DIANA IORDACHE, BHMATA ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ

Με την ασφάλεια για τους πελάτες και την ανάπτυξη νέων υπηρεσιών, η L’Oréal Professional Products ήταν παρούσα στην κρίση του Covid-19 και θα είναι «εκεί» και την επόμενη μέρα. H Diana Iordache, Business Development & Business Transformation Manager της L’Oréal Professional Products, μας αναλύει το πλάνο που ακολούθησε η εταιρεία σε αυτήν τη μοναδική συγκυρία.

«Στα 20 χρόνια της διεθνούς μου εμπειρίας με τον όμιλο L’Oréal, από τα οποία τα 9 ήταν στην Ελλάδα, συνάντησα πολλές κρίσεις: ήρθα στο απόγειο της οικονομικής κρίσης, το 2011, έζησα τα capital controls καθώς και την ψηφιακή επανάσταση που άλλαξε άρδην τις καταναλωτικές συμπεριφορές και το επιχειρηματικό τοπίο.

Παρ’ όλα αυτά, καμία από αυτές τις κρίσεις δεν μπορεί να συγκριθεί με την πανδημία του Covid-19, όπου από τη μία ημέρα στην άλλη, ολόκληρoς ο κλάδος της κομμωτικής κατέβασε ρολά, χωρίς οικονομικά μέσα επιβίωσης, για μια άγνωστη χρονική περίοδο, κάτω από την απειλή του θανάτου», αναφέρει η Diana Iordache. MARKET LEADER «Ως market leader στην αγορά ο ρόλος μας, σε μια τόσο πρωτόγνωρη κατάσταση, δεν είναι μόνο να βοηθήσουμε τη βιομηχανία να επιβιώσει, αλλά να βγει παράλληλα δυνατότερη από ποτέ.

Σε τέτοιες καταστάσεις φαίνονται όλα όσα μπορεί να κάνει ένας leader, παρέχοντας υποστήριξη και δείχνοντας αλληλεγγύη, χτίζοντας ταυτόχρονα μια στιβαρή σχέση με τους συνεργάτες του στα κομμωτήρια. Ως ομάδα ανάπτυξης και μετασχηματισμού, αποστολή μας είναι να διασφαλίσουμε ότι κατανοούμε γρήγορα τις καταστάσεις και σκεφτόμαστε δημιουργικά πάνω σε όλες τις δυνατές λύσεις.

Μπορεί να φαίνεται ότι σε τέτοιες καταστάσεις δεν μπορεί να γίνει κάτι και απλά καθόμαστε σπίτι και περιμένουμε. Αυτό είναι ακριβώς ότι δεν κάναμε, αν εξαιρέσουμε το γεγονός ότι μείναμε στο σπίτι. Ο Αϊνστάιν έλεγε ότι “τη στιγμή της κρίσης μόνο η φαντασία είναι δυνατότερη από την επιστήμη” και -δόξα τω Θεώ- ο κομμωτικός κλάδος έχει πολλή φαντασία. Το μόνο που χρειάζεται είναι να έχουμε συνεργάτες που τους εμπνέουμε τόσο ώστε να είναι ικανοί ακόμα και να μετακινήσουν βουνά. Π

ιστεύω ότι υπήρξαμε έμπνευση για αυτούς όλον αυτόν τον καιρό και τώρα που ξανάρχισε η δουλειά, θα καταφέρουν πραγματικά να κάνουν τη διαφορά», μας λέει η Business Development & Business Transformation Manager της L’Oréal Professional Products.

ΠΛΗΡΕΣ ΣΧΕΔΙΟ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ

Η κ. Iordache αναφέρει σχετικά με το σχέδιο δράσης: «Με στόχο να βοηθήσουμε τη βιομηχανία, καταστρώσαμε ένα πλήρες σχέδιο που αντιμετωπίζει όλες τις πτυχές της λειτουργίας του κομμωτηρίου: από την οικονομική βοήθεια (και το πάγωμα των πληρωμών), ως τις συμβουλευτικές υπηρεσίες για κάθε πλευρά της δουλειάς που επηρεάστηκε από τα κυβερνητικά μέτρα, τον τρόπο διοίκησης των ομάδων τους εξ αποστάσεως και την αποτελεσματική επανεκκίνηση της δουλειάς τους (πώς θα οργανώσουν τα ραντεβού, σε ποιες υπηρεσίες να εστιάσουν, πώς να φτιάξουν ένα πλάνο στο μάρκετινγκ).

