Please Stop Asking this Woman to Record Your Voice Messages

People live better in big houses and in big clothes. I try to contrast; life today is full of contrast. We have to change! I am not interested in the past, except as the road to the future. Give me time and I’ll give you a revolution. I think the idea of mixing luxury and mass-market fashion is very modern. I want people to be afraid of the women I dress…

“My Mind Has to Be Completely Focused on My Own Illusions”

I think the idea of mixing luxury and mass-market fashion is very modern, very now no one wears head-to-toe designer anymore. There has to be a balance between your mental satisfaction and the financial needs of your company. A girl should be two things: classy and fabulous.

I never look at other people’s work. I can’t get sucked into that celebrity thing, because I think it’s just crass. Give me time and I’ll give you a revolution. I can’t get sucked into that celebrity thing, because I think it’s just crass. I can design a collection in a day and I always do, cause I’ve always got a load of Italians on my back, moaning that it’s late. Sometimes the simplest things are the most profound.

Luxury will be always around, no matter what happens in the world. There is always the new project, the new opportunity. Attention to detail is of utmost importance when you want to look good. I have a fantastic relationship with money. I use it to buy my freedom.
I think the idea of mixing luxury and mass-market fashion is very modern, very now no one wears head-to-toe designer anymore. I think the idea of mixing luxury and mass-market fashion is very modern, very now no one wears head-to-toe designer anymore.

Confidence. If you have it, you can make anything look good. Abstinence from coffee, tobacco, and alcohol by many Adventists has afforded a near-unique opportunity for studies to be conducted within that population group on the health effects of coffee drinking, free from confounding factors.

I think the idea of mixing luxury and mass-market fashion is very modern, very now no one wears head-to-toe designer anymore. I want people to be afraid of the women I dress. Elegance isn’t solely defined by what you wear. Clothes can transform your mood and confidence. Fashion moves so quickly that, unless you have a strong point of view, you can lose integrity. I like to be real. I don’t like things to be staged or fussy. I think I’d go mad if I didn’t have a place to escape to. You have to stay true to your heritage, that’s what your brand is about.

“I Believe That My Clothes Can Give People A Better Image Of Themselves”

Elegance is not the prerogative of those who have just escaped from adolescence, but of those who have already taken possession of their future.

Fashion fosters cliches of beauty, but I want to tear them apart. Every day I’m thinking about change. The only way to do something in depth is to work hard. For me, art is about learning. I’ve always tried to push myself technically and to push myself visually. That’s been part of the journey. I adore the challenge of creating truly modern clothes, where a woman’s personality and sense of self are revealed.

Latest

Η CAUDALIE καινοτομεί και μας ξανασυστήνει την εμβληματική σειρά Resveratrol – Lift

Η CAUDALIE καινοτομεί και μας ξανασυστήνει την εμβληματική σειρά...

Η Farcom Professional χορηγός του Κοινωνικού Κομμωτηρίου του Δήμου Θεσσαλονίκης

Η πόλη μας υποδέχτηκε ένα νέο κεφάλαιο αλληλεγγύης και...

Δυναμική παρουσία της L’Oréal Hellas στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης 2023

Η κα Δήμητρα Πετρίδη, Corporate Affairs & Engagement Director...
- Advertisment -
BusinessNews.gr

ESTETICA HELLAS MAGAZINE

 

Estetica Magazine

 

Το περιοδικό Estetica Hellas, αποτελεί μέρος ενός διεθνούς δικτύου και η μητρική εταιρία, στεγάζεται στο Τορίνο, στη Βόρεια Ιταλία.

 

Το δίκτυό μας

 

Το δίκτυο απαριθμεί 26 διεθνείς εκδόσεις οι οποίες διανέμονται σε 60 χώρες με συνολική κυκλοφορία, τα 335.000 τεύχη.

 

Τα κεντρικά γραφεία συντακτών, τα γραφεία πωλήσεων και διοίκησης, εδρεύουν στο Τορίνο, στην Ιταλία. Όμως, το Esteticaβασίζεται επίσης σε ομάδες που βρίσκονται στο Παρίσι, το Λονδίνο, την Φρανκφούρτη και την Βαρκελώνη, όπως και σε ειδικούς συντάκτες σε κάθε γωνιά της γης. Όλοι αυτοί οι άνθρωποι απαρτίζουν το έμψυχο δυναμικό του περιοδικού και δουλεύουν και για το διεθνές site του περιοδικού, www.esteticamagazine.com.

