H L’OR?AL ΚΑΙ Η ALBEA ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΣΩΛΗΝΑΡΙΟ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΧΑΡΤΙ

 

Στο πλαίσιο της συνεργασίας τους με στόχο την καινοτομία στην ανάπτυξη περιβαλλοντικά υπεύθυνων συσκευασιών, η L’Or?al και η Alb?a ανακοινώνουν μία πρωτοποριακή καινοτομία για τις συσκευασίες καλλυντικών.

Οι δύο εταιρείες δημιούργησαν το πρώτο σωληνάριο καλλυντικών με βάση το χαρτόνι, αντικαθιστώντας το μεγαλύτερο μέρος του πλαστικού με ένα βιολογικής προέλευσης και πιστοποιημένο υλικό που μοιάζει με χαρτί. 

Αυτή η καινοτομία έχει σχεδιαστεί ως εναλλακτική λύση για ορισμένους τύπους καλλυντικών συσκευασιών. Τα περιβαλλοντικά της οφέλη θα αξιολογηθούν μέσω μιας ανάλυσης πολλαπλών κριτηρίων που αφορά τον Κύκλο Ζωής της. 

 

Η συνεργασία μεταξύ L’Or?al και Alb?a αντικατοπτρίζει τους φιλόδοξους στόχους των δύο εταιρειών στον τομέα της υπευθυνότητας, καθώς και τη στήριξη τους στην Παγκόσμια Δέσμευση για την Οικονομία των Πλαστικών, του Ιδρύματος Ellen McArthur. Επιπλέον, η συγκεκριμένη εφεύρεση αποδεικνύει ότι η συνεργασία μεταξύ των ειδικών της βιομηχανίας είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη πρωτοποριακών καινοτομιών. Αυτή η νέα τεχνολογική λύση θα ξεκινήσει σύντομα, με την πρώτη βιομηχανική παραγωγή να είναι προγραμματισμένη για το 2020.

 

Ο Philippe THUVIEN, Αντιπρόεδρος του τομέα Συσκευασίας &amp, Ανάπτυξης της L’Or?al, εξηγεί: «Από το 2007 και μετά, βελτιώνουμε συνεχώς το περιβαλλοντικό μας αποτύπωμα στον κλάδο παραγωγής των συσκευασιών μας. Σήμερα κάνουμε ένα ακόμη βήμα και δρομολογούμε την ανάπτυξη αυτής της νέας τεχνολογίας, βασισμένης σε πιστοποιημένο χαρτί. Δουλεύοντας σε συνεργασία με την Alb?a για την ανάπτυξη αυτής της πρωτοποριακής καινοτομίας, στοχεύουμε στη δημιουργία μιας νέας συσκευασίας σωληνάριου καλλυντικών με βάση το χαρτί.  Η πρώτη διάθεση τους προγραμματίζεται στην αγορά προϊόντων περιποίησης της επιδερμίδας για το δεύτερο εξάμηνο του 2020. Η L’Or?al δεσμεύεται να βελτιώσει το περιβαλλοντικό ή κοινωνικό προφίλ του 100% των συσκευασιών της μέχρι το τέλος του 2020. Αυτή η καινοτόμος εναλλακτική λύση αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της στρατηγική του Ομίλου για τις συσκευασίες.»

 

Ο  Αντιπρόεδρος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, Καινοτομίας και Μάρκετινγκ της Alb?a, προσθέτει: «Η δέσμευση της Alb?a για τη βιωσιμότητα ξεκινά πριν από 15 χρόνια και αντανακλάται στο ευρύ φάσμα των βιώσιμων συσκευασιών μας. Σήμερα, φιλοδοξούμε να επιταχύνουμε την ανάπτυξη καινοτόμων, υπεύθυνων λύσεων, να τολμήσουμε να σπάσουμε τους κώδικες, να επιδιώξουμε καινοτομίες. Μόνο μέσω της συνεργασίας με τους πελάτες και τους συνεργάτες μας μπορούμε να εφεύρουμε τις ασφαλείς συσκευασίες με το ελάχιστο περιβαλλοντικό αντίκτυπο που θέλει η αγορά ομορφιάς. Η καινοτόμος συνεργασία μας με την L’Or?al αντανακλά αυτή μας τη φιλοδοξία και αυτή την πεποίθηση».

 

Για περισσότερα από 100 χρόνια, η L’Or?al είναι αφοσιωμένη στην ομορφιά. Με το μοναδικό διεθνές χαρτοφυλάκιό της, που αποτελείται από 34 διαφορετικές και αλληλοσυμπληρούμενες μάρκες, ο ‘Όμιλος σημείωσε κατά το 2018 πωλήσεις ύψους 26,9 δισ. ευρώ, ενώ απασχολεί 82.600 άτομα παγκοσμίως. Αποτελώντας την κορυφαία εταιρεία ομορφιάς παγκοσμίως, η L’Or?al είναι παρούσα σε όλα τα δίκτυα διανομής: κανάλια ευρείας διανομής, πολυκαταστήματα, φαρμακεία, κομμωτήρια, καταστήματα αφορολόγητων ειδών, επώνυμα καταστήματα λιανικής και ηλεκτρονικό εμπόριο. 

 

 

Η έρευνα και η καινοτομία, καθώς και μία εξειδικευμένη ερευνητική ομάδα 3.885 ατόμων, αποτελούν τον πυρήνα της στρατηγικής της L’Or?al, που στοχεύει να ανταποκριθεί στις προσδοκίες ομορφιάς σε όλο τον πλανήτη. Η δέσμευση της L’Or?al για βιώσιμη ανάπτυξη για το 2020 με την ονομασία “Sharing Beauty With All”, θέτει φιλόδοξους στόχους βιωσιμότητας σε όλη την αλυσίδα αξίας του Ομίλου.

Latest

“101 Hair by Michalis Lazarou”

Συνάντηση αγαπημένων προσώπων της showbiz στο Beauty Salon “101...

Candice McKay: Πρωτοπορία στο μέλλον του δημιουργικού ταλέντου με το Davines Talent Green House

Ως καλλιτεχνική διευθυντής και συνδημιουργός του Davines Talent Green...

Aenaon° Advanced Skin Perfection Mask

Πολυτελής leave-in μάσκα προσώπου με πλούσια υφή Η πρώτη μάσκα...
- Advertisment -
BusinessNews.gr

Candice McKay: Πρωτοπορία στο μέλλον του δημιουργικού ταλέντου με το Davines Talent Green House

Ως καλλιτεχνική διευθυντής και συνδημιουργός του Davines Talent Green House, είμαι περήφανη που ανακοινώνω την κορύφωση της τρίτης μας έκδοσης, ενός ταξιδιού που όχι...

H Sabrina Carpenter η 1η Global Brand Ambassador της Redken 5th Avenue NYC!

Η πολυτάλαντη σούπερ σταρ γίνεται το πρόσωπο της Κορυφαίας Μάρκας Περιποίησης Μαλλιών σε όλο τον κόσμο Please, please, please υποδεχθείτε μαζί με τη Redken 5thAvenue...

H Emily Ratajkowski μαζί με την Kérastase φέρνει τη γαλλική φινέτσα στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Βενετίας!

Photo Credit: Gregory Williams H Emily Ratajkowski, Kérastase Global Brand Ambassador, περπάτησε στο κόκκινο χαλί τουΔιεθνούς Φεστιβάλ ΚινηματογράφουΒενετίας, το Σάββατο 31 Αυγούστου 2024, μεένα κινηματογραφικό...

Newsletter