Παράλληλα, τους κινητοποιήσαμε κατά διαφορετικά κύματα με στόχο να κάνουμε πιο δυνατή τη φωνή της κομμωτικής κοινότητας, με διαφορετικές καμπάνιες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, χτίζοντας επίσης την καταπληκτική σχέση που υπάρχει μεταξύ κομμωτή και πελάτη. Μας έλειψαν στη διάρκεια της καραντίνας και τους λείψαμε κι εμείς, και χάρη σ’ αυτές τις καμπάνιες θυμηθήκαμε όλοι τους λόγους που αγαπάμε τον κομμωτή μας. Ήταν μια από τις πιο δραστήριες περιόδους που έχουμε ζήσει και είμαστε χαρούμενοι και περήφανοι, που είδαμε πόσο ανοιχτοί είναι οι κομμωτές και πόσο ενδιαφέρον έδειξαν για όλα όσα κάναμε μαζί.

Μαζί καταφέραμε να φέρουμε την επανάσταση για μια ακόμα φορά στον τρόπο που δουλεύουμε, προωθώντας τις ψηφιακές υπηρεσίες περισσότερο από ποτέ στη συνεργασία μας, ενώ παράλληλα ήρθαμε πιο κοντά από κάθε άλλη φορά. Μαζί είμαστε σίγουρα δυνατότεροι και με αυτό τον τρόπο θέλουμε να συνεχίσουμε από εδώ και στο εξής, συνεχίζοντας να ενδυναμώνουμε τη σχέση μας, εμπνέοντας και χτίζοντας δυνατές επιχειρηματικές συμμαχίες. Εύχομαι σε όλους τους συνεργάτες μας να είναι ασφαλείς και να συνεχίσουν να δουλεύουν με τον ίδιο δυναμισμό και πάθος.

Latest

Η Farcom Professional λανσάρει τις Go Vibrant Color Revive Masks.

Η Farcom Professional λανσάρει τις Go Vibrant Color Revive...

| “Dress2unDress – Make A Wish”

Συνάντηση επωνύμων για καλό σκοπό στο charity event της...

Η FARCOM στη Διεθνή Έκθεση PLMA “World of Private Label” 2024

Δυναμική ήταν η παρουσία της FARCOM για ακόμη μια...

50 Years “Georgoulis S.A”: Ένα ξεχωριστό Anniversary Event στον Άλιμο, που δεν έλειπε κανείς!

Τα 50 χρόνια της premium εταιρείας “Georgoulis S.A.”, Μπάνιο/...
- Advertisment -
BusinessNews.gr

Η FARCOM στη Διεθνή Έκθεση PLMA “World of Private Label” 2024

Δυναμική ήταν η παρουσία της FARCOM για ακόμη μια χρονιά στην PLMA, τη σημαντικότερη έκθεση στον τομέα της ιδιωτικής ετικέτας παγκοσμίως, που έλαβε χώρα...

Ο ιδρυτής & CEO της “Beautiful People Pr” Events Χάρης Σιανίδης βραβέυτηκε ως “Pr Influencer” της χρονιάς στα “Greek Influencers Awards”!

Σε ένα άκρως εορταστικό κλίμα, ο ιδρυτής & CEO της “Beautiful People Pr” Events Χάρης Σιανίδης βραβεύτηκε ως “Pr Influencer” της χρονιάς για...

Future & Transitions

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το συνέδριο “Future” που εξερεύνησε τα όρια του Meteverse και η πρωτοποριακή έκθεση “Transitions” με θέμα την τεχνητή νοημοσύνη και την...

Newsletter