Πάθος και όραμα

 

O Γιώργος Τσουνάκης, Γενικός Διευθυντής της Schwarzkopf Professional, είναι σίγουρα ένας άνθρωπος μέσα από το χώρο του κομμωτηρίου. Η σχέση του με το χώρο έχει ξεκινήσει από τον πατέρα του. Όπως είναι λογικό, μεγάλωσε μέσα σε ένα περιβάλλον όπου η κομμωτική τέχνη ήταν αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς του, εξ ου και η αγάπη του για το χώρο. Δηλώνει τυχερός που μπορεί και κάνει το πάθος του δουλειά και μιλά για όλα τα νέα και τις καινοτομίες της Schwarzkopf Professional Ελλάδος.

 

Σημαντικό ρόλο στη στρατηγική της εταιρείας, όπως μας έχετε ξανατονίσει στο παρελθόν, είναι ότι βρίσκεται κοντά στον Έλληνα κομμωτή. Σε ποιους άξονες συμβαίνει αυτό και πώς αναμένετε να συνεχιστεί το 2013,

Βασικό στοιχείο της φιλοσοφίας της Schwarzkopf Professional είναι η πραγματική και ειλικρινής συνεργασία με τους επαγγελματίες κομμωτές με στόχο την κοινή επιτυχία. Να ακούμε και να κατανοούμε τις πραγματικές ανάγκες των κομμωτών και της πελατείας τους και να ενεργούμε ανάλογα. Στην προσπάθεια των συνεργατών μας κομμωτών να είναι επιτυχημένοι πρέπει να συμβάλλουμε υποστηρίζοντάς τους στην προσωπική τους εξέλιξη και την ανάπτυξη της επιχείρησής τους. Στόχος μας είναι να είμαστε πάντα πρωτοπόροι στην καινοτομία, δημιουργώντας ανώτερα προϊόντα και υπηρεσίες που εξυπηρετούν τις ανάγκες του κομμωτηρίου. Στρατηγική προτεραιότητά μας είναι η ενημέρωση σχετικά με τις τάσεις της μόδας με τα ESSENTIAL LOOKS αλλά και η εκπαίδευση μέσα από σύνολο προγραμμάτων ASK Education που αναπτύσσουμε. Καταφέρνουμε έτσι να διαφοροποιούμαστε, εκφράζοντας και ζώντας μαζί με τους συνεργάτες μας κομμωτές ένα κοινό όραμα, το «πάθος μας για τα μαλλιά». Εμείς στη Schwarzkopf Professional έχουμε στο επίκεντρο του ενδιαφέροντός μας τον Έλληνα κομμωτή προσφέροντάς του: καινοτομία, έμπνευση, εκπαίδευση, υποστήριξη και ενθουσιασμό! Το 2013 θα συνεχίσουμε να είμαστε αφοσιωμένοι στην επιτυχία του κομμωτηρίου κάθε πελάτη μας, να του προσφέρουμε προϊόντα και υπηρεσίες υψηλής ποιότητας και μέσα από αυτά τη δυνατότητα να διαφοροποιηθεί, να προσελκύει νέους πελάτες, πιο τακτικούς και πιο πιστούς. Αυτές άλλωστε είναι οι σημερινές του ανάγκες! Από όλους εμάς τους ανθρώπους της Schwarzkopf Professional, ένα μεγάλο ευχαριστώ στους Έλληνες κομμωτές που μας εμπιστεύονται και στηρίζουν και τη δική μας προσπάθεια και επιτυχία! Ιδιαίτερα σημαντικός είναι και ο ρόλος της εταιρείας στο κομμάτι της εκπαίδευσης.

