NGFL6, THE TALK OF THE TOWN

 

Η γνωστή επικοινωνιολόγος Κατερίνα Γκαγκάκη και μαζί ο ακαδημαϊκός, συγγραφέας και εικαστικός Δημοσθένης Δαββέτας και ο πρόεδρος του Χατζηπατέρειου ιδρύματος Γιάννης Χατζηπατέρας, δώσανε το σήμα της έναρξης, τονίζοντας και οι δύο ότι η ταυτότητα του NGFL το κάνει να ξεχωρίζει. Η απόλυτη στήριξη και προβολή στους νέους  δημιουργούς – που είναι η  ελπίδα μας για τη μόδα του αύριο– και συγχρόνως η παρότρυνση για ευαισθητοποίηση όλων μας προς οργανισμούς με σοβαρό έργο,  δίνει στο NGFL δικαίως τον τίτλο του μοναδικού event στην Ελλάδα  που παρουσιάζει τους ταλαντούχους και στηρίζει τους άξιους.

 

Επισκέπτες   που ξεπέρασαν  τους  2500  με  μεγάλο  ενδιαφέρον όπως πάντα για  τα catwalks,  αλλά  και αγάπη για τα εικαστικά, κατέκλυσαν την Αθηναϊδα το Σαββατοκύριακο καταθέτοντας την ικανοποίηση τους για το επίπεδο της διοργάνωσης.

14 fashion shows F/W 2020 από  ταλαντούχους νέους σχεδιαστές, τα οποία ξεκίνησαν με τους τελειόφοιτους των σχολών του ΔΙΕΚ Χαιδαρίου που παρουσίασαν τη συλλογή τους εμπνευσμένη από το project Ανακύκλωση  & τα ΤΕΙ Κεντρικής Μακεδονίας. Την παρουσία των δύο σχολών υποστήριξε ο χορηγός της διοργάνωσης Ευρωπαϊκή Πίστη.

 

Η έκπληξη του NGFL, ο ταλαντούχος νέος Γάλλος σχεδιαστής Anthony Thumy , που εμπνεύστηκε τα ρούχα  του από την ποιητική συλλογή του ακαδημαϊκού Δημοσθένη Δαββέτα  << ο δρόμος του Ορφέα>>, κέρδισε τις εντυπώσεις. 

Ρούχα και κοσμήματα, σε μοντέλα ευρωπαϊκού επιπέδου υπό την καλλιτεχνική διεύθυνση του Μιχάλη Πάντου μετέφεραν τον κόσμο σε πασαρέλες εξωτερικού. 

Hair Styling από την εταιρία Paul Mitchell – γνωστή για την υποστήριξή της παγκοσμίως στους νέους – και Make up sponsor η σχολή του Φρέντυ Καλομπράτσο  Freddy Make Up Stage.

Shoe sponsor η εταιρεία  MIGATO.

25 installations με κοσμήματα και αξεσουάρ από νέους designers έδωσαν μία άλλη οπτική στο χώρο, καθώς και 60 καλλιτέχνες οι οποίοι με την καθοδήγηση του Χρήστου Πετρίδη παρουσίασαντην art exhibition με τίτλο <>, τα οποία είχαν μεγάλο ενδιαφέρον και τα δύο συγκέντρωσαν πολύ κόσμο.

 

Το Σάββατο παρέλαβαν τα δώρα τους τους οι νικητές του διαγωνισμού <<ΔΕΙΞΕ ΜΑΣ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΟΥ>>.  Πρώτη νικήτρια η Δήμητρα Καραχάλιου  και δεύτερη η Δάφνη Βοτανοπούλου. Τα δώρα προσφορά του VERSUS TRAVEL, LIKEWOMAN.GR & URBAN OWL.

Το closing της διοργάνωσης σηματοδοτήθηκε από το εντυπωσιακό show της εταιρείας PAUL MITCHELL στο οποίο χορευτές , ακροβάτες και hair stylists εντυπωσίασαν τους καλεσμένους οι οποίοι ξεπέρασαν τα 550 άτομα.

 

Η διοργανώτρια εταιρεία ανακοίνωσε για το Φθινόπωρο την διοργάνωση του 1ου  GRADUATE FASHION WEEK ATHENS, που θα συνδυαστεί με το NGFL7  και θα είμαστε η πρώτη χώρα στην Ευρώπη στην οποία μετά το Λονδίνο θα παρουσιάζονται οι σχολές μόδας,  με τις δημιουργίες των τελειοφοίτων τους σε fashion week το οποίο σκοπό έχουν να το διεθνοποιήσουν.

Latest

Νέα Συλλογή ghd Pink από την GMS Salon+: Μαζί για την Υποστήριξη του Αγώνα Κατά του Καρκίνου του Μαστού

Στην GMS Salon+, ως επίσημοι συνεργάτες και αντιπρόσωποι της...

Beach Finish Styling Spray | Lorvenn Hair Professionals

Beach waves have never been so breezy! Η Lorvenn Hair...

“Kayak Hall of Fashion”

Fashion Meeting….στο 1 Year Anniversary Party της γνωστής αλυσίδας...
- Advertisment -
BusinessNews.gr

ΤΟ NGFL ΠΡΩΤΟΠΟΡΟ, ΚΑΙΝΟΤΟΜΟ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ!

Ένα μικρό κομμάτι από αυτό που ζούμε, παρουσιάστηκε την Κυριακή 25.10 σε υπαίθριο χώρο 2500τμ, στο livefashionevent των νέων σχεδιαστών που έκανε την 8η παρουσίασή του, τηρώντας όλους τους όρους ασφαλείας.

Λαμπερό καλοκαιρινό party για το “Goya” Latino Gastrobar, το εντυπωσιακό meeting point των Νοτίων Προαστίων, που εγκαινίασε το ολοκαίνουργιο μενού του με την υπογραφή...

Το “Goya Latino Gastrobar” το διασημότερο Bar-Resto της Γλυφάδας (Γρηγορίου Λαμπράκη 34) άνοιξε τις πόρτες του για την καλοκαιρινή σεζόν παρουσία πολλών προσκεκλημένων και αγαπημένων φίλων του γνωστού επιχειρηματία και ιδιοκτήτη Βασίλη Σταθοκωστόπουλου, που υποδέχτηκε γνωστές φυσιογνωμίες από τον δημοσιογραφικό, καλλιτεχνικό & επιχειρηματικό κόσμο της Αθήνας σε μια βραδιά όπου η διασκέδαση ήταν για άλλη μια φορά εγγυημένη.

H L’Oréal Professional Products εγκαινιάζει μια νέα εποχή στην εκπαίδευση για την κομμωτική κοινότητα

 

Πάντα ένα βήμα μπροστά από τις εξελίξεις, η LOréal Professional Products φέρνει τη νέα εποχή της blended εκπαίδευσης παρουσιάζοντας τη νέα πλατφόρμα ACCESS και σύντομα τη νέα, ανακαινισμένη Ακαδημία. Η φυσική παρουσία και το digital περιεχόμενο συνδυάζονται για μια απόλυτα ολοκληρωμένη εκπαιδευτική εμπειρία με τη σφραγίδα της L’Oréal Professional Products.

Newsletter