Της Άννας Ανδρεώλα
H KYANA ιδρύθηκε το 2006, όταν πέντε στελέχη από το χώρο του κομμωτηρίου αποφάσισαν να αποτολμήσουν ένα νέο επιχειρηματικό εγχείρημα με επιτυχία.
Η ΚYANA έχει δημιουργήσει τη δική της δυναμική πορεία στο χώρο της κομμωτικής τέχνης. Μιλήστε μας για τη φιλοσοφία σας και ποιο θεωρείτε ανταγωνιστικό σας πλεονέκτημα.
Η ΚΥΑΝΑ ιδρύθηκε το 2006, με στόχο όχι μόνο την ανάπτυξη προϊόντων που θα κάλυπταν τις ανάγκες των επαγγελματιών κομμωτών, αλλά και τη συνεχή τους επιμόρφωση και εξέλιξη βάσει των τάσεων της μόδας. Η έμπνευση για δημιουργία, η κοινή πορεία με τους συνεργάτες (πελάτες) μας, η συνεχής επιμόρφωση και εκπαίδευσή τους, ο ενθουσιασμός και η δημιουργία, η φαντασία και οι λύσεις στα χέρια των κομμωτών, ενώ παράλληλα η ικανοποίηση των εργαζομένων και η κοινωνική συνεισφορά συνθέτουν τη φιλοσοφία μας. Μέσω της στρατηγικής διαφοροποίησης η ΚΥΑΝΑ δημιούργησε αξία, αποκτώντας το ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα, παρέχοντας δηλαδή υψηλού επιπέδου προϊόντα με έμφαση στην ποιότητα, την καινοτομία και το υψηλό επίπεδο παρεχόμενων υπηρεσιών.
Ένα από τα ισχυρά σας στοιχεία είναι η εξαγωγική δράση των προϊόντων της ΚYANA. Πρόσφατα βρεθήκατε και στην Ιαπωνία, μιλήστε μας σχετικά.
Η εξωστρέφεια ήταν ευθύς εξ αρχής ο προσανατολισμός της ΚΥΑΝΑ και η υψηλή ποιότητα προϊόντων και υπηρεσιών είναι τα βασικά όπλα στη φαρέτρα της εταιρείας στο εξωτερικό. Οι εξαγωγές συνεπάγονται σκληρή δουλειά και ένα βήμα μπροστά από τις εξελίξεις, γι’ αυτό φέτος η εταιρεία αποφάσισε να συμμετάσχει στη Διεθνή Έκθεση Καλλυντικών COSME Tokyo. Η εμπειρία αυτή για τη μετέπειτα εξέλιξη της εταιρείας ήταν σημαντική, ενώ η γνώση που αποκομίσαμε ήταν πλούσια και χρήσιμη. Οι Ιάπωνες είναι ένας διαφορετικός κόσμος, ένας λαός που σέβεται απόλυτα, ενώ άλλες αρετές του είναι η ταπεινότητα, η διακριτικότητα, η ευγένεια, η σοβαρότητα, χαρακτηριστικά που προέρχονται από την παιδεία τους και με κάνουν να τους θαυμάζω. Πραγματικά, σε μια τέτοια κοινωνία αξίζει να ζεις, να δραστηριοποιείσαι και να επιχειρείς χωρίς άγχος και ρίσκο, παίρνοντας πίσω αυτό που επενδύεις και σου αξίζει.
Έχετε επενδύσει σημαντικά στην καινοτομία. Πιστεύετε ότι αυτή η στρατηγική έχει αποδώσει; Τι δείχνουν τα στοιχεία;
Η καινοτομία βασίζεται στη γνώση και δεν καθορίζει μόνο την επιτυχία μιας εταιρείας αλλά και τη διάρκεια ζωής της. Σε ένα περιβάλλον υψηλής αβεβαιότητας, η ΚΥΑΝΑ επενδύει συνεχώς σε καινοτομίες του marketing, που συνεπάγονται κυρίως αλλαγές στην εμφάνιση του προϊόντος και στην προώθηση. Η στρατηγική φαίνεται ότι αποδίδει για την εταιρεία μας, καθώς έχουν αναπτυχθεί οι υφιστάμενες αγορές και έχουν ανοιχτεί νέες, κυρίως όσον αφορά το εξωτερικό.
Διαβάστε αναλυτικά στο Estetica που κυκλοφορεί.