Ο ERIC PFALZGRAF, MAΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΑ 7 ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΚΟΜΜΩΤΗΡΙΟΥ

 
Της Λιλής Καρακώστα
 
Πώς θα χαρακτηρίζατε τη μακρόχρονη σχέση σας με την Kérastase;
Η σχέση μου με την Kérastase είναι ιδιαίτερη λόγω της υψηλής της ποιότητας, και της μοναδικής εμπειρίας που χαρίζει στις γυναίκες. Ακόμη και τα προϊόντα τοποθετούνται μέσα στο κομμωτήριο σαν κοσμήματα. Μην ξεχνάτε πως η πολυτέλεια είναι κάτι που μαθαίνεται. Δεν τη συνηθίζουμε από τη μία μέρα στην άλλη.  Έτσι και τα προϊόντα της Kérastase βοηθούν τις πελάτισσές μας να ανακαλύψουν σταδιακά άγνωστες πτυχές προσιτής πολυτέλειας. Και ακριβώς σε αυτή τη διαδρομή, η Kérastase με τα προϊόντα της, μας στηρίζει και μας βοηθά. Η συγκεκριμένη μάρκα με συγκινεί πραγματικά, «μιλά» στο συναίσθημά μου.

Ποια είναι τα μυστικά εκείνα που δημιουργούν μια σταθερή, πιστή πελατεία σε ένα κομμωτήριο;
Υπάρχουν 7 στάδια που εγγυημένα θα δημιουργήσουν πιστές πελάτισσες στο κομμωτήριό σας και που από μόνα τους αποτελούν εγγύηση ασφάλειας για τον κομμωτή. Σχετίζονται ιδιαίτερα με την προσήλωση στην αριστεία που πρεσβεύει και η Kérastase, καθώς αποτελούν premium services. 1. Η ΒΙΤΡΙΝΑ: Η όψη του κομμωτηρίου που θα πρέπει να εμπνέει και να αποπνέει μια κομψότητα. Θα πρέπει να τραβάει το βλέμμα, να σε «προσκαλεί» να μπεις μέσα. Βεβαίως, η Kérastase έχει ένα τέτοιο υλικό που είναι υποστηρικτικό και πάρα πολύ δυνατό. Δουλεύουμε με έμφαση στην πολυτέλεια με τα προϊόντα της Kérastase να αναφωνούν μέσα από τις προθήκες «Καλώς ήρθατε». Σκοπός μας δεν είναι να μας αντιμετωπίσουν σαν ένα ακόμη κομμωτήριο αλλά σαν ΤΟ κομμωτήριο και ΤΟΝ συγκεκριμένο κομμωτή. 2. ΥΠΟΔΟΧΗ: Εάν θέλουμε να πετύχουμε την ιδανική εμπειρία πελάτη, θα πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας μια λέξη: υποδοχή, υποδοχή, υποδοχή. Αν έχεις χάσει την υποδοχή, όλα τα άλλα είναι μάταια. Σκοπός μας δεν είναι η «βασιλική» υποδοχή, που εμπεριέχει την έννοια της απόστασης, αλλά η εγγύτητα και η φιλική συμπεριφορά. Η υποδοχή λοιπόν ξεκινά από το τηλεφώνημα, που δεν κοστίζει ούτε ένα ευρώ. Εμένα με ενδιαφέρει όταν κλείνει το τηλέφωνο μια πελάτισσα, ακριβώς επειδή θα έχει τύχει αυτής της τόσο θερμής υποδοχής, να σκεφτεί ήδη πριν πάει στο κομμωτήριο με χαρά και επιθυμία το ραντεβού της. 3. ΔΙΑΓΝΩΣΗ: Είμαστε κατά κάποιο τρόπο «γιατροί» των μαλλιών και άρα είναι αδιανόητο για κάποιον επαγγελματία να μην κάνει τη σωστή διάγνωση. Κάνουμε τη διάγνωση, ακούγοντας προσεκτικά τις επιθυμίες και τις ανάγκες της πελάτισσας και δίνουμε συμβουλές. Της προτείνουμε τα προϊόντα και της υπηρεσίες που ταιριάζουν απόλυτα στις ανάγκες της και της δίνουμε μοναδικές εμπειρίες. Δίνουμε επίσης και πληροφορίες για το πώς θα εξελιχθεί η παραμονή στο κομμωτήριο και ενδεχομένως αναφέρουμε και το τελικό κόστος. 4. ΤΕΛΕΤΟΥΡΓΙΑ: Σε επίπεδο φροντίδας εδώ είναι το σημείο που έχεις τη δυνατότητα να ξεδιπλώσεις κάθε πτυχή της απόλαυσης που συνοδεύει η επίσκεψη σε ένα κομμωτήριο. Εμένα με ονομάζουν ο «κύριος μασάζ», γιατί ασχολούμαι ιδιαίτερα με αυτό το κομμάτι. Χάρη στη μεγάλη ποικιλία προϊόντων Kérastase, έχουμε τη δυνατότητα όχι μόνο να λούσουμε ή να καθαρίσουμε τα μαλλιά, αλλά να τα φροντίσουμε ουσιαστικά. Εδώ, συνδυάζουμε αριστεία, εξατομικευμένες υπηρεσίες και συναίσθημα.  Έχουμε πελάτισσες που έρχονται κατ’ εξοχήν γι’ αυτό το βήμα της διαδικασίας. 5. ΘΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: Πρόκειται για ένα ιδιαίτερα σημαντικό στάδιο, καθώς ο κομμωτής πρέπει να κατέχει άριστα τόσο την τέχνη όσο και την τεχνική του. Είμαστε καλλιτέχνες και επαγγελματίες, και αυτό αποτελεί ένα «χρέος» απέναντι στην πελάτισσα. Πρόκειται για το «σκελετό» όλης της διαδικασίας αλλά δεν αρκεί από μόνο του, για να εντρυφήσει κανείς στον κόσμο της πολυτέλειας. Στον δικό μας χώρο,  το «όνειρο» συνοδεύει το τελικό αποτέλεσμα. 6. ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ: Γιατί κάποια κυρία θα επιλέξει να αγοράσει κάποια προϊόντα Kérastase σε ένα κομμωτήριο πολυτελείας που παρέχονται αυτά τα προϊόντα; Πολύ απλά, γιατί εκεί το προϊόν συνοδεύεται από τη βιτρίνα, την ατμόσφαιρα, το περιβάλλον, την υποδοχή – όλο αυτό το συναίσθημα που αποπνέει ο χώρος, αλλά και τη συμβουλή και την εξειδικευμένη διάγνωση που θα προσφέρει ο κομμωτής. 7. ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΒΗΜΑ: Το τελευταίο βήμα της πελάτισσας στο χώρο μας είναι εξαιρετικά σημαντικό καθώς αποτελεί την ολοκλήρωση του ταξιδιού του πελάτη στο χώρο μας. Τη συνοδεύουμε μαζί με μια συμβουλή, ώστε να της γεννήσουμε την επιθυμία της επιστροφής. Βλέπω πολλές φορές πως αφού έχει ολοκληρωθεί η οικονομική συναλλαγή, οι κομμωτές ανοίγουν την πόρτα στην πελάτισσα, της δίνουν μια συμβουλή και κάποιες φορές την ξεπροβοδίζουν ως το πεζοδρόμιο. Αυτό είναι κάτι εντελώς δωρεάν και αυτό το «δώρο» εκ μέρους του κομμωτή, κάνει τη διαφορά.  Ήδη με αυτό, η πελάτισσα έχει την επιθυμία να έρθει ξανά.
 
