγκοσμιοποίησης της ομορφιάς μέσω του Διαδικτύου, που έχει σαν αποτέλεσμα όλα τα κορίτσια να έχουν «τα ίδια φρύδια, τα ίδια χείλη, τα ίδια ζυγωματικά και την ίδια… selfie»! Σημειώνεται ότι το περιοδικό Estetica Hellas ήταν χορηγός επικοινωνίας.

 

Στα social media μπορείτε να  δείτε όλα όσα έγιναν στη διάρκεια του διημέρου στο Ζάππειο https://www.facebook.com/dyoforum/

 

 

Latest

Νέα Συλλογή ghd Pink από την GMS Salon+: Μαζί για την Υποστήριξη του Αγώνα Κατά του Καρκίνου του Μαστού

Στην GMS Salon+, ως επίσημοι συνεργάτες και αντιπρόσωποι της...

Beach Finish Styling Spray | Lorvenn Hair Professionals

Beach waves have never been so breezy! Η Lorvenn Hair...

“Kayak Hall of Fashion”

Fashion Meeting….στο 1 Year Anniversary Party της γνωστής αλυσίδας...
- Advertisment -
BusinessNews.gr

Νέα Συλλογή ghd Pink από την GMS Salon+: Μαζί για την Υποστήριξη του Αγώνα Κατά του Καρκίνου του Μαστού

Στην GMS Salon+, ως επίσημοι συνεργάτες και αντιπρόσωποι της ghd για την Ελλάδα, είμαστε αφοσιωμένοι στη δημιουργία ενός λαμπρότερου μέλλοντος και στην επίτευξη ουσιαστικού...

Color Neutralizer Shampoos: Anti-Yellow, Anti-Red, Anti-Orange Perfect hair color in just one wash!

Ο ήλιος, η ρύπανση, το styling και το συχνό λούσιμο αποδυναμώνουν κάποιες χρωστικές των μαλλιών με αποτέλεσμα να χάνουν την ομοιομορφία και τoπλούσιο χρώμα...

Το Sebastian Professional, έχοντας στόχο πάντα το καλλιτεχνικό όραμα και τη δύναμη της αυτοέκφρασης, διόρισε τον Frederic Aspiras ως Global Creative & Culture Director

 Το Sebastian Professional, ένα επαγγελματικό brand περιποίησης μαλλιών συνώνυμο με τη δημιουργικότητα, την τέχνη και την καινοτομία στη βιομηχανία της ομορφιάς, ανακοινώνει με περηφάνια...

Newsletter