 

Στη Θεσσαλονίκη εγκαινιάσατε νέους χώρους στο Τhe Met Hotel. Ποια είναι η φιλοσοφία μέσα από αυτή την προσπάθεια,

Η Schwarzkopf Professional επενδύει σταθερά στη διαμόρφωση των τάσεων μόδας μέσω των ESSENTIALLOOKS και στην εκπαίδευση των επαγγελματιών του κλάδου μέσω του παγκόσμιου δικτύου Ακαδημιών και των ASK EDUCATION που παρέχει. Στην Ελλάδα διαθέτουμε μια από τις πιο σύγχρονες και όμορφες Ακαδημίες της Schwarzkopf Professional στην Αθήνα, που πραγματικά γεμίζει κάθε εβδομάδα από υπάρχοντες αλλά και νέους συνεργάτες μας κομμωτές και σχολές κομμωτικής, ενώ η Ακαδημία μας στη Θεσσαλονίκη από την αρχή του έτους μετέφερε τα ετήσια Εκπαιδευτικά Σεμινάρια στο ξενοδοχείο THE MET Thessaloniki στην αίθουσα Sirocco. Είναι ένας μοντέρνος, φιλόξενος και ευέλικτος χώρος που ανταποκρίνεται πλήρως στις ανάγκες, στο επίπεδο και το ύφος της εταιρείας μας. Στρατηγικό ρόλο στην επιτυχία της Schwarzkopf Professional αλλά και των συνεργατών κομμωτών μας παίζουν οι συλλογές των ESSENTIAL LOOKS. Για εμάς αποτελούν τη βίβλο κάθε κομμωτή για τη νέα σεζόν, καθώς μεταφέρουν με τρόπο πιο ξεκάθαρο από ποτέ τις καλλιτεχνικές δημιουργίες από τις πασαρέλες στο κομμωτήριο για τις δημιουργικές και εμπορικές ανάγκες των κομμωτών. Για το πρώτο εξάμηνο του 2013 η συλλογή των EssentialLooks «TheColourBuzzCollection» Spring/Summer 2013 παρουσιάστηκε στο Βερολίνο αρχές Μαρτίου σε πάνω από 3.000 κομμωτές από 48 χώρες σε ένα μοναδικό show, το οποίο παρακολουθήσαμε μαζί με 90 Έλληνες κομμωτές συ νεργάτες μας! Πιστεύω ότι είναι μια από τις καλύτερες κολεξιόν που εκφράζει και ικανοποιεί όλες τις επιθυμίες και προσδοκίες των πελατών μας. Τα σχόλια που λάβαμε ήταν εξαιρετικά: περισσότερες ιδέες, περισσότερα στυλ που είναι επίκαιρα, δημιουργικά και εμπορικά, ώστε να ταιριάζουν στις ανάγκες και επιθυμίες των πελατών μας. Και βέβαια με απίστευτα χρώματα στα μαλλιά! Μαζί με τα νέα των Essential Looks παρουσιάσαμε και τη νέα IGORA ROYAL HIGH DEFINITION, το μεγαλύτερο επαναλανσάρισμα της Schwarzkopf Professional των τελευταίων ετών.


Η IGORA αλλάζει. Μιλήστε μας γι’ αυτή την κίνηση.

Κάναμε την IGORA ROYAL, τη μόνιμη επαγγελματική βαφή μας, τη ναυαρχίδα των προϊόντων της Schwarzkopf Professional, τώρα ακόμη καλύτερη και από πριν. Η νέα IGORA εγγυάται πραγματική απόδοση και λαμπερό χρώμα. Με τη νέα τεχνολογία High Definition, η νέα IGORA ROYAL προσφέρει ξεκάθαρη χρωματική κατεύθυνση, μεγαλύτερη ακρίβεια χρώματος, πιστότητα αποτελέσματος, ομοιομορφία χρώματος, μέγιστη κάλυψη και μοναδική λάμψη! Οι πρώτοι πελάτες μας που τη δοκίμασαν είναι ήδη ενθουσιασμένοι! Αυτό που αξίζει να αναφέρουμε είναι ότι για ακόμη μια φορά η Schwarzkopf Professional καινοτομεί μέσα από μια πρωτοποριακή ψηφιακή κομμωτική εφαρμογή. Το House of Color application, διαθέσιμο για iPad, iPhone και συσκευές Android, είναι μια εφαρμογή που επιτρέπει στον κομμωτή να επιλέξει γρήγορα και απλά το χρώμα που ταιριάζει στις επιθυμίες του πελάτη του και τον καθοδηγεί στην επιλογή του κατάλληλου προϊόντος και απόχρωσης μέσα από τη μεγάλη συλλογή των χρωμάτων της Schwarzkopf Professional IGORA ROYAL, ESSENSITY, BLOND ME κ.λπ. Η εφαρμογή επιτρέπει στον κομμωτή να αποθηκεύσει και να κρατήσει στη μνήμη το ιστορικό του πελάτη, με στοιχεία αλλά και φωτογραφίες. Το House of Color θα αποτελέσει ένα σύγχρονο εργαλείο διαχείρισης του βαφείου και συμβουλευτικής, που διευκολύνει, εντυπωσιάζει αλλά και εκπαιδεύει τους χρήστες.

