DIGITAL FORUM AΠΟ ΤΗ L’OREAL PROFESSIONNEL

 

 

Στόχος ήταν η ενημέρωση των κομμωτών στο πώς να χρησιμοποιήσουν τα μέσα κοινωνικής δικτίωσης για να ελκύσουν νέους πελάτες, πώς να αδράξουν όλες τις ευκαιρίες της ψηφιακής επανάστασης και να μεταμορφώσουν την εμπειρία στο κομμωτήριο σε μια εμπειρία με διάρκεια, διαδραστική, προσωποποιημένη, πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την επίσκεψη (ψηφιακές βιτρίνες, προσωποποιημένη διάγνωση με tablets, έξυπνοι καθρέφτες, scanners προϊόντων, έξυπνη χρήση του WiFi και των socialmedia,…).

Στο forum παρουσιάστηκαν στοιχεία της online καταναλωτικής συμπεριφοράς των Ελλήνων, τρόποι βελτιστοποίησης της παρουσίας των κομμωτηρίων στο διαδίκτυο, τρόποι δημιουργίας περιεχομένου, αλλά και μαρτυρίες, βίντεο, εργαστήρια για το «πώς γίνεται», ειδικά διαμορφωμένα περίπτερα για μεγαλύτερη ενημέρωση.

Ήταν επίσης μια καλή ευκαιρία για να φέρει η LOr?al σε επαφή πελάτες της με «ψηφιακούς» συνεργάτες της, όπως η Google, η Vodafone, η ReadPoint.gr, η EYZHN.

Η Διευθύντρια Μάρκετινγκ της L΄OrealGreece κ. DianaIordache αναφέρθηκε κατά τη διάρκειά της ομιλίας της στο Development Forum της L΄Oreal Professionnel στους κομμωτές χαρακτηρίζοντάς τους ως «καλλιτέχνες», ενώ παράλληλα επισήμανε ότι «αυτό που κάνουν είναι art». Η ίδια πρόσθεσε ότι «ο κόσμος έχει αλλάξει, ζούμε μία επανάσταση του digital και δεν μπορούμε να δουλέψουμε όπως πριν. Πλέον το digital είναι μία προσωπική επιλογή».

Latest

ESTÉE LAUDER – ΝΕΟ LIMITED-EDITION BRONZE GODDESS

Μεταφερθείτε στα νησιά και απελευθερώστε τις αισθήσεις σας. Αυτή...

“HAIR COUTURE” από τη Farcom Professional – Μια Εκπαιδευτική Εμπειρία Υψηλής Κομμωτικής

Η τέχνη της κομμωτικής απογειώθηκε στο εμβληματικό Θέατρο...

Pop up Project night: Λάμψη και champagne !

Μια ξεχωριστή βραδιά διοργάνωσαν την Τρίτη...
- Advertisment -
BusinessNews.gr

NEΟ ULTIMATE SMOOTH

NEΟ ULTIMATE SMOOTH ΠΟΥ ΘΡΕΦΕΙ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΣΕ 30 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ, ΜΕ ΛΕΙΑΝΣΗ & ΑΠΑΛΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΡΚΕΙ ΕΩΣ 3 ΗΜΕΡΕΣ* Τώρα υπάρχει μία περιποίηση μαλλιών που...

ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ: L’ OREAL HELLAS – ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΧΗΣ & ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ – ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Στην υπογραφή Μνημονίου Συνεργασίας προχώρησε το Υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού και η L’Oréal Hellas, ανακοινώνοντας τη συνεργασία...

Η FARCOM ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΤΥΠΟ IFS ESG CHECK

Η FARCOM, με ηγετική παρουσία στον κλάδο των καλλυντικών, έλαβε την πιστοποίηση IFS ESG Check από τον διακεκριμένο φορέα Q-CERT, επιβεβαιώνοντας τη σταθερή της...

Newsletter