H L’ORÉAL ΚΑΙ Η ALBEA ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΣΩΛΗΝΑΡΙΟ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΧΑΡΤΙ

 

Στο πλαίσιο της συνεργασίας τους με στόχο την καινοτομία στην ανάπτυξη περιβαλλοντικά υπεύθυνων συσκευασιών, η L’Oréal και η Albéa ανακοινώνουν μία πρωτοποριακή καινοτομία για τις συσκευασίες καλλυντικών.

Οι δύο εταιρείες δημιούργησαν το πρώτο σωληνάριο καλλυντικών με βάση το χαρτόνι, αντικαθιστώντας το μεγαλύτερο μέρος του πλαστικού με ένα βιολογικής προέλευσης και πιστοποιημένο υλικό που μοιάζει με χαρτί. 

Αυτή η καινοτομία έχει σχεδιαστεί ως εναλλακτική λύση για ορισμένους τύπους καλλυντικών συσκευασιών. Τα περιβαλλοντικά της οφέλη θα αξιολογηθούν μέσω μιας ανάλυσης πολλαπλών κριτηρίων που αφορά τον Κύκλο Ζωής της. 

 

Η συνεργασία μεταξύ L’Oréal και Albéa αντικατοπτρίζει τους φιλόδοξους στόχους των δύο εταιρειών στον τομέα της υπευθυνότητας, καθώς και τη στήριξη τους στην Παγκόσμια Δέσμευση για την Οικονομία των Πλαστικών, του Ιδρύματος Ellen McArthur. Επιπλέον, η συγκεκριμένη εφεύρεση αποδεικνύει ότι η συνεργασία μεταξύ των ειδικών της βιομηχανίας είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη πρωτοποριακών καινοτομιών. Αυτή η νέα τεχνολογική λύση θα ξεκινήσει σύντομα, με την πρώτη βιομηχανική παραγωγή να είναι προγραμματισμένη για το 2020.

 

Ο Philippe THUVIEN, Αντιπρόεδρος του τομέα Συσκευασίας & Ανάπτυξης της L’Oréal, εξηγεί: «Από το 2007 και μετά, βελτιώνουμε συνεχώς το περιβαλλοντικό μας αποτύπωμα στον κλάδο παραγωγής των συσκευασιών μας. Σήμερα κάνουμε ένα ακόμη βήμα και δρομολογούμε την ανάπτυξη αυτής της νέας τεχνολογίας, βασισμένης σε πιστοποιημένο χαρτί. Δουλεύοντας σε συνεργασία με την Albéa για την ανάπτυξη αυτής της πρωτοποριακής καινοτομίας, στοχεύουμε στη δημιουργία μιας νέας συσκευασίας σωληνάριου καλλυντικών με βάση το χαρτί.  Η πρώτη διάθεση τους προγραμματίζεται στην αγορά προϊόντων περιποίησης της επιδερμίδας για το δεύτερο εξάμηνο του 2020. Η L’Oréal δεσμεύεται να βελτιώσει το περιβαλλοντικό ή κοινωνικό προφίλ του 100% των συσκευασιών της μέχρι το τέλος του 2020. Αυτή η καινοτόμος εναλλακτική λύση αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της στρατηγική του Ομίλου για τις συσκευασίες.»

 

Ο  Αντιπρόεδρος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, Καινοτομίας και Μάρκετινγκ της Albéa, προσθέτει: «Η δέσμευση της Albéa για τη βιωσιμότητα ξεκινά πριν από 15 χρόνια και αντανακλάται στο ευρύ φάσμα των βιώσιμων συσκευασιών μας. Σήμερα, φιλοδοξούμε να επιταχύνουμε την ανάπτυξη καινοτόμων, υπεύθυνων λύσεων, να τολμήσουμε να σπάσουμε τους κώδικες, να επιδιώξουμε καινοτομίες. Μόνο μέσω της συνεργασίας με τους πελάτες και τους συνεργάτες μας μπορούμε να εφεύρουμε τις ασφαλείς συσκευασίες με το ελάχιστο περιβαλλοντικό αντίκτυπο που θέλει η αγορά ομορφιάς. Η καινοτόμος συνεργασία μας με την L’Oréal αντανακλά αυτή μας τη φιλοδοξία και αυτή την πεποίθηση».