 

Η Schwarzkopf Professional επενδύει στην καινοτομία. Νέα λανσαρίσματα, νέα σειρά Indola. Τι άλλο να περιμένουμε,

Στο πλαίσιο των λανσαρισμάτων καινοτόμων προϊόντων η Schwarzkopf Professional επενδύει σε δύο νέες σειρές που πρεσβεύουν δύο μεγάλες τάσεις στη φροντίδα των μαλλιών. α) Προϊόντα με βάση τα έλαια – οil και β) προϊόντα με βάση την κερατίνη. Mια από τις πιο επιτυχημένες σειρές του 2012 που κέρδισε τους Έλληνες κομμωτές και την πελατεία τους είναι η BCOIL Miracle. Η BCOILMiracle είναι μία σειρά ολιστικής φροντίδας των μαλλιών με δύο έλαια, ένα για λεπτά και ένα για κανονικά μαλλιά, που συμπληρώνονται από σαμπουάν, σπρέι, κοντίσιονερ και άλλα προϊόντα περιποίησης που προσφέρουν απόλυτη θρέψη, λείανση, λάμψη με διάρκεια και εξαιρετικά απαλό άγγιγμα, χωρίς να βαραίνουν τα μαλλιά. Τον Απρίλιο η σειρά επεκτείνεται με ακόμη δύο μαγικά προϊόντα, το «Divine Polish» σπρέι λάμψης και το «Volume Amplifier 5» κρέμα για όγκο και λάμψη. Η νέα σειρά με βάση την Κερατίνη είναι η BC Fibre Force «Micronised Keratin» την οποία παρουσιάσαμε φέτος τον Φεβρουάριο και κέρδισε αμέσως τις εντυπώσεις, με θετικά αποτελέσματα στη χρήση αλλά και τη μεταπώληση των προϊόντων. Η σειρά απευθύνεται σε πολύ ταλαιπωρημένα και εύθραυστα ή λεπτά μαλλιά και τους χαρίζει γρήγορη αποκατάσταση και αναγέννηση! Το 2013 παρουσιάσαμε στην ελληνική αγορά στην κατηγορία value for money τη νέα «έξυπνη» ολοκληρωμένη επαγγελματική σειρά Indola. Η Indola, έχοντας περισσότερα από 80 χρόνια παρουσίας και δραστηριοποίησης στον κόσμο των επαγγελματικών καλλυντικών για τα μαλλιά, αποκτήθηκε από την εταιρεία μας πριν από 9 χρόνια και σήμερα αποτελεί μια εξαιρετικά αξιόπιστη υψηλής ποιότητας επαγγελματική σειρά. Για εμάς το λανσάρισμα αυτό είναι η οικονομική λύση που συναντά την τελειότητα. Μια ολοκληρωμένη, συμπαγής και εύκολη συλλογή προϊόντων χρήσης και μεταπώλησης, που καλύπτει τον κομμωτή στο χρώμα, στην περιποίηση και το styling και που είναι πραγματικά μέσα στο πνεύμα και τις ανάγκες της εποχής. Η χρονιά ξεκίνησε πολύ σημαντικά για εσάς, μια και πραγματοποιήθηκε η συγχώνευση Rilken και Henkel.

