Τι μας έδειξε για τηνκαταναλωτική συμπεριφορά των Ελλήνων; Πως αγοράζουμε πλέον ηλεκτρονικά, στρεφόμαστε στη βιώσιμημόδα και αναζητούμε τα features που διευκολύνουν τη διαδικασία αγοράς.
Ένα μικρό κομμάτι από αυτό που ζούμε, παρουσιάστηκε την Κυριακή 25.10 σε υπαίθριο χώρο 2500τμ, στο livefashionevent των νέων σχεδιαστών που έκανε την 8η παρουσίασή του, τηρώντας όλους τους όρους ασφαλείας.
Το “Goya Latino Gastrobar” το διασημότερο Bar-Resto της Γλυφάδας (Γρηγορίου Λαμπράκη 34) άνοιξε τις πόρτες του για την καλοκαιρινή σεζόν παρουσία πολλών προσκεκλημένων και αγαπημένων φίλων του γνωστού επιχειρηματία και ιδιοκτήτη Βασίλη Σταθοκωστόπουλου, που υποδέχτηκε γνωστές φυσιογνωμίες από τον δημοσιογραφικό, καλλιτεχνικό & επιχειρηματικό κόσμο της Αθήνας σε μια βραδιά όπου η διασκέδαση ήταν για άλλη μια φορά εγγυημένη.
Πάντα ένα βήμα μπροστά από τις εξελίξεις, η L’Oréal Professional Products φέρνει τη νέα εποχή της blended εκπαίδευσης παρουσιάζοντας τη νέα πλατφόρμα ACCESS και σύντομα τη νέα, ανακαινισμένη Ακαδημία. Η φυσική παρουσία και το digital περιεχόμενο συνδυάζονται για μια απόλυτα ολοκληρωμένη εκπαιδευτική εμπειρία με τη σφραγίδα της L’Oréal Professional Products.