Διαβάστε αναλυτικά στο Εstetica που κυκλοφορεί.
 

Latest

Future & Transitions

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το συνέδριο “Future” που εξερεύνησε τα...

“Βασίλειος Κωστέτσος – Γαλλική Πρεσβεία”

Ο Διεθνής Έλληνας Δημιουργός Βασίλειος Κωστέτσος παρουσίασε την εμβληματική...
- Advertisment -
BusinessNews.gr

ΤΟ NGFL ΠΡΩΤΟΠΟΡΟ, ΚΑΙΝΟΤΟΜΟ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ!

Ένα μικρό κομμάτι από αυτό που ζούμε, παρουσιάστηκε την Κυριακή 25.10 σε υπαίθριο χώρο 2500τμ, στο livefashionevent των νέων σχεδιαστών που έκανε την 8η παρουσίασή του, τηρώντας όλους τους όρους ασφαλείας.

Λαμπερό καλοκαιρινό party για το “Goya” Latino Gastrobar, το εντυπωσιακό meeting point των Νοτίων Προαστίων, που εγκαινίασε το ολοκαίνουργιο μενού του με την υπογραφή...

Το “Goya Latino Gastrobar” το διασημότερο Bar-Resto της Γλυφάδας (Γρηγορίου Λαμπράκη 34) άνοιξε τις πόρτες του για την καλοκαιρινή σεζόν παρουσία πολλών προσκεκλημένων και αγαπημένων φίλων του γνωστού επιχειρηματία και ιδιοκτήτη Βασίλη Σταθοκωστόπουλου, που υποδέχτηκε γνωστές φυσιογνωμίες από τον δημοσιογραφικό, καλλιτεχνικό & επιχειρηματικό κόσμο της Αθήνας σε μια βραδιά όπου η διασκέδαση ήταν για άλλη μια φορά εγγυημένη.

H L’Oréal Professional Products εγκαινιάζει μια νέα εποχή στην εκπαίδευση για την κομμωτική κοινότητα

 

Πάντα ένα βήμα μπροστά από τις εξελίξεις, η LOréal Professional Products φέρνει τη νέα εποχή της blended εκπαίδευσης παρουσιάζοντας τη νέα πλατφόρμα ACCESS και σύντομα τη νέα, ανακαινισμένη Ακαδημία. Η φυσική παρουσία και το digital περιεχόμενο συνδυάζονται για μια απόλυτα ολοκληρωμένη εκπαιδευτική εμπειρία με τη σφραγίδα της L’Oréal Professional Products.

Newsletter