ΓΙΩΡΓΟΣ ΡΙΜΠΑΣ-Η ΑΞΙΑΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

 

 

Της Άννας Ανδρεώλα

 

Η Paul Mitchell ξεκίνησε από τους John Paul Mitchell και τον John Paul DeJoria, με μότο «Από κομμωτές σε κομμωτές». Αυτό δεν αποτελεί μόνο ένα μότο, αλλά τον πυρήνα της φιλοσοφίας της μάρκας αναφορικά με τα προϊόντα αλλά και το υψηλό επίπεδο υπηρεσιών που παρέχει ένα Paul Mitchell κομμωτήριο. Ο καλύτερος τρόπος για να μεταλαμπαδεύσουν την κουλτούρα της μάρκας είναι η εκπαίδευση. Εκπαιδεύονται και εκπαιδεύουν διαρκώς. Το πεδίο της εκπαίδευσης άλλωστε είναι ατέρμονο. Αυτά και πολλά άλλα μάς είπε ο Γιώργος Ρίμπας.

 

Η συνεχής εκπαίδευση είναι από τα βασικά εργαλεία για τον επαγγελματία κομμωτή. Μιλήστε μας για τη φιλοσοφία της εταιρείας. Για την Paul Mitchell δεν υπάρχει ο όρος «πελάτης» κομμωτηρίου. Πρόκειται για τον «καλεσμένο» του κομμωτηρίου, που απολαμβάνει τις υπηρεσίες που αυτό του παρέχει. Επίσης, το κομμωτήριο χωρίζεται σε 6 τομείς/συστήματα, στα οποία ο καλεσμένος βιώνει διαφορετικές υπηρεσίες. Εκπαίδευση λοιπόν, για εμάς αποτελούν όλες οι ενέργειες στο χώρο του κομμωτηρίου. Ο ουσιαστικός διάλογος και η εξατομικευμένη προσέγγιση των καλεσμένων είναι το κλειδί για ένα επιτυχημένο αποτέλεσμα. Η σωστή συμβουλευτική στο Wash House, σε συνδυασμό με τα ιδανικά προϊόντα styling για κάθε τύπο μαλλιών, εγγυώνται μέγιστη απόδοση και σίγουρη επιτυχία. Στόχος μας είναι η ικανοποίηση του καλεσμένου, προσφέροντας το επιθυμητό αποτέλεσμα. Αυτό επιτυγχάνεται μόνο μέσω της σωστής εκπαίδευσης, που θα δημιουργήσει σοβαρούς επαγγελματίες και αναπόφευκτα μια ακλόνητη σχέση εμπιστοσύνης μεταξύ καλεσμένου και κομμωτή. Τα έξι συστήματα εκπαίδευσης των κομμωτηρίων – 6 Economies που έχει αναπτύξει η Paul Mitchell είναι βασισμένα σε αυτή τη φιλοσοφία από το 1980. Η Paul Mitchell είναι μια εταιρεία που έχει ως όραμα την ουσιαστική ανάπτυξη των κομμωτηρίων μέσω της επιτυχίας των συνεργατών της, κάτι που χαρακτηρίζει την πορεία μας μέχρι τώρα.

 

Πώς κρίνετε το επίπεδο των κομμωτών στην Ελλάδα,

Υπάρχει σίγουρα πολύ πάθος για δημιουργία, μεγάλη όρεξη και φαντασία. Αυτό που λείπει είναι η σωστή οργάνωση, τόσο σε επίπεδο κομμωτηρίου, όσο και σε επίπεδο εκπαίδευσης. Σκεφτείτε ότι ακόμα και σήμερα, μετά από 8 χρόνια κρίσης, πολλά μεγάλα κομμωτήρια δεν έχουν προβεί σε ουσιαστικές αλλαγές στον τρόπο που χειρίζονται τα καθημερινά προβλήματα στη δουλειά τους. Η έγκαιρη διάγνωση τυχόν αδυναμιών, η τόλμη για αλλαγή και η υιοθέτηση της σωστής φιλοσοφίας μπορούν να κάνουν θαύματα. Στην Paul Mitchell πιστεύουμε πραγματικά ότι η αγορά του κομμωτηρίου έχει λαμπρό μέλλον στην Ελλάδα.

 

Ποιες είναι οι προτάσεις σας για το συνεργάτης σας κομμωτή, προκειμένου να αντεπεξέλθει στις ανάγκες της εποχής,

·Πρέπει να υπάρχει σωστή οργάνωση, σοβαρότητα, όρεξη για γνώση και διαφορετικότητα. Πώς είναι δυνατόν με τα εργαλεία του παρελθόντος να κερδίσουμε το μέλλον, Η Paul Mitchell προτείνει στα κομμωτήρια να εκπαιδευτούν με τα έξι συστήματά μας:

·Κρατήσεις

·Wash House

· Styling Station

· Color Bar

·Tool Bar

·Take Home Area.

Η εκπαίδευσή μας είναι πολυπρόσωπη, στοχεύοντας στη βαθιά και ουσιαστική γνώση των διάφορων τεχνικών, των επαγγελματικών προϊόντων, αλλά και στην καλλιέργεια του διαλόγου με τους καλεσμένους του κάθε κομμωτηρίου.

 

Διαβάστε αναλυτικά στο Εsteticaπου κυκλοφορεί.

Latest

GREEK INFLUENCERS AWARDS

Η Τελετή Απονομής...

Healthy & Weight Loss Menu από την Ελένη Πετρουλάκη στο Βlends!

Έξοδος για νόστιμο φαγητό στη Γλυφάδα, με λίγες θερμίδες...
- Advertisment -
BusinessNews.gr

Ο Μάρκος Ευθυμίου μας μιλά εφ΄ όλης της ύλης

Ο Μάρκος Ευθυμίου θεωρείται ο expert στα νυφικά χτενίσματα και παράλληλα έχει ένα μοναδικό ταλέντο στο να μεταλλάσσει ένα πρόσωπο σε "persona". Στόχος του είναι...

COLLECTION «FRACTALS» BY ΑΝΝΙΕ ΑΝΚΕRVIK

H Αnnie Ankervik μας παρουσιάζει τη νέα της collection «Fractals».

COTY & CHLO? ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΗΘΟΠΟΙΟ ΑRIANE LABED ΩΣ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΑΡΩΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥ

 

Η Ariane Labed είναι το πρόσωπο του νέου αρώματος της Chlo?, το οποίο θα κυκλοφορήσει τον Μάρτιο του 2018. Η ηθοποιός θα αποτελέσει τη νέα, μοντέρνα ενσάρκωση της γυναίκας Chlo?.

Newsletter