 

Ποια είναι μέχρι στιγμής τα αποτελέσματα αυτής της αλλαγής,

Η Henkel Hellas και η Rilken λειτουργούν εδώ και πολλά χρόνια με κοινά χαρακτηριστικά, αρχές, αξίες και στρατηγική. Η υψηλή ποιότητα και η καινοτομία των προϊόντων μας, η πελατοκεντρική προσέγγιση αποτελούν βασικά κοινά στοιχεία από τότε που η Henkel Hellas εξαγόρασε το πλειοψηφικό πακέτο μετοχών της Rilken. Mετά την πλήρη εξαγορά των μετοχών της Rilken μπορούμε να λειτουργούμε ως μία Henkel με απλοποίηση των εσωτερικών διαδικασιών. Η Henkel σε παγκόσμιο επίπεδο, μέσα σε ένα ασταθές και απαιτητικό περιβάλλον, έκλεισε μια ιδιαίτερα επιτυχημένη τετραετία με σημαντική κερδοφόρα ανάπτυξη. Και στην Ελλάδα η εταιρεία μας είχε καλά αποτελέσματα, βελτιώνοντας τη θέση μας στην αγορά, ιδιαίτερα στον τομέα των καταναλωτικών και επαγγελματικών καλλυντικών, όπου κέρδισε σημαντικά μερίδια αγοράς. Η Henkel Hellas απασχολεί πάνω από 280 εργαζομένους σε Ελλάδα και Κύπρο και έχει επαναφέρει στην Ελλάδα σημαντικό μέρος της παραγωγής απορρυπαντικών και καλλυντικών της σε αξιόπιστους τοπικούς συνεργάτες. Με τη στρατηγική αυτή επιλογή η Henkel επιβεβαιώνει την ουσιαστική δέσμευσή της για υποστήριξη της παραγωγής, των επενδύσεων και της απασχόλησης στην Ελλάδα. Κλείνοντας, θέλω να ευχαριστήσω το ESTETICA για τη φιλοξενία, τη συμβολή του στην προβολή και επικοινωνία της εταιρείας μας αλλά και γενικά στον κομμωτικό κλάδο στην Ελλάδα τα τελευταία 12 χρόνια! Ευχαριστώ που μας δώσατε σήμερα την ευκαιρία να επικοινωνήσουμε με τους Έλληνες κομμωτές, τους οποίους επιθυμώ να διαβεβαιώσω ότι θα συνεχίσουμε με πάθος και αφοσίωση την ειλικρινή και προσωπική συνεργασία μας μαζί τους, με αδιαπραγμάτευτο γνώμονα το κορυφαίο επίπεδο προϊόντων και υπηρεσιών. Μαζί σας μοιραζόμαστε την αγάπη μας για την κομμωτική και το πάθος μας για τα μαλλιά.

 

 

Latest

- Advertisment -
BusinessNews.gr

Ο Μάρκος Ευθυμίου μας μιλά εφ΄ όλης της ύλης

Ο Μάρκος Ευθυμίου θεωρείται ο expert στα νυφικά χτενίσματα και παράλληλα έχει ένα μοναδικό ταλέντο στο να μεταλλάσσει ένα πρόσωπο σε "persona". Στόχος του είναι...

COLLECTION «FRACTALS» BY ΑΝΝΙΕ ΑΝΚΕRVIK

H Αnnie Ankervik μας παρουσιάζει τη νέα της collection «Fractals».

COTY & CHLO? ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΗΘΟΠΟΙΟ ΑRIANE LABED ΩΣ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΑΡΩΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥ

 

Η Ariane Labed είναι το πρόσωπο του νέου αρώματος της Chlo?, το οποίο θα κυκλοφορήσει τον Μάρτιο του 2018. Η ηθοποιός θα αποτελέσει τη νέα, μοντέρνα ενσάρκωση της γυναίκας Chlo?.

Newsletter