Ο LOÏC ARMAND ΜΙΛΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΛΑΔΟ

Σε αυτό το πλαίσιο μίλησε στο Εstetica Hellas, για την «όμορφη βιομηχανία» στην Ευρώπη, τις προκλήσεις και τα ζητήματα που πρέπει να αντιμετωπίσει.
Συναντήσαμε τον Loïc Armand ένα στέλεχος που γνωρίζει τη βιομηχανία της ομορφιάς όσο λίγοι. Μας μίλησε για το χώρο και για τις προβλέψεις του στον κλάδο των επαγγελματικών προϊόντων, τον οποίο θεωρεί λαμπρό και με μεγάλα περιθώρια εξέλιξης
Ποια χώρα αποτελεί τη μεγαλύτερη αγορά καλλυντικών αυτήν τη στιγμή στην Ευρώπη και πώς συμβάλλει γενικότερα ο κλάδος στην ανάπτυξη της ευρωπαϊκής οικονομίας;
Στη Ευρώπη η μεγαλύτερη αγορά καλλυντικών πρέπει να είναι η Γαλλία. Ακολουθούν η Γερμανία, η Ιταλία και το Ηνωμένο Βασίλειο. Γερμανία και Γαλλία, βέβαια, είναι πολύ κοντά. Πρέπει να αναφέρω ότι η βιομηχανία των καλλυντικών στην Ευρώπη έχει ετήσιο κύκλο εργασιών που αγγίζει περίπου τα 72 δισ. ευρώ τζίρο και 15 δισ. ευρώ σε εξαγωγές. Καταλαβαίνετε, λοιπόν, πόσο σημαντικός είναι ο κλάδος. Είναι μια πηγή ανάπτυξης των ευρωπαϊκών επιχειρήσεων.

Ποιος θα λέγατε, λοιπόν, πως είναι ο ρόλος της Cosmetics Europe σε αυτό το περιβάλλον;
Η Cosmetics Europe δημιουργήθηκε το 1962. Σήμερα αποτελείται από παγκόσμιες εταιρείες και εθνικές ομοσπονδίες. Πιο συγκεκριμένα, 16 παγκόσμιες εταιρείες και 26 εθνικές ομοσπονδίες. Πρόκειται για ένα δίκτυο τεχνογνωσίας με σκοπό να δουλέψουμε μαζί ώστε να προστατέψουμε και να αναπτύξουμε τον κλάδο μας. Να συνομιλούμε με τους stakeholders σε ευρωπαϊκό και εθνικό επίπεδο ώστε να δημιουργήσουμε μία “business friendly” νομοθεσία, η οποία θα μας επιτρέψει να παρέχουμε στους καταναλωτές τα καινοτόμα προϊόντα που χρειάζονται. Πρέπει να ξεκαθαρίσουμε ότι ο πρώτος μας στόχος είναι η ασφάλεια του καταναλωτή και η προστασία του περιβάλλοντος – ενώ ταυτόχρονα προσφέρουμε καινοτομία. Για παράδειγμα, θέλουμε να προσφέρουμε καινοτόμα προϊόντα στην κομμωτική, καθώς οι κομμωτές τα έχουν ανάγκη για να μπορέσουν να εξασκήσουν την τέχνη τους και οι καταναλωτές πρέπει να επωφεληθούν από την καινοτομία. Τα νέα προϊόντα θα πρέπει να είναι, φυσικά, συμβατά με τη νομοθεσία, κάτι που προϋποθέτει εκτεταμένο διάλογο με τις υγειονομικές αρχές σε ευρωπαϊκό αλλά και τοπικό επίπεδο. Η νομοθεσία για τα καλλυντικά είναι 100% ευρωπαϊκή και η εφαρμογή της είναι 100% εθνική. Έτσι λοιπόν εμείς πρέπει να εκκινήσουμε το διάλογο με την Ευρωπαϊκή Ένωση από τη μία πλευρά, ώστε να θέσουν τους κατάλληλους κανονισμούς, και με τις εθνικές αρχές μέσω των ομοσπονδιών, από την άλλη πλευρά, ώστε να υπάρχει η σωστή εφαρμογή των κανόνων αυτών. Πρέπει να καταφέρουμε να χτίσουμε σχέσεις αξιοπιστίας και εμπιστοσύνης με τις αρμόδιες αρχές, γιατί εκείνες είναι υπεύθυνες για τη διατήρηση της ασφάλειας των καταναλωτών. Παράλληλα, αισθανόμαστε και εμείς υπεύθυνοι για την ασφάλεια των προϊόντων που βγαίνουν στην αγορά.
Ποιο είναι το όραμα της Cosmetics Europe για το μέλλον;
Δεν είμαστε μια βιομηχανία της ματαιοδοξίας. Είμαστε μια βιομηχανία που προσφέρει στους ανθρώπους, που συμμετέχει στην ευημερία τους και αυτή είναι μια ανάγκη που θα συνεχιστεί για πάντα. Δεσμευόμαστε να φέρουμε ακόμα περισσότερη καινοτομία στους καταναλωτές, να τους προσφέρουμε ικανοποίηση και να τους βοηθούμε να εκπληρώσουν τις προσδοκίες τους. Υποστηρίζουμε το νομοθετικό πλαίσιο της Ε.Ε., γιατί είναι ένα πολύ καλό πλαίσιο, το οποίο επιτρέπει την καινοτομία. Μία από τις προκλήσεις μας είναι να μπορέσουμε να χτίσουμε διεθνή συνεργασία και να δημιουργήσουμε μεγαλύτερη διεθνή σύγκλιση, μεταξύ του ρυθμιστικού πλαισίου της Ε.Ε. και των κανονισμών που υπάρχουν στη Β. Αμερική, στη Λατινική Αμερική, στην Ασία, στην Κίνα, στην Αφρική κ.λπ. Η Αφρική είναι το νέο σύνορο για τις επιχειρήσεις και μένει ακόμα να θέσουμε το σωστό πλαίσιο ώστε να αναπτύξουμε την επιχείρηση του μέλλοντος. Οπότε, η δημιουργία της διεθνούς σύγκλισης σχετικά με το κανονιστικό πλαίσιο, μέσω της συνεργασίας με τις αδερφές ομοσπονδίες σε αυτές τις περιοχές είναι κάτι πολύ σημαντικό.
Διαβάστε αναλυτικά στο τεύχος του Estetica Ηellas που κυκλοφορεί.