 

Για περισσότερα από 100 χρόνια, η L’Oréal είναι αφοσιωμένη στην ομορφιά. Με το μοναδικό διεθνές χαρτοφυλάκιό της, που αποτελείται από 34 διαφορετικές και αλληλοσυμπληρούμενες μάρκες, ο ‘Όμιλος σημείωσε κατά το 2018 πωλήσεις ύψους 26,9 δισ. ευρώ, ενώ απασχολεί 82.600 άτομα παγκοσμίως. Αποτελώντας την κορυφαία εταιρεία ομορφιάς παγκοσμίως, η L’Oréal είναι παρούσα σε όλα τα δίκτυα διανομής: κανάλια ευρείας διανομής, πολυκαταστήματα, φαρμακεία, κομμωτήρια, καταστήματα αφορολόγητων ειδών, επώνυμα καταστήματα λιανικής και ηλεκτρονικό εμπόριο. 

 

 

Η έρευνα και η καινοτομία, καθώς και μία εξειδικευμένη ερευνητική ομάδα 3.885 ατόμων, αποτελούν τον πυρήνα της στρατηγικής της L’Oréal, που στοχεύει να ανταποκριθεί στις προσδοκίες ομορφιάς σε όλο τον πλανήτη. Η δέσμευση της L’Oréal για βιώσιμη ανάπτυξη για το 2020 με την ονομασία “Sharing Beauty With All”, θέτει φιλόδοξους στόχους βιωσιμότητας σε όλη την αλυσίδα αξίας του Ομίλου.

Latest

SEVENTEEN COSMETICS | MOISTURE RELOAD HYDRATING SERUM

MOISTURE RELOAD HYDRATING SERUM Ενυδάτωση που φαίνεται & αισθάνεται! Η επιδερμίδα...

New Season Opening Party για το πιο international Club της χώρας, “Lohan”!

Tο “Lohan Nightclub”, επέστρεψε για άλλη μια χρονιά στην...

“JACK&JONES” meets “Veniero”: Όλη η fashionable Αθήνα στο Double Trouble Party στην Κηφισιά!

Σε ένα άκρως εορταστικό κλίμα πραγματοποιήθηκε με απόλυτη...

“BEAUTY GREECE Χειμώνας 2024”

Η «BEAUTY GREECE Χειμώνας 2024», Μέλος του δικτύου των...
- Advertisment -
BusinessNews.gr

ΤΟ NGFL ΠΡΩΤΟΠΟΡΟ, ΚΑΙΝΟΤΟΜΟ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ!

Ένα μικρό κομμάτι από αυτό που ζούμε, παρουσιάστηκε την Κυριακή 25.10 σε υπαίθριο χώρο 2500τμ, στο livefashionevent των νέων σχεδιαστών που έκανε την 8η παρουσίασή του, τηρώντας όλους τους όρους ασφαλείας.

Λαμπερό καλοκαιρινό party για το “Goya” Latino Gastrobar, το εντυπωσιακό meeting point των Νοτίων Προαστίων, που εγκαινίασε το ολοκαίνουργιο μενού του με την υπογραφή...

Το “Goya Latino Gastrobar” το διασημότερο Bar-Resto της Γλυφάδας (Γρηγορίου Λαμπράκη 34) άνοιξε τις πόρτες του για την καλοκαιρινή σεζόν παρουσία πολλών προσκεκλημένων και αγαπημένων φίλων του γνωστού επιχειρηματία και ιδιοκτήτη Βασίλη Σταθοκωστόπουλου, που υποδέχτηκε γνωστές φυσιογνωμίες από τον δημοσιογραφικό, καλλιτεχνικό & επιχειρηματικό κόσμο της Αθήνας σε μια βραδιά όπου η διασκέδαση ήταν για άλλη μια φορά εγγυημένη.

H L’Oréal Professional Products εγκαινιάζει μια νέα εποχή στην εκπαίδευση για την κομμωτική κοινότητα

 

Πάντα ένα βήμα μπροστά από τις εξελίξεις, η LOréal Professional Products φέρνει τη νέα εποχή της blended εκπαίδευσης παρουσιάζοντας τη νέα πλατφόρμα ACCESS και σύντομα τη νέα, ανακαινισμένη Ακαδημία. Η φυσική παρουσία και το digital περιεχόμενο συνδυάζονται για μια απόλυτα ολοκληρωμένη εκπαιδευτική εμπειρία με τη σφραγίδα της L’Oréal Professional Products.

Newsletter