Οgilvy: Tο ΑΙ και η οικονομία της έμπνευσης!

Οgilvy: Tο ΑΙ και η οικονομία της έμπνευσης!
Κλειστή εκδήλωση πραγματοποίησε η Ogilvy με θέμα τη μετασχηματιστική δύναμη της Τεχνητής Νοημοσύνης και τις ευκαιρίες που δημιουργεί η νέα τεχνολογία για διαφημιζόμενους και διαφημιστές. Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, επικεφαλής τμημάτων marketing μεγάλωνπελατών της Ogilvy Greece και μέλη της ηγετικής ομάδας του Agency συζήτησαν για τη σημασία της έμπνευσης σε μια εποχή όπου η πρόσβαση σε εφαρμογές και εργαλεία «generative AI» διευρύνεται συνεχώς και επιτρέπει στους επαγγελματίες του marketing να «απογειώσουν» δημιουργικά ιδέες που μέχρι ένα σημείο αναπτύσσονται με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης.

Ο κεντρικός ομιλητής της εκδήλωσης, Global Chief Transformation Officer της Ogilvy, κ. Αντώνηs Κόχειλαs, ανέφερε ότι αν και η Τεχνητή Νοημοσύνη δεν είναι κάτι καινούργιο, η ανάπτυξη των μεγάλων γλωσσικών μοντέλων και της γενετικής τεχνητής νοημοσύνης καθώς και η μαζική υιοθέτησή τους μέσω ανοιχτών εφαρμογών όπως το ChatGPT, σηματοδοτεί τη γέννηση μιας νέας εποχής, στο πλαίσιο της οποίας η διαφημιστική αγορά καλείται να σκεφτεί εκ νέου πώς και γιατί κάνει τα πράγματα.

«Το ΑΙ δεν είναι μόνο ένα εργαλείο που αυτοματοποιεί διαδικασίες για να μας μας κάνει πιο αποτελεσματικούς. Είναι μια νέα δυνατότητα επαυξημένης φαντασίας που οδηγεί την πρόοδο σε νέα μονοπάτια και σηματοδοτεί την ανάδυση μια νέας οικονομίας στην οποία η έμπνευση αποτελεί το βασικό νόμισμα», είπε ο κ. Κόχειλας και συμπλήρωσε: «Στο παρελθόν, ο φόβος της αποτυχίας λειτουργούσε αποτρεπτικά για τη δημιουργικότητα. H γενετική τεχνητή νοημοσύνη μας δίνει, πλέον, τη δυνατότητα να πειραματιστούμε, να δοκιμάσουμε νέα πράγματα και τελικά να αφήσουμε την προσδοκία για το όφελος της επιτυχίας να μας καθοδηγήσει».

Με αφορμή την εκδήλωση, οι αναπληρωτές διευθύνοντες σύμβουλοι της Ogilvy Greece, κ.κ. Γιώργος Κωτιώνης και Χρήστος Λάτος δήλωσαν: «Αποστολή της Ogilvy στην Ελλάδα είναι, αφενός να συμμετέχει σε συνεργασίες και να παράγει καμπάνιες που αποτελούν την επιτομή της «δημιουργικής αριστείας», αφετέρου να καθοδηγεί σημαντικές σύγχρονες συζητήσεις, από θέση «thought leader», για τα ρεύματα και τις τάσεις που διαμορφώνουν τη σύγχρονη δημιουργική βιομηχανία και διαφημιστική αγορά. Η εκδήλωση για το ΑΙ μας έδωσε την ευκαιρία να διερευνήσουμε μαζί με τους πελάτες μας πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη μπορεί να ανοίξει νέους δρόμους σε θέματα στρατηγικής τοποθέτησης, δημιουργικής ταυτότητας και, τελικά, επιχειρηματικής ανάπτυξης για τις εταιρείες που εμπιστεύονται την Ogilvy».

Η Οgilvy Greece έχει ήδη εντάξει το ΑΙ στην καθημερινότητά της, εξασφαλίζοντας πρόσβαση σε σημαντικά εργαλεία για όλους τους ανθρώπους της και έχοντας συστήσει ειδική ομάδα εντός του οργανισμού με στόχο να καθοδηγήσει το σύνολο της εταιρείας στο ταξίδι του ΑΙ μετασχηματισμού.

Latest

HAUTE COIFFURE FRANÇAISE SHOW

HAUTE COIFFURE FRANÇAISE SHOW 2024Ημερομηνία: 21 Οκτωβρίου 2024 Τοποθεσία: Αίθουσα...

“Γιορτή Κρασιού Αμπελώνα – Δήμος Τυρνάβου”

Χιλιάδες κόσμου και επώνυμες παρουσίες προσέλκυσε η...

H Sabrina Carpenter η 1η Global Brand Ambassador της Redken 5th Avenue NYC!

Η πολυτάλαντη σούπερ σταρ γίνεται το πρόσωπο της Κορυφαίας...
- Advertisment -
BusinessNews.gr

HAUTE COIFFURE FRANÇAISE SHOW

HAUTE COIFFURE FRANÇAISE SHOW 2024Ημερομηνία: 21 Οκτωβρίου 2024 Τοποθεσία: Αίθουσα Αντιγόνη, Ελληνικός Κόσμος, Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού Η Haute Coiffure Française επιστρέφει δυναμικά στην Αθήνα με ένα...

Η Avène παρουσίασε την ολοκληρωμένη της αντηλιακή σειρά σε ένα μαγευτικό δείπνο μέσα στη φύση

H Pierre Fabre παρουσίασε το βράδυ της Πέμπτης την ολοκληρωμένη της αντηλιακή σειρά Avène, σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στη Margi Farm, σε ένα...

Η Dyson άνοιξε pop-up store στην Ελλάδα, στην Astir Marina, Bουλιαγμένης

Η Dyson πραγματοποίησε τα εγκαίνια του νέου της pop-up καταστήματος στην Astir Marina Βουλιαγμένης, την Πέμπτη 27 Ιουνίου, υποδεχόμενη τους πρώτους επισκέπτες από τον...

Newsletter