Το deal, αξίας 1 δισ. δολαρίων, περιλαμβάνει brands, όπως τα Monange, Risqu?, Bozzano, Paix?o και Biocolor και ενισχύει τη θέση της Coty στην αγορά της Βραζιλίας, που αποτελεί την τρίτη μεγαλύτερη στον τομέα ομορφιάς στον κόσμο. Η εξέλιξη αυτή, προέκυψε εν μέσω αντιδράσεων από άλλες επιχειρήσεις της βιομηχανίας, που υποστηρίζουν πως η συγκεκριμένη εξαγορά δίνει στην Coty ένα άδικο πλεονέκτημα σε βάρος των ανταγωνιστών της, καθώς επίκειται και η ολοκλήρωση εξαγοράς των επιχειρήσεων Specialty Beauty της Procter &, Gamble. Σε αυτό το πλαίσιο εξάλλου, η Henkel κατέθεσε στις βραζιλιάνικες αντιμονοπωλιακές Αρχές αίτημα επανεξέτασης της διαδικασίας εξαγοράς Hypermarcas, τονίζοντας πως μια τέτοια εξέλιξη θα προσφέρει στην Coty μερίδιο αγοράς 35% στην αγορά βαφής μαλλιών της Βραζιλίας.