ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ ΣΤΗΝ KÉRASTASE

 

Ως η #1 επαγγελματική μάρκα πολυτελών προϊόντων περιποίησης μαλλιών στον κόσμο, η Kérastase έχει υιοθετήσει τα υψηλότερα πρότυπα ταλέντου για τους συνεργάτες της. Έχοντας περισσότερα από 15 χρόνια πορείας στον κομμωτικό χώρο, ο Αλέξανδρος Κυριακάκης, μέσα από το νέο αυτό ρόλο που δημιουργείται για πρώτη φορά στην Ελλάδα, θα εκπροσωπεί επίσημα την επαγγελματική κληρονομιά της μάρκας.

Ως Luxury Brands Expert, ο Αλέξανδρος θα συμβάλλει στην ανάδειξη της εικόνας και του περιεχομένου της Kérastase για τους επαγγελματίες και τους καταναλωτές, ακολουθώντας τις σύγχρονες εκπαιδευτικές προδιαγραφές που έχει θέσει η μάρκα, θέτοντας την προσωποποιημένη περιποίηση ως πρώτη προτεραιότητα.

«Η Kérastase είναι μια σύγχρονη μάρκα που ξεχωρίζει για την ανωτερότητα της επαγγελματικής υπογραφής και την προσωποποιημένη περιποίηση που προσφέρει σε κάθε γυναίκα.

Στη νέα εποχή της επαγγελματικής ομορφιάς, όπου η εμπειρία είναι το απόλυτο ζητούμενο για κάθε καταναλωτή, η Kérastase δημιουργεί τον ρόλο του Luxury Brands Expert με στόχο να παρέχει υψηλού επιπέδου εκπαίδευση, ώστε οι επαγγελματίες κομμωτές να προσφέρουν με αυτοπεποίθηση τις υπηρεσίες που αναζητά η σύχγρονη γυναίκα.

Είμαστε σίγουροι ότι ο Αλέξανδρος Κυριακάκης, με τις γνώσεις και την εμπειρία του, θα συμβάλει και θα εξελίξει το νέο αυτό ρόλο ακόμα περισσότερο», δηλώνει η Άννα Χαμαλλέλη, Brand Business Manager L’Oréal Professional Products.

“Είμαι πολύ χαρούμενος που ανήκω πλέον στο δυναμικό της L’Oréal Professional Products εκπροσωπώντας την Kérastase, ένα love brand για εκατομμύρια γυναίκες και κομμωτές στην Ελλάδα και στον κόσμο.

Η Kérastase αποτελεί συνώνυμο της αυτοπεποίθησης που δίνουν τα όμορφα και υγιή μαλλιά. Ως Luxury Brands Expert ο ρόλος μου είναι να αναδείξω τη φιλοσοφία της προσωποιημένης περιποίησης, ανάλογα με τις ανάγκες των μαλλιών, και πως αυτή μπορεί να μετατραπεί σε μια αξέχαστη εμπειρία, στο κομμωτήριο ή στο σπίτι», σημειώνει ο Αλέξανδρος Κυριακάκης.

Στο portfolio του Αλέξανδρου Κυριακάκη ως Luxury Brands Expert θα προστεθεί επίσης η Shu Uemura, ολοκληρώντας με αυτό τον τρόπο τη συνολική πρόταση της L’Oréal Professional Products στην εκπαίδευση των πολυτελών επαγγελματικών μαρκών.

Latest

Η Dyson παρουσιάζει το Airwrap i.d.™ multi-styler

Η  Dyson παρουσιάζει το Airwrap i.d.™ multi-styler, την πρώτη «συνδεδεμένη» συσκευή...

Νέα ghd Chronos Max

Styler με φαρδιές πλάκες και τεχνολογία HD...

”EK EFFIEK THE BRAND”

Έκλεψε τις εντυπώσεις το...

Ελληνικό brand πίσω από το fashion show τηςχρονιάς NANOTOUCHE skin care από τη VK NANO

Η διεθνής ανταπόκριση στην πρώτη εμφάνιση στην πασαρέλα...
- Advertisment -
BusinessNews.gr

Η Dyson παρουσιάζει το Airwrap i.d.™ multi-styler

Η  Dyson παρουσιάζει το Airwrap i.d.™ multi-styler, την πρώτη «συνδεδεμένη» συσκευή ομορφιάς που λειτουργεί ταυτόχρονα και ως dryer. Το καινοτόμο multi-styler, ιδανικό για τέλειες μπούκλες με το...

SEPHORA στο RIVER WEST: Το Grand Opening που Άλλαξε τα Δεδομένα στο Beauty Shopping!

Την Παρασκευή, 24 Ιανουαρίου 2025, η SEPHORA, η κορυφαία αλυσίδα προϊόντων ομορφιάς παγκοσμίως, εγκαινίασε το νέο της κατάστημα στο εμπορικό κέντρο RIVER...

H Farcom λανσάρει τη Νέα ECHO Κρέμα με UREA 5%

Η ECHO, το νούμερο 1 brand σε πωλήσεις στην κατηγορία "Κρέμες Χεριών" στην Ελλάδα, διευρύνει τη γκάμα της με τη νέα ECHO Κρέμα με...

Newsletter