 

To Estetica Hellas, εκδόθηκε για πρώτη φορά το 2002 από τον εκδοτικό Όμιλο Direction Business Network και καθιερώθηκε στο χώρο της κομμωτικής τέχνης, στην Ελλάδα.

 

Κάθε χρόνο, τέσσερις εκδόσεις (Ιανουάριος -  Φεβρουάριος, Μάρτιος – Aπρίλιος, Ιούλιος – Αύγουστος,  Σεπτέμβριος-Οκτώβριος)  παρουσιάζουν τις τελευταίες δουλειές των παγκοσμίου φήμης στυλιστών μαλλιών.

 

 Mαζί με τα τεύχη του περιοδικού, αποστέλλονται και δύο Special Collection Albums (Μάϊος- Ιούνιος, Νοέμβριος – Δεκέμβριος),  ειδικά σχεδιασμένα «βιβλία look», που εμπνέουν τους στυλίστες και τους πελάτες.

 

Στην Ελλάδα, το ESTETICA, διανέμεται σε 7.000 κορυφαία σαλόνια κομμωτικής.

 

Estetica: το περιοδικό

 

Το Estetica, είναι market leader στον εξειδικευμένο τύπο και προσφέρει πληροφορίες για νέα προϊόντα, εκθέσεις, σεμινάρια, photo collections, καθώς και όλα τα τελευταία νέα για τις τάσεις στα μαλλιά. Το κυρίως μέρος του περιοδικού, το EsteticaInternational είναι κοινό σε όλες τις εκδόσεις και μεταφράζεται σε 5 διαφορετικές γλώσσες. Παρουσιάζει μια εκπληκτική άποψη των καλύτερων hairstyles και fashiontrends από όλο τον κόσμο. Το μπροστινό κομμάτι, ειδικά στην Ελλάδα, περιλαμβάνει πρωτογενή πληροφόρηση για τα νέα, τις ενέργειες, τα προϊόντα, τις κομμωτικές προτάσεις των εταιριών που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα, συνεντεύξεις κομμωτών και νέα από τη βιομηχανία της μόδας.

 

Η Ιστορία μας

 

Το Estetica, ιδρύθηκε το 1946 και από τότε εδραιώθηκε ως το πιο ενημερωτικό έντυπο στις πρώτες γραμμές της Ιταλικής κομμωτικής βιομηχανίας.

 

Από τότε, εδώ και περίπου 60 χρόνια, το Estetica έχει καθιερωθεί σαν σημείο αναφοράς για τον χώρο της μόδας των μαλλιών με περιεχόμενο και πληροφορίες ειδικά για τους επαγγελματίες της κομμωτικής τέχνης και θεματολογία που εκτείνεται από τα fashion trends στο salon management. Η επιτυχία του περιοδικού, οδήγησε στην εξάπλωση σε άλλες χώρες όπως και στο νέο Estetica Ιαπωνίας, το 1958, το οποίο ακολούθησαν οι εκδόσεις του Περού, της Λατινικής Αμερικής και της Μέσης Ανατολής το 1962-1963.

 

Έκτοτε, το περιοδικό εξαπλώθηκε σε συνολικά 26 χώρες, ανάμεσα στις οποίες, εδώ και 13 χρόνια, είναι και η Ελλάδα.

 

 

 

Επικοινωνία

 

ESTETICA HELLAS

 

Direction Business Network

 

Μικράς Ασίας 43, 152 33 Χαλάνδρι

 

Τηλ.: 210-7712400

 

Fax: 210-778509

 

email: latou@direction.gr

 

 

 

ΦρύνηΛάτου

 

ΔιευθύντριαΈκδοσης

 

 

 

ESTETICA INTERNATIONAL NETWORK

 

Edizioni Esav-Via Cavour, 50_10123 Torino ( Italy)

 

Tel +39 011 83921242 Fax +39 011 8171188

 

Λαμπερές παρουσίες στην 70η επέτειο των Ελληνικών Kαλλιστείων στην καρδιά της Αθήνας!

Με ένα εντυπωσιακό party μαζί με τις αγαπημένες του Star Hellas - Miss Hellas - Miss Young όλων των ετών γιόρτασε τα 70α του γενέθλια ο πιο εμβληματικός διαγωνισμός ομορφιάς στην Ελλάδα!

GET INSPIRED BY REDKEN!

H REDKEN, η νο1 επαγγελματική μάρκα περιποίησης μαλλιών στην Αμερική, πραγματοποίησε με μεγάλη επιτυχία το εκπαιδευτικό workshop με τίτλο «Get Inspired by Redken”, στις 21/03/2022 στο Τhe Hub Athens.

Newsletter