Ένα διάλογο χωρίς κουβέντες για την ομορφιά και τη διαφορετικότητα, ανάμεσα σε κόσμο που βιώνει το socialdistancing, δηλαδή τη κοινωνική απόσταση, απόλαυσαν 350 λάτρεις της μόδας σε 14 εντυπωσιακά outdoorcatwalks με συλλογές από νέους σχεδιαστές μόδας, για την Άνοιξη και το Καλοκαίρι του 2021.
Καθίσματα σε αποστάσεις, επισκέπτες κρυμμένοι πίσω από μάσκες, χωρίς αγγίγματα και ανάμεσα τους τα μοντέλα χωρίς μάσκες, σημείο των καιρών, σε ένα περιβάλλον downtown και industrial που δημιούργησε μία νεανική και streetstyle αίσθηση που κυριάρχησε στο NGFL8.
Το NGFL, είναι το μοναδικό fashionevent που έγινε live μετά την πανδημία και το μοναδικό στην Ελλάδα που παρουσιάστηκε livestreaming σε χιλιάδες κόσμου που το απήλαυσε από την άνεση του σπιτιού του !!
Οι συλλογές των νέων σχεδιαστών κατά γενική ομολογία ήταν με σχεδιαστική λεπτομέρεια και ραφή που επάξια μπορεί να σταθεί στα καλά καταστήματα της αγοράς .
Έντονα χρώματα, άρωμα ethnic, χειροποίητα πλεκτά μαγιό, μεγάλα κοσμήματα, εντυπωσιακές τσάντες αλλά και αέρινα μακριά φορέματα κυριάρχησαν στα fashionshows και ξύπνησαν μέσα μας την επιθυμία να ζήσουμε του χρόνου ένα καλοκαίρι ελληνικό και ξένοιαστο,
αφήνοντας πίσω το άγχος και τη πίεση της φετινής χρονιάς. Ανάμεσά τους, η συλλογή του Νίκου Αλιάζη η οποία κέρδισε στο διαγωνισμό NGFLAWARD, τον οποίο χορήγησε το Ελληνικό Μορφωτικό Ινστιτούτο και εμπνεύστηκε ο αντιπρόεδρός του κ. SimoneArnaboldi. ONίκος Αλιάζης στο πλαίσιο αυτού του διαγωνισμού
θα φωτογραφίσει και θα παρουσιάσει τη συλλογή του στη Β.Ιταλία. Χορηγοί της διοργάνωσης η ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΠΙΣΤΗ, το Ελληνικό Μορφωτικό Ινστιτούτο, η STARBUCKS,και το NAILSCOLLEGEby ΜarinaKorotkova. Το μακιγιάζ επιμελήθηκε η σχολή Freddymakeupstage,
τα χτενίσματα των μοντέλων η σχολή PrestigebyTelisKikeris Shoes’ supporter η εταιρία MIGATΟ. HMAC και η CLINΙQUE προσέφεραν στους επισκέπτες ένα ωραίο goodybag, με προϊόντα τους.