ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΡΟΥΜΕΛΙΩΤΗ, ΜΑΣ ΜΙΛΑ ΓΙΑ ΤΗ NASHI ARGAN

 

Ειδικεύεται στο χονδρικό εμπόριο -έχοντας την αποκλειστική αντιπροσωπία κορυφαίων Brands, όπως label.m, Nashi Argan και Lasio Keratin- καθώς και στην ποιοτική εκπαίδευση των επαγγελματιών κομμωτών, μέσα από σειρά εξειδικευμένων σεμιναρίων και σε συνεργασία με την κορυφαία ακαδημία “TONI & GUY” του Λονδίνου. Με αφορμή την πρώτη επίσημη παρουσίαση των προϊόντων Nashi Argan στην Ελλάδα, η Product Manager της Nashi Argan, Αναστασία Ρουμελιώτη, μιλάει στο Estetica Hellas. 

 

Ποιο είναι τα βασικά στοιχεία του επιχειρηματικού σας πλάνου ώστε να επεκταθείτε στην ελληνική αγορά; 

Το πλάνο μας είναι η άμεση προσέγγιση των κομμωτηρίων εκείνων που αγαπούν τη δουλειά τους, επενδύουν στην ποιότητα, σέβονται τον πελάτη και επιθυμούν τη μέγιστη εξυπηρέτηση και ευχαρίστησή του. Απευθυνόμαστε σε επαγγελματίες κομμωτές που καταρρίπτουν τα στερεότυπα και προάγουν την εξέλιξη. Με βασικό όπλο μας το αρίστης ποιότητας brand «Nashi Argan», μέσω της ΑΠΛΟΤΗΤΑΣ στη χρήση του, στοχεύουμε σε «Νέα ζωή για τα μαλλιά», γεγονός που οι επαγγελματίες κομμωτές θα αγαπήσουν και οι πελάτες θα λατρέψουν! Επίσης, οι σελίδες στο Facebook και στο Instagram όχι μόνο διαφημίζουν τα προϊόντα και τα promotions, αλλά προωθούν και στηρίζουν τη δραστηριότητα των κομμωτηρίων. Κάθε πελάτης ξεχωριστά που ενδιαφέρεται για τη σειρά, οδηγείται αμέσως στο πλησιέστερο κομμωτήριο διάθεσης των προϊόντων. Έτσι, στους ήδη 400.000 Nashilovers σε όλο τον κόσμο, θα προστεθούν και οι  Έλληνες. 

 

Πώς προέκυψε η συνεργασία σας με το brand «Nashi Argan»;   

Η ομάδα της Leader παρακολουθεί αδιαλείπτως τις εξελίξεις στο χώρο της κομμωτικής σε παγκόσμιο επίπεδο, ψάχνοντας για ποιοτικά προϊόντα σε όλο τον κόσμο. Είμαστε σε συνεχή επαγρύπνηση και αναζήτηση προϊόντων που θα καλύπτουν όλες τις απαιτήσεις, οι οποίες είναι άρρηκτα συνδεδεμένες με την καλύτερη εξυπηρέτηση τόσο του τελικού καταναλωτή όσο και του κομμωτή. Η αναζήτηση αυτή μας οδήγησε κατευθείαν στον κόσμο της Nashi Argan και, κάπως έτσι, πραγματοποιήθηκε το πρώτο ταξίδι επίσκεψης στα κεντρικά γραφεία της Nashi, στο Μιλάνο. Η απλότητα των προϊόντων, σε συνδυασμό με τα οφέλη του ελαίου Argan, ως βασικό συστατικό σε όλα τα προϊόντα της Nashi, το άρωμα που χαρακτηρίζει όλες τις σειρές και αιχμαλωτίζει όλες τις αισθήσεις, η elegant παρουσία τους και, τέλος, η αμεσότητα του ιδιοκτήτη της εταιρείας Landoll, μας οδήγησε σε συνεργασία. Πρωτίστως, βέβαια, δοκιμάσαμε εμείς προσωπικά όλα τα προϊόντα και το αποτέλεσμα μας εντυπωσίασε. Να τονίσουμε, επίσης, ότι η Nashi προωθεί την προστασία του φυσικού περιβάλλοντος και της πολιτιστικής κληρονομιάς της Ιταλίας και, παράλληλα, εκφράζει την αγάπη της για τα ζώα. Αυτή τη φιλοσοφία της την αποδεικνύει με διάφορες καλές πρακτικές, μεταξύ των οποίων είναι και το γεγονός ότι οι δοκιμές των προϊόντων κατά την παραγωγική τους διαδικασία ΔΕΝ γίνονται σε ζώα. Επίσης, οι συσκευασίες που χρησιμοποιούνται για τη σειρά Nashi Argan κατασκευάζονται από υλικά που είναι φιλικά προς το περιβάλλον, ενώ τα υλικά που χρησιμοποιούνται για την επικοινωνία, τα κουτιά και τους καταλόγους κατασκευάζονται από ανακυκλωμένο χαρτί. 

