A JEWEL MADE IN GREECE

 

 

Όραμα και στόχος  του ΑJMIG, εμπνεύστρια, δημιουργός και διοργανώτρια του οποίου είναιη εικαστικός Μαίρη Σαμόλη, είναι η αναγνώριση του ελληνικού αποτυπώματος σε επίπεδο αισθητικής και επιχειρηματικότητας στον κλάδο του κοσμήματος  σε όλο κόσμο και παράλληλα η δυνατότητα για το κοινό να γνωρίσει την πολυδιάσταση δημιουργικότητα του κλάδου, το ζωντανό της διάλογο με την μακραίωνη ελληνική ιστορία και πολιτισμό, αλλά και να αγγίξει και να αποκτήσει τα κοσμήματα των ονείρων του.

 

Η φετινή διοργάνωση με τίτλο «Μεταμορφώσεις» δίνει έμφαση στον πολύπλευρο ρόλο του κοσμήματος και την ιδιαίτερη  σημασία που μπορεί να έχει για τον καθένα.  Το κόσμημα ως έμπνευση, τέχνη, ιστορία, σύμβολο, μήνυμα, προϊόν, επιχείρηση, συνεργασία. Αλλά και ως έκφραση συναισθήματος, σχέση, ανάμνηση, στιγμή, ομορφιά, λάμψη, αυτοπεποίθηση.  Το κόσμημα ως προσφορά και γιορτή. Αυτή τη γιορτή θα βιώσουν οι επισκέπτες του Ζαππείου ανάμεσα σε πλήθος παράλληλων εκδηλώσεων και δραστηριοτήτων.

 

Συνοδοιπόρος σε αυτή τη γιορτή, το Make a Wish Ελλάδος. Η  Συνάντηση θα ενισχύσει το έργο και τους σκοπούς του, μέσω ειδικής ενέργειας με τίτλο      «A Jewel for a Wish», δίνοντας σε παιδιά που αντιμετωπίζουν απειλητικές για τη ζωή τους ασθένειες, την ευκαιρία να πραγματοποιήσουν ένα όνειρό τους.

 

Πρέσβειρα του AJMIG η Τόνια Σωτηροπούλου η οποία μεταδίδει  με την γήινη παρουσία , το χαρακτήρα και τη δραστηριοποίησή της, τις αρχές, τα μηνύματα και την αισθητική της διοργάνωσης σε όλο τον κόσμο. Η ηθοποιός μεταξύ άλλων, φωτογραφήθηκε με κοσμήματα συμμετεχόντων στην έκθεση από τον Νίκο Ζήκο σε μία σειρά από πορτραίτα, που περιγράφουν με τον καλύτερο τρόπο την σχέση της ελληνικής ομορφιάς και προσωπικότητας με την σύγχρονη καλλιτεχνική δημιουργία. 

 

Επίτιμη καλεσμένη της διοργάνωσης είναι η  διεθνούς φήμης  Ελληνίδα εικαστικός Della Rounick, η οποία θα παρουσιάσει στο Ζάππειο επιλεγμένα έργα της για το ελληνικό κοινό  σ’ένα καλλιτεχνικό σύμπλεγμα με τίτλο «Προσδιορίζοντας το Απροσδιόριστο».

 

Παράλληλα, οι επισκέπτες της Συνάντησης θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν σεμινάριο για τα μυστικά και τα χαρακτηριστικά των υλικών των κοσμημάτων, από τον έγκριτο Γεμολόγο και Επιστημονικό συνεργάτη του AJMIG, κ. Γιώργο Σπυρομήλιο, ενώ ταυτόχρονα θα μπορούν να εκτιμήσουν τα δικά τους πολύτιμα κομμάτια.

 

Αρωγός και συμπαραστάτης το Ίδρυμα Γ. &amp, Α. Μαμιδάκη. Στο πλαίσιο του έργου του που σκοπό έχει να ενθαρρύνει και να στηρίξει έμπρακτα πρωτοβουλίες που έχουν ως γνώμονα την αγάπη για την Ελλάδα και τον πολιτισμό ,  θα προωθήσει περαιτέρω προβάλλοντας με ανάλογες  δράσεις τους συμμετέχοντες που θα διακριθούν στην ετήσια ειδική ψηφοφορία από τους δημιουργούς και το κοινό.

 

 

Μία ζωντανή συνάντηση δημιουργικής έκφρασης, παραγωγικού διαλόγου, υψηλής αισθητικής, συνεργατικής επιχειρηματικότητας και αισιόδοξης ελληνικής εξωστρέφειας, που μετέτρεψε το “Made in Greece” σε τίτλο τιμής για κάθε δημιουργό σύγχρονου κοσμήματος, έρχεται ανανεωμένη και προσκαλεί εμπόρους, κοινό, δημιουργούς, καλλιτέχνες και φορείς να την απολαύσουν.

Latest

Ελληνικό brand πίσω από το fashion show τηςχρονιάς NANOTOUCHE skin care από τη VK NANO

Η διεθνής ανταπόκριση στην πρώτη εμφάνιση στην πασαρέλα...

SEPHORA στο RIVER WEST: Το Grand Opening που Άλλαξε τα Δεδομένα στο Beauty Shopping!

Την Παρασκευή, 24 Ιανουαρίου 2025, η SEPHORA,...

H Farcom λανσάρει τη Νέα ECHO Κρέμα με UREA 5%

Η ECHO, το νούμερο 1 brand σε πωλήσεις στην...

Chalet Bar – Restaurant Politeia

  5 Years “Chalet” στην...
- Advertisment -
BusinessNews.gr

SEPHORA στο RIVER WEST: Το Grand Opening που Άλλαξε τα Δεδομένα στο Beauty Shopping!

Την Παρασκευή, 24 Ιανουαρίου 2025, η SEPHORA, η κορυφαία αλυσίδα προϊόντων ομορφιάς παγκοσμίως, εγκαινίασε το νέο της κατάστημα στο εμπορικό κέντρο RIVER...

H Farcom λανσάρει τη Νέα ECHO Κρέμα με UREA 5%

Η ECHO, το νούμερο 1 brand σε πωλήσεις στην κατηγορία "Κρέμες Χεριών" στην Ελλάδα, διευρύνει τη γκάμα της με τη νέα ECHO Κρέμα με...

Η L’Oréal Professionnel ενισχύει το πρόγραμμα Head Up για την προστασία της ψυχικής υγείας των κομμωτών, μέσα από τη νέα, δυναμική συνεργασία της με...

Η L’Oréal Professionnel ενισχύει το πρόγραμμα Head Up για την προστασία της ψυχικής υγείας των κομμωτών, μέσα από τη νέα,δυναμική συνεργασία της με την...

Newsletter