ΤΟ “ΜΥΣΤΙΚΟ” ΤΟΥ JOHN PAUL DEJORIA ΣΤΟ ESTETICA HELLAS

Της  Άννας Ανδρεώλα
 
Σε αυτό το τεύχος το Estetica έχει τη χαρά να φιλοξενεί μια αποκλειστική του συνέντευξη, που «ξεκλειδώνει» τα μυστικά της επιτυχίας και συστήνει στο ελληνικό κοινό αυτόν τον ξεχωριστό επιχειρηματία. Ο John Paul Dejoria είναι γιος μεταναστών, ενός Ιταλού και μιας Ελληνίδας, που χώρισαν όταν εκείνος ήταν μόλις δύο ετών. Ξεκίνησε να δουλεύει από 9 χρονών για να βοηθήσει την οικογένειά του. Κατέληξε σε ανάδοχες οικογένειες, καθώς η μητέρα του δεν μπορούσε να τον συντηρήσει και στη συνέχεια έγινε μέλος συμμοριών. Τα σκληρά λόγια ενός καθηγητή του, που ούτε λίγο ούτε πολύ του είπε ότι δεν θα γινόταν τίποτα στη ζωή του, ήταν η αφορμή για να αλλάξει πορεία και να δει  τα πράγματα διαφορετικά. Ξεκινώντας από χαμηλά, πηγαίνοντας από πόρτα σε πόρτα με υπομονή, επιμονή και -κυρίως- χωρίς να χάνει την πίστη στον εαυτό του, κατάφερε από πλασιέ εγκυκλοπαιδειών να γίνει ένας από τους ισχυρότερους επιχειρηματίες των Ηνωμένων Πολιτειών. Σήμερα η οικονομική αυτοκρατορία που δημιούργησε ξεπερνάει τα 3 δισ. δολάρια, έχοντας κάτω από την ομπρέλα της όχι μόνο την εταιρεία προϊόντων περιποίησης μαλλιών John Paul Mitchell και την εμβληματική τεκίλα Patron, αλλά και μια σειρά επιτυχημένων επενδύσεων, που περιλαμβάνουν από εμπόριο διαμαντιών μέχρι κινητή τηλεφωνία. Οξυδερκής, αλλά και οραματιστής, ρίσκαρε, φτάνοντας να κοιμάται ακόμα και στο αυτοκίνητό του, προκειμένου να εξοικονομήσει χρήματα για να ξεκινήσει την πρώτη του εταιρεία, ακολουθώντας το όνειρό του.
 
Πείτε μας πώς ξεκίνησε η ιδέα της ίδρυσης της Paul Mithell,

Η ιδέα για την Paul Mitchell ξεκίνησε το 1979  και το 1980 ιδρύσαμε την εταιρεία. Θέλαμε να δημιουργήσουμε προϊόντα-εργαλεία μόνο για τους επαγγελματίες κομμωτές που βρίσκονταν στη βιομηχανία της ομορφιάς, χωρίς να επιθυμούμε επέκταση στο λιανεμπόριο.
 
Ποια είναι η φιλοσοφία της εταιρείας,

Η μόνιμη φιλοσοφία μας είναι να παράγουμε τα καλύτερα προϊόντα και να παρέχουμε την καλύτερη επαγγελματική εκπαίδευση, ώστε να βελτιώσουμε τους επαγγελματίες κομμωτές.
 
Τι ήταν αυτό που προκάλεσε την επιτυχία και τη συνεχή ανοδική πορεία της Paul Mitchell,

Θεωρώ πως είμαστε η μοναδική εταιρεία στη βιομηχανία ομορφιάς που βάλαμε τις μετοχές μας σε ένα τραστ 360 χρόνων. Tο 2004 υπογράψαμε ενα συμβόλαιο εμπιστοσύνης διάρκειας 360 ετών όπου ακόμα και μετά τον θάνατό μας τα προϊόντα Paul Mitchell δεν θα πωληθούν σε κανένα άλλο κανάλι διανομής εκτός απο τα κομμωτήρια, θεωρώ οτι είμαστε η μοναδική εταιρία επαγγελματικών προϊόντων μαλλιών που αγαπάει και σέβεται με πράξεις τους ανθρώπους που μας εμπιστεύτηκαν, τους κομμωτές.
Πώς υποστηρίζει ο Paul Mitchel τις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες,
Εμπλέκομαι και προσωπικά με τα groups που υποστηρίζουμε. Δεν αρκούν για εμάς μόνο οι δωρεές, αλλά θέλουμε και την προσωπική εμπλοκή, τόσο σε εταιρικό όσο και σε πολιτιστικό επίπεδο και την επιτυγχάνουμε μέσω της Αmbassador που διαθέτουμε, της Mara Gourdine.

