DIGITAL FORUM AΠΟ ΤΗ L’OREAL PROFESSIONNEL

 

 

Στόχος ήταν η ενημέρωση των κομμωτών στο πώς να χρησιμοποιήσουν τα μέσα κοινωνικής δικτίωσης για να ελκύσουν νέους πελάτες, πώς να αδράξουν όλες τις ευκαιρίες της ψηφιακής επανάστασης και να μεταμορφώσουν την εμπειρία στο κομμωτήριο σε μια εμπειρία με διάρκεια, διαδραστική, προσωποποιημένη, πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την επίσκεψη (ψηφιακές βιτρίνες, προσωποποιημένη διάγνωση με tablets, έξυπνοι καθρέφτες, scanners προϊόντων, έξυπνη χρήση του WiFi και των socialmedia,…).

Στο forum παρουσιάστηκαν στοιχεία της online καταναλωτικής συμπεριφοράς των Ελλήνων, τρόποι βελτιστοποίησης της παρουσίας των κομμωτηρίων στο διαδίκτυο, τρόποι δημιουργίας περιεχομένου, αλλά και μαρτυρίες, βίντεο, εργαστήρια για το «πώς γίνεται», ειδικά διαμορφωμένα περίπτερα για μεγαλύτερη ενημέρωση.

Ήταν επίσης μια καλή ευκαιρία για να φέρει η LOr?al σε επαφή πελάτες της με «ψηφιακούς» συνεργάτες της, όπως η Google, η Vodafone, η ReadPoint.gr, η EYZHN.

Η Διευθύντρια Μάρκετινγκ της L΄OrealGreece κ. DianaIordache αναφέρθηκε κατά τη διάρκειά της ομιλίας της στο Development Forum της L΄Oreal Professionnel στους κομμωτές χαρακτηρίζοντάς τους ως «καλλιτέχνες», ενώ παράλληλα επισήμανε ότι «αυτό που κάνουν είναι art». Η ίδια πρόσθεσε ότι «ο κόσμος έχει αλλάξει, ζούμε μία επανάσταση του digital και δεν μπορούμε να δουλέψουμε όπως πριν. Πλέον το digital είναι μία προσωπική επιλογή».

Latest

Hair Awards 2025 by Estetica Hellas

ESTETICA HAIR AWARDS Στις 16 Ιουνίου, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών,...

“Ez Beauty”

  “Ez Beauty”: Tο σύγχρονο ιατρείο με εξειδίκευση στην ιατρική...

“FOR EVERY YOU CAMPAIGN – SCHWARZKOPF PROFESSIONAL”

Λάμψη και Ομορφιά στο launch...
- Advertisment -
BusinessNews.gr

Καινοτομία & Εξωστρέφεια: Το αποτύπωμα της FARCOM στην PLMA 2025

Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε η συμμετοχή της FARCOM στη Διεθνή Έκθεση PLMA “World of Private Label” 2025, που πραγματοποιήθηκε στις 20 και 21 Μαΐου...

«Ένα Δείπνο για τη Μητέρα» από την ΑΚΜΗ και τη L’Oreal Paris Greece με αφορμή την Ημέρα της Μητέρας

Με μότο “Every Future contains a part of the Past” και την υποστήριξη της L’Oreal Paris Greece πραγματοποιήθηκε στο εστιατόριο KUMQUAT...

Enter the world of Gloss: Η Κérastase σας προσκαλεί να ανακαλύψετε τον κόσμο του Gloss!

Την Πέμπτη 24 Απριλίου 2025 η Κérastase, η κορυφαία επαγγελματική μάρκα πολυτελούς περιποίησης μαλλιών στον κόσμο, πραγματοποίησε ένα μοναδικό luxury event στο...

Newsletter