Latest

Νέα Συλλογή ghd Pink από την GMS Salon+: Μαζί για την Υποστήριξη του Αγώνα Κατά του Καρκίνου του Μαστού

Στην GMS Salon+, ως επίσημοι συνεργάτες και αντιπρόσωποι της...

Beach Finish Styling Spray | Lorvenn Hair Professionals

Beach waves have never been so breezy! Η Lorvenn Hair...

“Kayak Hall of Fashion”

Fashion Meeting….στο 1 Year Anniversary Party της γνωστής αλυσίδας...
- Advertisment -
BusinessNews.gr

ΤΟ NGFL ΠΡΩΤΟΠΟΡΟ, ΚΑΙΝΟΤΟΜΟ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ!

Ένα μικρό κομμάτι από αυτό που ζούμε, παρουσιάστηκε την Κυριακή 25.10 σε υπαίθριο χώρο 2500τμ, στο livefashionevent των νέων σχεδιαστών που έκανε την 8η παρουσίασή του, τηρώντας όλους τους όρους ασφαλείας.

Λαμπερό καλοκαιρινό party για το “Goya” Latino Gastrobar, το εντυπωσιακό meeting point των Νοτίων Προαστίων, που εγκαινίασε το ολοκαίνουργιο μενού του με την υπογραφή...

Το “Goya Latino Gastrobar” το διασημότερο Bar-Resto της Γλυφάδας (Γρηγορίου Λαμπράκη 34) άνοιξε τις πόρτες του για την καλοκαιρινή σεζόν παρουσία πολλών προσκεκλημένων και αγαπημένων φίλων του γνωστού επιχειρηματία και ιδιοκτήτη Βασίλη Σταθοκωστόπουλου, που υποδέχτηκε γνωστές φυσιογνωμίες από τον δημοσιογραφικό, καλλιτεχνικό & επιχειρηματικό κόσμο της Αθήνας σε μια βραδιά όπου η διασκέδαση ήταν για άλλη μια φορά εγγυημένη.

H L’Oréal Professional Products εγκαινιάζει μια νέα εποχή στην εκπαίδευση για την κομμωτική κοινότητα

 

Πάντα ένα βήμα μπροστά από τις εξελίξεις, η LOréal Professional Products φέρνει τη νέα εποχή της blended εκπαίδευσης παρουσιάζοντας τη νέα πλατφόρμα ACCESS και σύντομα τη νέα, ανακαινισμένη Ακαδημία. Η φυσική παρουσία και το digital περιεχόμενο συνδυάζονται για μια απόλυτα ολοκληρωμένη εκπαιδευτική εμπειρία με τη σφραγίδα της L’Oréal Professional Products.

Newsletter