Ποια ήταν η μεγαλύτερη στιγμή της επιχείρησής σας,

Όταν μπορέσαμε να πληρώσουνε τους λογαριασμούς μας στην ώρα τους. Και μας πήρε δύο χρόνια για να το πετύχουμε.
 
Στην περσινή πρώτη διοργάνωση των Ηair Awards από το περιοδικό Estetica η εταιρεία Paul Mitchell έλαβε διάκριση. Πείτε μας πώς αισθανθήκατε.

Αισθάνθηκα πολύ περήφανος με τη βράβευσή μας στα ελληνικά Estetica Hair Awards, καθώς η κληρονομιά μου είναι ελληνική, όπως και οι πρόγονοί μου. Η μητέρα μου είναι Ελληνίδα και κατάγεται από την περιοχή της Καβάλας.
 
Θα μας πείτε τη γνώμη σας για το περιοδικό Estetica,

Είναι ένα από τα πλέον επαγγελματικά περιοδικά του χώρου, με σκοπό να βελτιώσει το έργο επαγγελματιών κομμωτών, προσφέροντας φωτογραφικό υλικό υψηλής ποιότητας και σημαντικές παρουσιάσεις προϊόντων και υπηρεσιών.
 
Ποια είναι η συμβουλή σας προς τους Έλληνες κομμωτές,

Η ελληνική βιομηχανία hairstylist είναι σπουδαία, ακόμα κι αν οι καιροί στη χώρα είναι πολύ δύσκολοι και σκληροί. Οι άνθρωποι θέλουν ακόμα να φτιάχνουν τα μαλλιά τους, έστω και σε μικρότερη συχνότητα απ’ ό,τι στο παρελθόν. Η συμβουλή μου είναι πως πρέπει να αντιμετωπιστεί σαν ένα σπουδαίο επάγγελμα και όσο η χώρα βγαίνει από τις οικονομικές προκλήσεις, τότε το μέλλον θα είναι σπουδαίο.
 
Ποια είναι τα μελλοντικά σας σχέδια, Έχετε κάποιο motto,

Το μότο μου είναι το “success and shared is failure”. Θέλω να συνεχίσω να προσφέρω στην επαγγελματική βιομηχανία ομορφιάς και stylist σε ολόκληρο τον κόσμο. Αυτή είναι η επιδίωξή μου για το μέλλον.
 
Υπάρχει τελικά συνταγή επιτυχίας,

Η απόδειξη της επιτυχίας είναι να είσαι ευτυχισμένος, ανεξάρτητα από το πόσα χρήματα βγάζεις. Για μένα ευτυχία δεν είναι το μέγεθος των απολαβών σου, αλλά πόσο καλά κάνεις τη δουλειά σου.  Όταν ήμουν στο σχολείο, ήμουν πολύ επιτυχημένος επιστάτης. Σκούπιζα και σφουγγάριζα καλά και μάλιστα πήρα και μικρή αύξηση στο μισθό μου γι’ αυτό.  Ήμουν ευτυχισμένος γι’ αυτό. Τα μυστικά της επιτυχίας είναι κατά σειρά: ευτυχία, υγεία και ευημερία.
 

Latest

Bridal Expo & Bridal Fashion Week 2013 – 2024 12 ΧΡΟΝΙΑ

Μία πολύ σημαντική 12ετία για τη γαμήλια βιομηχανία της...

SEPHORA Holidays’ event: Το xριστουγεννιάτικο event της Sephora που έφερε τη μαγεία των γιορτών σε νέο επίπεδο!

Την Τρίτη, 5 Νοεμβρίου, η SEPHORA Greeceπραγματοποίησε το καθιερωμένο...

Vivi tv show New Season!

  H τηλεοπτική εκπομπή “Vivi tvshow”συνεχίζεται  για 11η συνεχή...
- Advertisment -
BusinessNews.gr

Vivi tv show New Season!

  H τηλεοπτική εκπομπή “Vivi tvshow”συνεχίζεται  για 11η συνεχή χρονιά, με υψηλού επιπέδου production. Για τη νέα σεζόν έγινε φωτογράφηση με ρούχα Celebrity Skin by...

Λαμπερές παρουσίες στον κορυφαίο πολυχώρο Υγείας και Ευεξίας “W Strength & Health”

Λαμπερές παρουσίες στον κορυφαίο πολυχώρο Υγείας και Ευεξίας “W Strength & Health”,που άνοιξε τις πόρτες του για να φέρει την επανάσταση στην καθημερινότητα μας! Πλήθος...

Λαμπερές παρουσίες στον κορυφαίο πολυχώρο Υγείας και Ευεξίας “W Strength & Health”, που άνοιξε τις πόρτες του για να φέρει την επανάσταση στην καθημερινότητα...

Λαμπερές παρουσίες στον κορυφαίο πολυχώρο Υγείας και Ευεξίας “W Strength & Health”, που άνοιξε τις πόρτες του για να φέρει την επανάσταση...

Newsletter