 

 

Ποια είναι τα χαρακτηριστικά και τα οφέλη της νέας βαφής Nashi 3D COLOR; Σε τι διαφέρει; Η βαφή Nashi 3D Color έχει βάση το έλαιο Argan. Κατά τη χρήση της έχει πολύ λεπτή υφή και δεν βαραίνει το κεφάλι, δεν αφήνει διαφάνεια κατά την επανάληψη βαφής στη ρίζα και, τέλος, η παράταση της διάρκειας του χρώματος στα μαλλιά είναι από τα πιο σημαντικά οφέλη. Η διαφορά είναι ότι τα χρώματα της Nashi διανέμονται αποκλειστικά στα κομμωτήρια και πουθενά αλλού. Και όταν λέμε πουθενά αλλού, το εννοούμε: ούτε σε καταστήματα χονδρικής ούτε στο  Ίντερνετ. Και αυτό είναι μια υπόσχεση της Nashi σε όλους τους επαγγελματίες κομμωτές, για πάντα. Έτσι, μιλάμε για αποκλειστικότητα στη βαφή και εκπληκτικό αποτέλεσμα χρωμάτων στα μαλλιά!

Latest

Beach Finish Styling Spray | Lorvenn Hair Professionals

Beach waves have never been so breezy! Η Lorvenn Hair...

“Kayak Hall of Fashion”

Fashion Meeting….στο 1 Year Anniversary Party της γνωστής αλυσίδας...
- Advertisment -
BusinessNews.gr

ΤΟ NGFL ΠΡΩΤΟΠΟΡΟ, ΚΑΙΝΟΤΟΜΟ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ!

Ένα μικρό κομμάτι από αυτό που ζούμε, παρουσιάστηκε την Κυριακή 25.10 σε υπαίθριο χώρο 2500τμ, στο livefashionevent των νέων σχεδιαστών που έκανε την 8η παρουσίασή του, τηρώντας όλους τους όρους ασφαλείας.

Λαμπερό καλοκαιρινό party για το “Goya” Latino Gastrobar, το εντυπωσιακό meeting point των Νοτίων Προαστίων, που εγκαινίασε το ολοκαίνουργιο μενού του με την υπογραφή...

Το “Goya Latino Gastrobar” το διασημότερο Bar-Resto της Γλυφάδας (Γρηγορίου Λαμπράκη 34) άνοιξε τις πόρτες του για την καλοκαιρινή σεζόν παρουσία πολλών προσκεκλημένων και αγαπημένων φίλων του γνωστού επιχειρηματία και ιδιοκτήτη Βασίλη Σταθοκωστόπουλου, που υποδέχτηκε γνωστές φυσιογνωμίες από τον δημοσιογραφικό, καλλιτεχνικό & επιχειρηματικό κόσμο της Αθήνας σε μια βραδιά όπου η διασκέδαση ήταν για άλλη μια φορά εγγυημένη.

H L’Oréal Professional Products εγκαινιάζει μια νέα εποχή στην εκπαίδευση για την κομμωτική κοινότητα

 

Πάντα ένα βήμα μπροστά από τις εξελίξεις, η LOréal Professional Products φέρνει τη νέα εποχή της blended εκπαίδευσης παρουσιάζοντας τη νέα πλατφόρμα ACCESS και σύντομα τη νέα, ανακαινισμένη Ακαδημία. Η φυσική παρουσία και το digital περιεχόμενο συνδυάζονται για μια απόλυτα ολοκληρωμένη εκπαιδευτική εμπειρία με τη σφραγίδα της L’Oréal Professional Products.

Newsletter