Στόχος ήταν η ενημέρωση των κομμωτών στο πώς να χρησιμοποιήσουν τα μέσα κοινωνικής δικτίωσης για να ελκύσουν νέους πελάτες, πώς να αδράξουν όλες τις ευκαιρίες της ψηφιακής επανάστασης και να μεταμορφώσουν την εμπειρία στο κομμωτήριο σε μια εμπειρία με διάρκεια, διαδραστική, προσωποποιημένη, πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την επίσκεψη (ψηφιακές βιτρίνες, προσωποποιημένη διάγνωση με tablets, έξυπνοι καθρέφτες, scanners προϊόντων, έξυπνη χρήση του Wi–Fi και των socialmedia,…).
Στο forum παρουσιάστηκαν στοιχεία της online καταναλωτικής συμπεριφοράς των Ελλήνων, τρόποι βελτιστοποίησης της παρουσίας των κομμωτηρίων στο διαδίκτυο, τρόποι δημιουργίας περιεχομένου, αλλά και μαρτυρίες, βίντεο, εργαστήρια για το «πώς γίνεται», ειδικά διαμορφωμένα περίπτερα για μεγαλύτερη ενημέρωση.
Ήταν επίσης μια καλή ευκαιρία για να φέρει η L’Or?al σε επαφή πελάτες της με «ψηφιακούς» συνεργάτες της, όπως η Google, η Vodafone, η ReadPoint.gr, η EYZHN.
Η Διευθύντρια Μάρκετινγκ της L΄OrealGreece κ. DianaIordache αναφέρθηκε κατά τη διάρκειά της ομιλίας της στο Development Forum της L΄Oreal Professionnel στους κομμωτές χαρακτηρίζοντάς τους ως «καλλιτέχνες», ενώ παράλληλα επισήμανε ότι «αυτό που κάνουν είναι art». Η ίδια πρόσθεσε ότι «ο κόσμος έχει αλλάξει, ζούμε μία επανάσταση του digital και δεν μπορούμε να δουλέψουμε όπως πριν. Πλέον το digital είναι μία προσωπική επιλογή».