BEAUTY DAY, H MEΓΑΛΗ ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΟΜΟΡΦΙΑΣ, ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΥΕΞΙΑΣ

 

 

Mε διάθεση να διατηρήσουν και να ξυπνήσουν τη νεότητα τους, περίπου 5.000 Αθηναίοι και όχι μόνο, όλων των ηλικιών, από τον χώρο των επιχειρήσεων, των επιστημών υγείας & ομορφιάς, αλλά και κοινού, συμμετείχαν στο 5ο Δ|Υ|Ο FORUM – BEAUTY DAY, την μεγάλη γιορτή της υγείας, της ομορφιάς και τις ευεξίας, που πραγματοποιήθηκε στις 15 & 16 Μαρτίου στο Ζάππειο. Αναπόσπαστο κομμάτι της Beauty Day η Ομοσπονδία Σωματείων Επαγγελματιών Διπλωματούχων Αισθητικών Ελλάδας (Ο.Σ.Ε.Δ.Α.Ε) και η Καλλιτεχνική ένωση Κομμωτών Ελλάδος (Κ.Ε. Κ.Ε.). 

 

Στην εκδήλωση έναρξης του διημέρου, εκτός από τους εκπροσώπους των φορέων που συνδιοργάνωσαν την εκδήλωση,  συμμετείχε ως keynote speaker, ο κύριος Δημήτρης Κατσαχνιάς, Ιδρυτής και Πρόεδρος της «Air Paris», γκουρού στη δημιουργία εικόνας, στρατηγικής και επικοινωνίας σημαντικών παγκόσμιων μαρκών ομορφιάς, υγείας, αρωμάτων, μόδας, κοσμημάτων, ποτών, τουρισμού και τροφίμων.

 

Με την καταξιωμένη δημοσιογράφο και εμπνεύστρια των βραβείων PRIXDEBEAUTÉ, Έφη Μπελέ να συντονίζει κορυφαία ονόματα από τον χώρο των επιχειρήσεων, επιστήμονες και δημοσιογράφοι ομορφιάς ανέλυσαν, αποθέωσαν και παρουσίασαν όλες τις νέες τάσεις σε προϊόντα, υπηρεσίες και τεχνικές στο χώρο της ομορφιάς.

 

Σε μια πραγματικά απολαυστική ομιλία, ο διάσημος make-up artist, Φρέντυ Καλομπράτσος, κάλεσε τις γυναίκες να ακολουθούν τις τάσεις της μόδας στο μακιγιάζ. «Αν προσαρμόζεστε κάθε χρόνο στις τάσεις, θα φαίνεστε πιο φρέσκιες», σημείωσε. Οι φετινές τάσεις περιλαμβάνουν πολλά και έντονα χρώματα στις σκιές, eyelining δηλαδή μια γραμμή που ακολουθεί πιστά το περίγραμμα του ματιού υπογραμμίζοντας το υπάρχον σχήμα του, κόκκινο χρώμα στα χείλη, γκλίτερ για λάμψη, κρεμώδεις υφές και tan & healthy look, δηλαδή όψη ηλιοκαμένου δέρματος. Ο κ. Καλομπράτσος δεν παρέλειψε να αναφερθεί επανειλημμένα στη «μάστιγα» της παγκοσμιοποίησης της ομορφιάς μέσω του Διαδικτύου, που έχει σαν αποτέλεσμα όλα τα κορίτσια να έχουν «τα ίδια φρύδια, τα ίδια χείλη, τα ίδια ζυγωματικά και την ίδια… selfie»! Σημειώνεται ότι το περιοδικό Estetica Hellas ήταν χορηγός επικοινωνίας.

 

Στα social media μπορείτε να  δείτε όλα όσα έγιναν στη διάρκεια του διημέρου στο Ζάππειο https://www.facebook.com/dyoforum/

 

 

Latest

Η Farcom Professional χορηγός του Κοινωνικού Κομμωτηρίου του Δήμου Θεσσαλονίκης

Η πόλη μας υποδέχτηκε ένα νέο κεφάλαιο αλληλεγγύης και...

Δυναμική παρουσία της L’Oréal Hellas στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης 2023

Η κα Δήμητρα Πετρίδη, Corporate Affairs & Engagement Director...

Οδυσσέα Ελύτη «Το Μονόγραμμα»

Οδυσσέα Ελύτη «Το Μονόγραμμα», 22/9/2023, ώρα 8:30μμ Ένας ερωτικός ύμνος...
- Advertisment -
BusinessNews.gr

Το Κοινωνικό Κομμωτήριο του Κέντρου Υποδοχής & Αλληλεγγύης Δ. Αθηναίων έκλεισε 2 χρόνια φροντίδας και προσφοράς

Το Κοινωνικό Κομμωτήριο του Κέντρου Υποδοχής & Αλληλεγγύης Δ. Αθηναίων έκλεισε 2 χρόνια φροντίδας και προσφοράς και το γιόρτασε… «βγαίνοντας έξω»! Την περασμένη εβδομάδα το...

Η Farcom Professional χορηγός του Κοινωνικού Κομμωτηρίου του Δήμου Θεσσαλονίκης

Η πόλη μας υποδέχτηκε ένα νέο κεφάλαιο αλληλεγγύης και φροντίδας, με τα εγκαίνια του Κοινωνικού Κομμωτηρίου του Δήμου Θεσσαλονίκης που πραγματοποιήθηκαν την Τετάρτη 20...

Δυναμική παρουσία της L’Oréal Hellas στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης 2023

Η κα Δήμητρα Πετρίδη, Corporate Affairs & Engagement Director L’Oréal Hellas, και η κα Μαρία Κοράλη, Γενική Διευθύντρια L’Oréal Professional Products συμμετείχαν στο Inclusivity...

Newsletter